Kuroi-Neko Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Jeg likte den. Ser for meg fyren: "My Spoooon is to big" ^-^ Den var søt. Endret 18. januar 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg likte den. Ser for meg fyren: "My Spoooon is to big"^-^ Den var søt. http://www.youtube.com/watch?v=u5oMnLYCkw0 Hvilket tattoo studio er det som har de røde hjemmesidene? Har mye bra bilder på hjemmesiden sin.. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Fant.. Var Letz buzz Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=u5oMnLYCkw0 Akkuratt den jeg tenkte på ja^-^ Lenke til kommentar
MSg Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Grooooooomt Jah, det er den jeg snakket om til deg en gang. "My spoon is to big" Venter på mer tegning fra deg btw. Og gjør deg klar til å ta mer tattoos snart. Så fort jeg får penger neste gang payer jeg din neste. Endret 18. januar 2009 av MSg Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Den tatoveringen var jo rett og slett dritkul! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Syns det er bra at det ikke følges den "rette veien" hele tiden=) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Den hadde en viss sjarm, ja. Heller strekmann enn delfin. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Må bare spør, hvem gjør sånn? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Dumme mennesker. Beklager; men sånn er det. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Må bare spør, hvem gjør sånn? Linky Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Nja, da er jo de som betalte henne i samme kategori. Dumme mennesker. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Dumme mennesker. Nå vel, hun er sikkert en tapt sak, men sønnen kan fortsatt reddes ved å bli sendt på privatskole. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Noen må jo ofres. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Så utstyret KAN være for stort for jobben Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Den hadde en viss sjarm, ja. Heller strekmann enn delfin. Synes strektatoveringer som det der ser ut som noe en tre-fireåring har tegnet. Det er sikkert meningen også og noen liker sikkert stilen, men selv synes jeg det ser ut som noe rabling. Hvis du ikke liker delfiner kan jo hvithai være tingen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Så du synes min tattovering, samt PerOs er rabbel? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Var ikke meningen å såre deg om du oppfattet det slik. Men har det egentlig noe å si hva jeg synes? Det er dere som har tattisene og dere som skal like dem. Selv har jeg tribal fra håndleddet og opp til øret på den ene siden selvom jeg har forstått at mange her i tråden ikke liker tribal. PÅ den andre armen har jeg to lenker rundt overamren, en av tribal og en av piggrtåd selvom det heller ikke er særlig populært her i tråden. På fingren har jeg bokstaver. Om det måtte være populært eller ikke hos andre er faktisk TOTALT uinteressangt for min del. Har også en del andre planer om både tattoo, piercing og andre typer kropskunst. Hva andre måtte mene om disse planene får være deres sak, mitt mål er at jeg blir fornøyd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Som Victoria Beckham ville sagt det: Love the skin you're in. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Så du synes min tattovering, samt PerOs er rabbel? Pust rolig.. Vi er begge enige om mye av det han har på kroppen så.. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå