Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Den skal falle av av seg selv. Vanligvis pleier skorpen å dannes i løpet av et par dager, og gjerne falle av gradvis 4-7 dager etterpå. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 alt dette ser jo så vondt ut! hehe Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ingen som vet om bra (gratis) sider med bilder av tatts? Ønsker å finne bilder av folk som har tattovert stjerner, men det har vist seg å ikke være så lett. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Jaha. Google + "star tattoo" = http://www.bmezine.com/tattoo/star001.html. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Takk. Har vært der før, men man må ha medlemskap etter å ha sett 150 bilder. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 trenger du mer enn 150 bilder? O_o Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hehe, tsja.. Jeg vil se mye da vet du. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Den skal falle av av seg selv. Vanligvis pleier skorpen å dannes i løpet av et par dager, og gjerne falle av gradvis 4-7 dager etterpå. Fint, da går ting som normalt =) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 har du et bilde til? sånn nå ifra groperioden av DIN tattovering? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 har du et bilde til?sånn nå ifra groperioden av DIN tattovering? erm...nei desverre, har ikke det. Har forsatt et området som er "uferdig" så jeg kan ta noen bilder når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 takk, hadde vært artig å se hvor fikk du bildet ifra forresten? tegnet selv? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Tattoveringen til B|Real er avataren hans Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Tattoveringen til B|Real er avataren hans Tror de fleste vet det, han la ut bilder to sider lengre bak. http://forum.begin.no/index.php?showtopic=...dpost&p=4939426 tha stoffi lurte på flere bilder. Det ser ut som om det er phishy som har tegnet det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Tror de fleste vet det, han la ut bilder to sider lengre bak. http://forum.begin.no/index.php?showtopic=...dpost&p=4939426 tha stoffi lurte på flere bilder. Det ser ut som om det er phishy som har tegnet det. Stemmer. Er phishy som har tegnet den. Og ja det er avataren min. Så nå er han med meg hvor en jeg går for resten av livet mitt. Min organ-elsker-fyr Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 vet at det er avataren hans ja... vil gjerne høre historien bak bildet hvis det er noen der... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 vet at det er avataren hans ja...vil gjerne høre historien bak bildet hvis det er noen der... Erm...eneste "historie" bak er at det er et bilde jeg har hatt lenge og det minner meg om millitæret og min første ordentlige kjæreste. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 vel, det er nokk for meg er sjelden folk velger å putte et slikt bilde på uten at det ligger noe bak, og jeg lurte på hvorfor akkurat du valgte ditt ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 vel, det er nokk for meg er sjelden folk velger å putte et slikt bilde på uten at det ligger noe bak, og jeg lurte på hvorfor akkurat du valgte ditt ^^ Vel...var ikke pga de grunnene jeg ville ha tattoveringen egentlig. Jeg har bare ønsket en tattoo og den ble det naturlige valget da jeg skulle ha en Jeg vil ikke ha en random tribal eller hva de kaller det. jeg ville ha noe som var mitt og bare mitt, og da ble det organ-fyren=) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 akkurat det samme jeg øsker hvis jeg skal ha meg tattovering, noe som er bare mitt, og ikke noe triball... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 akkurat det samme jeg øsker hvis jeg skal ha meg tattovering, noe som er bare mitt, og ikke noe triball... Ser alle fjortisjentene (no offence til de som føler seg støtt) med en tribal på korsryggen osv..det...jah...greit nok, de fleste er "fake" tattoveringer som falmer etter noen år...greit nok at de er "tøff" og tar en tattovering, men pokker heller, får da fan meg være måte på å ta en fordi venninna har en tatto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå