Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leker mer og mer med tanken på implants. Vet bare ikke hvor her i landet man får gjort det. Har bare spurt et sted så langt og der var svart nei. :(

Men, men, alt må jo ikke skje i løpet av dette året.

Nei fordi de ikke gjør det, eller ikke ville gjøre det du ba om?

De drev ikke med det i det hele tatt. Men skal nok finne et studio som order det. :yes:

Kjenner vi Glimti rett så er det vel den siste der.

Synes du ideene mine er så uvanelige?

Lenke til kommentar

Stakkars lomebok, den høres sterkt skadet og pint ut... :( Kanje på tide med en tur til dr. :p

Er forøvrig ikke så veldig ekstrem enda. Har utvidet hul i det ene øret, industrial i det andre, piercing i begge brystvortene og PA. Ellers litt tattis på fingre, armer og hals.

Hadde noen fler piercinger før, men de forsvant av ulike grunner.

De mer ekstreme sakene får komme nå etter hvert! :thumbup::yes:

Lenke til kommentar

Hva kunne trengt kirurig? Lommeboken eller penisen? :p

Seriøst så var ikke PA særlig ille. Det var bare et lite stikk og så var nålen igjennom. Da han satt i smykket kjente jeg knapt. Var ikke helt godt å urinere resten av dagen, men ellers har jeg aldri hatt et problem med den.

Å sette i brystvortene var værre.

Lenke til kommentar

Mimir

Joda, folk er forskjellige så det er forståelig. Men så lenge du renser skikelig så skitnes ikke penisen til av en piercing. Og som sagt, har aldri hatt problemer med den.

Etter ampallangen er kommet på plass så har jeg tenkt litt på en ring i pungen. Om det blir med tanken eller om det realiseres vet jeg ikke, tiden vil vise.

Men har innerst inne litt tro på at det vil realiseres...

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...