Cortinarius rubellus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Og herregud Mimir, du må ikke si sånt på morgenen Nå dro alle hjernecellene mine på ferie lengre sørover på kroppen min:P Angående grunnen til og kjøre en stang igjennom gabriel er det samme som grunnen til at man tar andre. Man føler seg penere av det osv. Piercing er en del av mange her inne=) Endret 21. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) En jente med piercede brystvorter, og en enorm backpiece, er vel det mest sexy jeg kan tenke meg. Hadde gitt gull for noe sånt noe. Endret 21. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Takk for all info om PA Dog blei jeg litt nervøs nå som jeg hører om alle uhellene folk her har hatt med piercinger, så kan ikke la vær å tenke på uhell med PA Får legge tanken på is noen dager til praten her er om noe helt annet Noen sånn cirkapris på PA? Også lurer jeg på om det er noen vet om noen som tar det i grenlandsområdet? Hva er du nervøs for å hekte PAen i? Var forøvrig en her i tråden som skrev at han mistet PAen. Den revnet vel om jeg husker riktig. Ganske langt tilbake i tråden. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 En jente med piercede brystvorter, og en enorm backpiece, er vel det mest sexy jeg kan tenke meg. Hadde gitt gull for noe sånt noe. mhm, dama skal ha rygget dekket Men klarer ikke og få henne til og ta brystvortene:( Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Og hva mente du med det? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Haha, kanskje ikkje så åpenbart som eg trudde at folk skulle forstå den. Hvis ho ikkje vil frivillig løyser alt seg med litt tvang. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 mhm, dama skal ha rygget dekket Men klarer ikke og få henne til og ta brystvortene:( Jeg kan nok ikke forvente stål og blekk på min kjære, dessverre. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg kan nok ikke forvente stål og blekk på min kjære, dessverre. Men jeg har da alt både blekk og stål på meg jo =( Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg glemte brått at jeg har to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvorfor et behov for å kjøre et hull gjennom snoppert'n? Hvem har et behov for å style håret eller tatovere seg? I prinsippet handler det jo bare om å utsmykke seg selv? Om noen tar intimpiercing kan det vel være fordi en syns det ser bra ut, samtidig som det kan bringe med seg fordeler mtp. samkvem? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Haha, kanskje ikkje så åpenbart som eg trudde at folk skulle forstå den.Hvis ho ikkje vil frivillig løyser alt seg med litt tvang. Ahhh, da tok jeg den feil:P Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Milanjo: Jeg tatoverer meg for å dra mer damer... Nei, men seriøst. Enig i at det er et helt håpløst spørsmål. Man gjør det fordi man har lyst; enkelt og greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Milanjo: Jeg tatoverer meg for å dra mer damer... Nei, men seriøst. Enig i at det er et helt håpløst spørsmål. Man gjør det fordi man har lyst; enkelt og greit. Sier ikke at det er helt håpløst spørsmål, da. Jeg mener, til å begynne med lurte jeg også veldig på hvorfor folk i det hele tatt ville splitte tunga, utvide neseborene til 2-3cm, tatovere seg i ansiktet, ta implantater både i skrittet og ellers på kroppen, og generelt sett "ødelegge" seg selv. Kan vel trygt si at jeg har langt større forståelse for hvorfor folk gjør som de gjør nå, etter at jeg ble interessert i kroppsmodifisering. Ikke alle som er det, da. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Takk for all info om PA Dog blei jeg litt nervøs nå som jeg hører om alle uhellene folk her har hatt med piercinger, så kan ikke la vær å tenke på uhell med PA Får legge tanken på is noen dager til praten her er om noe helt annet Noen sånn cirkapris på PA? Også lurer jeg på om det er noen vet om noen som tar det i grenlandsområdet? Hva er du nervøs for å hekte PAen i? Var forøvrig en her i tråden som skrev at han mistet PAen. Den revnet vel om jeg husker riktig. Ganske langt tilbake i tråden. Fikk bare litt tanker om uhell når det var så mye snakk om det her.. Men men, du så jo hvor lenge jeg fikk slått det fra meg (les slutten av siste innlegget mitt ) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvorfor et behov for å kjøre et hull gjennom snoppert'n? Hvem har et behov for å style håret eller tatovere seg? I prinsippet handler det jo bare om å utsmykke seg selv? Om noen tar intimpiercing kan det vel være fordi en syns det ser bra ut, samtidig som det kan bringe med seg fordeler mtp. samkvem? Joa, skjønner dèt, men det er liksom penisen... Får frysninger bare ved å tenke på det Ang. damer med dekket rygg og pearsing i nippelen ; Vi har iverfall forskellige meninger Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Alle kan ikke tenne på de samme tingene. Da hadde det blitt mange ensomme mennesker i verden. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er nok en litt spesiell gutt jeg da, men vil ha noe som ikke alle andre har En PA er det stort bare meg selv som vil vite om, så er ikke for at andre skal se på meg som "unik", det er just for fun Liker litt spesielle tatoveringer også, men er lite kreativ, så jobber med idéer nå Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Den siste der er jeg enig i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå