Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egentlig jo. Har du tatt vekk den du hadde Zaroos, eller skal du ha i andre?

Den ene fikk jeg "betennelse" i, altå den ville aldri gro helt. Jeg drev aktivt med hest og fikk hestehoder dyttet mot meg jevnlig(hester liker nemlig å klø hodet inntil en menneskekropp). Det er ikke å veldig godt på sommeren når man går i en tynn genser :p Med andre ord, de fikk aldri være i fred og gikk de nesten revet ut, stakkars..

Den andre tok jeg vel bare ut, husker jeg rett. Av mine åtte piercinger har jeg kun tatt to hos piercer. Kanskje det er grunnen :!: Neida. alle untatt en har faktisk grodd veldig fint.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Smerte er veldig individuelt. Selv syntes jeg brystvortene ar vond, men ikke så ille. Navlen merket jeg ikke i det hele tatt.

Har selv i begge brystvortene. Drevet bla aktivt med hest og vært i Hæren med de. Ingen problem i det hele tatt.

Ikke navelen var et problem heller. Den var mer utsatt enn de andre smykkene.

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar
Hester går for bryster altså, fun fact.

Ja..på en måte :rofl:

DesertRose: Nå er jeg generelt klønete, og greier det rareste, så det er ikke det at vi hestefolk er plaget med store hestehoder om kommer kastende mot oss :p

Grunnen til at jeg tok ut den nummer to;

Jeg hadde lagt meg, og skulle snu meg. Det jeg burde ha tatt hensyn til var at jeg hadde arma mi liggende inntil kroppen og dette håndleddet mitt på seg et armbånd.

Armbåndet hengte seg fast i stanga med teit pynt da jeg snudde meg.. Jeg ble stum av smerte. Blødde. Og kasta stanga på gulvet. Slik endte min siste puppepiercing -i smerte :nei:

Lenke til kommentar

Er vel individuelt det med hva en piercing tåler. Noen får problemer bare du ser på den, mens andre tåler det meste.

Eneste som plager meg med piercing i brystvortene er at de blir en god del større.

Noen andre som har opplevd det samme? Noe som kan være til hjelp for å forhindre dette?

Vil ha en ny i hver.

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg tok ut den nummer to;

Jeg hadde lagt meg, og skulle snu meg. Det jeg burde ha tatt hensyn til var at jeg hadde arma mi liggende inntil kroppen og dette håndleddet mitt på seg et armbånd.

Armbåndet hengte seg fast i stanga med teit pynt da jeg snudde meg.. Jeg ble stum av smerte. Blødde. Og kasta stanga på gulvet. Slik endte min siste puppepiercing -i smerte :nei:

Hørtes ikke godt ut... :cry:

Husker jeg holdt på å rive ut en stang fra øyenbryent en gang. Hadde vært i duskejn og tørket håret med et håndkle så festet håndkle seg i den ene kulen på stangen. Heldigvis satt kulen løst på så jeg reiv bare av kulen, men det var temmlig vondt alikevel.

Lenke til kommentar
Eneste som plager meg med piercing i brystvortene er at de blir en god del større.

Noen andre som har opplevd det samme? Noe som kan være til hjelp for å forhindre dette?

Vil ha en ny i hver.

Hvordan da større? Som i vises igjennom en evt genser? :p

Det problemet hadde nemlig jeg. "har du piercing i puppen eller fryser du?". Ja, begge deler fikk de som oftes til svar.

Glimti:

Det var kanskje det som reddet meg også, at jeg ikke hadde skrudd kulen godt igjen.

Lenke til kommentar
Glimti:

Det var kanskje det som reddet meg også, at jeg ikke hadde skrudd kulen godt igjen.

Kan ha vært det som redda meg også den gang da jeg slo ut ringen i leppen. Hadde iallefall ikke noe merke dagen etter og ikke noe størknet blod heller så det kan ikke ha blødd.

Skumle saker disse kulene på piercingene. Hvis de ikke sitter skikelig fast kan du risikere å miste piercingene eller iallefall at de glir litt inn i såret så huden lukker seg og det blir alt annet enn godt å presse dem sammen igjen og dersom du har kulene godt skrudd fast kan det bli enda værre hvis du først hekter deg fast i noe...

Lenke til kommentar
Jeg mistet stanga i underleppa, og måtte ta i bruk en reserve. Plata på stanga var såpass liten og tynn, at du kan tenke deg hvor vondt det var neste morgen :p

Helt fersk piercing btw.

Sikkert mer vondt å miste/ rive/ slå dem ut når de er nye og ferske. Min ring i leppen hadde jeg hatt i flere år. Hvorda jeg egentlig mistet den er litt usikkert for det var en del alkohol med i bildet. :yes:

------------------------------

Skal ned på et piercingstudio i morgen. Får se om det blir noe nytt eller ikke.

Lenke til kommentar

Har mista 2 kuler på ringen og 2 kuler på stanga i leppa. Er syyykt irriterende for da må jeg kjøpe hele dritten på nytt. Haha. Så akkuratt nå går jeg rundt som en dust med åpen ring i leppa. Men det er egentlig ganske kjekt fordi da kan jeg ta den ut på jobb og den redder meg da jeg henger meg oppi ting eller har "ulykker"^-^

Lenke til kommentar

Takk for all info om PA :)

Dog blei jeg litt nervøs nå som jeg hører om alle uhellene

folk her har hatt med piercinger, så kan ikke la vær å

tenke på uhell med PA :p

Får legge tanken på is noen dager til praten her er

om noe helt annet :)

Noen sånn cirkapris på PA?

Også lurer jeg på om det er noen vet om noen

som tar det i grenlandsområdet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...