After Dark Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har du noen norrøne tatoveringer eller skal du få? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Jeg har en torshammer. Full sleeve i norrøn theme er på trappene. Endret 18. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg har en torshammer. Full sleeve i norrøn theme er på trappene. Kult! Har vurdert en torshammer selv og, men nå begynner jeg å få så mange planer at jeg får vente litt å se. Husker psilocybe tidelig i tråden kom med to tatoveringer av det samme motivet. Var vel Odin, Hugin og Munin samt en torshammer. Den ene var gjort av TattooHarald og den andre av Let`s Buzz der han jobber. Skal si det var forskjell. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ja, husker det. Er vel Let's Buzz og Kunst Med Puls som er aktuelt for min del. Både Sunset og House of Pain er sjekket ut av saken. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Helt siden jeg så bilder av den prikketeknikken har jeg vært litt småskeptisk. Ser ikke for meg at det blir så utfyllende som standardmåten å tatovere på. Men, men. Man vet jo aldri. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Var skeptisk selv i starten, men nå har jeg virkelig falt for det. Det tar seg også ekstremt godt ut når det kommer til norrøne motiver. Endret 18. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
MSg Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Det blir jo litt som med rasterbation; ser litt rart ut nærme, men blir kult litt lenger unna, eller noe.. Endret 18. januar 2009 av MSg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Mimir Noen motiver du har planlagt så langt? Utgards-Loke, noen jotner og barna til Loke feks? Synes selv at Utgard er mer fassinerende enn Åsgard, men jeg synes nå alltid at den mørkke/ onde siden er kulest! Har du tenkt på å ha motiver fra Utgard på den ene armen og motiver fra Åsgard på den andre? Endret 18. januar 2009 av Glimti Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Det blir jo litt som med rasterbation; ser litt rart ut nærme, men blir kult litt lenger unna, eller noe.. Den sammenligningen likte jeg ikke, av en eller annen grunn. :!: Noen motiver du har planlagt så langt? Utgards-Loke, noen jotner og barna til Loke feks? Synes selv at Utgard er mer fassinerende enn Åsgard, men jeg synes nå alltid at den mørkke/ onde siden er kulest! Har du tenkt på å ha motiver fra Utgard på den ene armen og motiver fra Åsgard på den andre? Jeg har vurdert en arm med hver, ja. Tror det var Eplefe som kom med det samme forslaget forrige gang dette var oppe. Men i utgangspunktet har jeg landet på én arm. Fenre skal med. Midgardsormen. Yggdrasil skal representeres gjennom hele, er bare ikke helt sikker på hvordan. Hugin og Munin skal også få slenge seg på. Har også tenkt på Loke, Mime (har tenkt på "Mimir" i runer), Odin og litt annet, men tror kanskje jeg vil holde det enkelt. Alt er ikke 100% bestemt. Endret 18. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
darling Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Okå, takk for forslag, no gjenstår berre å bestemme seg:P Mykje fint! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det blir jo litt som med rasterbation; ser litt rart ut nærme, men blir kult litt lenger unna, eller noe.. Jeg syns ofte store tattoveringer er finest på litt avstand. Spørs hvilken teknikker han som tattoverer bruker da of course. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Det er ofte sånn med kunst, at det skal nytes fra en viss distanse. I og med at jeg bytter kvinnemenneske forholdsvis sjelden blir det nok ikke mange som skal ha trynet sitt klistret en centimeter fra mine tatoveringer. Endret 18. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg har vurdert en arm med hver, ja. Tror det var Eplefe som kom med det samme forslaget forrige gang dette var oppe. Men i utgangspunktet har jeg landet på én arm. Fenre skal med. Midgardsormen. Yggdrasil skal representeres gjennom hele, er bare ikke helt sikker på hvordan. Hugin og Munin skal også få slenge seg på. Har også tenkt på Loke, Mime (har tenkt på "Mimir" i runer), Odin og litt annet, men tror kanskje jeg vil holde det enkelt. Alt er ikke 100% bestemt. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Jeg syns ofte store tattoveringer er finest på litt avstand.Spørs hvilken teknikker han som tattoverer bruker da of course. Hva med folk som Lucky Diamond Rich som bare består av tatoveringer? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Grooooooomt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hver sin smak iallefall... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 mm.. Det derre er jo angre tattoo til tusen.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg ville iallefall angret, men som sagt, hver sin smak. Foresten er den jo ganske enkel å tattovere over igjen da siden den er så liten og uten farger. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Den var jo fet! Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Synes den var artig Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Godt at folk har forskjellig smak iallefall. Jeg synes den ble for liten. Liker ikke så veldig godt små motiver. Det minste jeg har er bokstaver på fingrene, men det er jo begrenset hvor stort noe på fingrene kan være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå