Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en torshammer. Full sleeve i norrøn theme er på trappene.

Kult! :thumbup:

Har vurdert en torshammer selv og, men nå begynner jeg å få så mange planer at jeg får vente litt å se.

Husker psilocybe tidelig i tråden kom med to tatoveringer av det samme motivet. Var vel Odin, Hugin og Munin samt en torshammer. Den ene var gjort av TattooHarald og den andre av Let`s Buzz der han jobber.

Skal si det var forskjell. :D

Lenke til kommentar

Mimir

Noen motiver du har planlagt så langt? Utgards-Loke, noen jotner og barna til Loke feks? Synes selv at Utgard er mer fassinerende enn Åsgard, men jeg synes nå alltid at den mørkke/ onde siden er kulest! :thumbup:

Har du tenkt på å ha motiver fra Utgard på den ene armen og motiver fra Åsgard på den andre?

Endret av Glimti
Lenke til kommentar
Det blir jo litt som med rasterbation; ser litt rart ut nærme, men blir kult litt lenger unna, eller noe..

Den sammenligningen likte jeg ikke, av en eller annen grunn. :!:

Noen motiver du har planlagt så langt? Utgards-Loke, noen jotner og barna til Loke feks? Synes selv at Utgard er mer fassinerende enn Åsgard, men jeg synes nå alltid at den mørkke/ onde siden er kulest! :thumbup:

Har du tenkt på å ha motiver fra Utgard på den ene armen og motiver fra Åsgard på den andre?

Jeg har vurdert en arm med hver, ja. Tror det var Eplefe som kom med det samme forslaget forrige gang dette var oppe. Men i utgangspunktet har jeg landet på én arm. Fenre skal med. Midgardsormen. Yggdrasil skal representeres gjennom hele, er bare ikke helt sikker på hvordan. Hugin og Munin skal også få slenge seg på. Har også tenkt på Loke, Mime (har tenkt på "Mimir" i runer), Odin og litt annet, men tror kanskje jeg vil holde det enkelt. Alt er ikke 100% bestemt.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Jeg har vurdert en arm med hver, ja. Tror det var Eplefe som kom med det samme forslaget forrige gang dette var oppe. Men i utgangspunktet har jeg landet på én arm. Fenre skal med. Midgardsormen. Yggdrasil skal representeres gjennom hele, er bare ikke helt sikker på hvordan. Hugin og Munin skal også få slenge seg på. Har også tenkt på Loke, Mime (har tenkt på "Mimir" i runer), Odin og litt annet, men tror kanskje jeg vil holde det enkelt. Alt er ikke 100% bestemt.

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. :thumbup:

Jeg syns ofte store tattoveringer er finest på litt avstand.

Spørs hvilken teknikker han som tattoverer bruker da of course.

Hva med folk som Lucky Diamond Rich som bare består av tatoveringer? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...