Pluggen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noen som er kreative, flinke til å tegne og som kunne hjulpet meg med en greie? Har idé til en tatovering, men aner ikke hva den skal se ut som, har altså bare idéen med menigna for den... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Fortell om idéen din, så får vi se om noen får lyst å tegne for deg. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har det åpnet en ny tattoo-sjappe i Moss i det siste? en på jobben som nevnte det... (nedenfor Amfi, i nærheten av gamle Stordahl for de som er kjent) Noen som vet hva den heter? Hjemmeside? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Flotte ører. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Glemte å ta med at det kanskje er litt "dumt" og er kanksje litt privat, nei, dette var kansje ikke så gjennomtenkt av meg.. Har forsåvidt noe å gjøre med et knust hjerte og et evig savn av 2 personer som betyr alt for meg.. Skal ikke inneholde navn da dette ikke er noe alle og enhver skal skjønne, er fullt og helt for min egen del da jeg allerede føler meg brennmerket Er en lang historie bak dette, og detaljer kan ta´s på PM/MSN eller lignende om noen kunne tenkt seg en jobb. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har det åpnet en ny tattoo-sjappe i Moss i det siste? en på jobben som nevnte det... (nedenfor Amfi, i nærheten av gamle Stordahl for de som er kjent) Noen som vet hva den heter? Hjemmeside? Ja, det har åpnet ny tattosjappa ved siden av gamle Stordahl, men tattøveren (Pierre) døde nylig, så de er uten tattovør. Pierre var en sabla god tattovør, og en av de siste tegningene han holdt på med var skisse til armen min. Husker han sa: Come back next week, and it will be finished. Jeg kom tilbake uka etter, og fikk høre at han var død. R.I.P Pierre! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Glemte å ta med at det kanskje er litt "dumt" og er kanksje litt privat,nei, dette var kansje ikke så gjennomtenkt av meg.. Har forsåvidt noe å gjøre med et knust hjerte og et evig savn av 2 personer som betyr alt for meg.. Skal ikke inneholde navn da dette ikke er noe alle og enhver skal skjønne, er fullt og helt for min egen del da jeg allerede føler meg brennmerket Er en lang historie bak dette, og detaljer kan ta´s på PM/MSN eller lignende om noen kunne tenkt seg en jobb. Denne kanskje? Var det beste jeg klarte å finne, men kanskje uten fottrykkene? Endret 21. januar 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Da var ny piercing tatt. De hadde fortsatt ikke smykkene til ampallang så det prosjektet ble lagt litt på is. I dag ble det ring i pungen istede. Kjente knapt stikket og så plutselig var ringen igjennom. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har det åpnet en ny tattoo-sjappe i Moss i det siste? en på jobben som nevnte det... (nedenfor Amfi, i nærheten av gamle Stordahl for de som er kjent) Noen som vet hva den heter? Hjemmeside? Det er Studioet til Electric Linda, hun er kjempe flink. http://www.electriclinda.com/ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 I dag ble det ring i pungen istede. Kjente knapt stikket og så plutselig var ringen igjennom. Stilig. Hvor på pungen? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Glimti: Gratulerer med tyngre pungstell. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Da var ny piercing tatt. De hadde fortsatt ikke smykkene til ampallang så det prosjektet ble lagt litt på is. I dag ble det ring i pungen istede. Kjente knapt stikket og så plutselig var ringen igjennom. Hehe, har faktisk tenkt på pungpiercing selv Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Flotte ører. Men det var også det eneste. Hverken nesen eller ansiktsuttrykket var noe å klappe for. Stilig. Hvor på pungen? Høyre side like ved siden av penis. Glimti: Gratulerer med tyngre pungstell. Takk. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Men det var også det eneste. Hverken nesen eller ansiktsuttrykket var noe å klappe for. Syntes det var en fin helhet, jeg. Han er en kjekkaz! Grattis med pungring. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvor kjekk han er er sikkert du best til å bedømme ettersom det er du som er jente. Takk, blir neppe den siste intimpiercingen. Håpen de har smykker til ampallang neste gang. Mener å ha lest at du har intimpiercing du og. Stemmer det? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ya, har en horisontal clithood. Vi snakket lenge om å sette en isabella på meg, men siden den er ganske risky bestemte vi oss for å droppe det. =( Har tenkt på en horisontal christina da. Men vi får se hva jeg gjør etter jeg er ferdig med alt jeg skal bli ferdig med. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har det åpnet en ny tattoo-sjappe i Moss i det siste? en på jobben som nevnte det... (nedenfor Amfi, i nærheten av gamle Stordahl for de som er kjent) Noen som vet hva den heter? Hjemmeside? Det er Studioet til Electric Linda, hun er kjempe flink. http://www.electriclinda.com/ Studioet til Electric Linda ligger lenger ned mot jernbanen (rett ved campino). Stuidoet det er snakk om her ligger ved bussterminalen, rett over gata for gamle Stordahl Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Men vi får se hva jeg gjør etter jeg er ferdig med alt jeg skal bli ferdig med. Mange prosjekter på gang? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hehe, denne var litt god : ) Extreme intimpiercing Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Mange prosjekter på gang? Først og fremst gjøre ferdig chestpiecen. Så skal jeg strekke ørene til 50mm og få opp dermal punchene til 10mm. Har tenkt på å kanskje bygge ut scarificationen på armen med flere typer blomster, men må planlegge litt mer før det eventuelt blir noe mer av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå