Turtlis Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Man tar ikke tatovering på den svarte i midten man ser med vel, så det går sikkert bra...kjør på Glimti!! Kan sikkert være litt skummelt med innfeksjoner og drit, men ,men.. Do it!Do it! Det er jeg jo fullstendig klar over. Det hender jo det blir "komplikasjoner" med vanlige tattoveringer, og jeg vil ikke tenkte tanken på hva som skjer med et øye hvis det måtte oppstå. Amputere et øye fordi man er idiot liksom Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Glimti:Tørr du virkelig å ta øyetattoo?? Jeg syns øyet og synet ikke er noe å spøke med, og hadde aldri tatt en slik sjangs. Man lever bare en gang så noen sjangser må tas! Seriøst så er jeg bare i startfasen og kommer til å tenke over det i flere år til. Planen nå er halsen og deretter kommer skulder, bryst og rygg. Så sysler jeg med planer om ansiktstatovering. men det blir litt tenking og grubling først. Øyet er fortsatt litt i tenkefasen, men om det kunne kombineres med ansiktstatoveringen på en måte så hadde det jo blitt genialt kult!!! Tiden da kun maoriene på New Zealand hadde ansiktstatoveringer er over! Alt er til å spøke med!! Man tar ikke tatovering på den svarte i midten man ser med vel, så det går sikkert bra...kjør på Glimti!! Kan sikkert være litt skummelt med innfeksjoner og drit, men ,men.. Do it!Do it! Blir som sagt noen år til det kjøres på, men de som venter på noe godt venter ikke forgjeves! Glimti, jeg fant forresten bilder av en ampallang som var strukket til 17mm. Fikk meg til å tenke på deg. Har jeg sagt at jeg skal strekke den? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Man tar ikke tatovering på den svarte i midten man ser med vel, så det går sikkert bra...kjør på Glimti!! Kan sikkert være litt skummelt med innfeksjoner og drit, men ,men.. Do it!Do it! Det er jeg jo fullstendig klar over. Det hender jo det blir "komplikasjoner" med vanlige tattoveringer, og jeg vil ikke tenkte tanken på hva som skjer med et øye hvis det måtte oppstå. Amputere et øye fordi man er idiot liksom Tja, idiot og idiot... Amputasjon av fingre er det jo noen som gjør som kropskunst så hvorfor ikke øynene også? Splittet tunge var jo nytt og spennende en stund og deretter kom splittet penis så alt utvikler seg med tiden. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Glimti, gjør akkurat det du ønsker å gjøre. Jeg gleder meg svært mye til å se en eventuell ansiktstatovering på deg Jeg hadde aldri tatovert hverken ansiktet eller øynene selv, men synes det er kult når andre tør å ta det steget. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har forøvrig tråkket på terskelen allerede og tatovert fingre og hals. Planlegger en til på halsen som min neste. Kansje jeg like gjerne skulle bli Lucky Diamond 2. når jeg først er i gang?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har jeg sagt at jeg skal strekke den? Nei? Poenget ditt er? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Bare lurte siden du sa du tenkte på meg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er det ikke du som har skrytt på deg at du skal ta ampallang? Ikke så rart at han tenker på deg da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Skryte og skryte Er da flere som har annonsert planene sine her i tråden. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Babel Fish er ikke den beste måten å oversette tekst på, som man ser. Præhæhæh. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Mæhæhæhæ... Den lo jeg godt av. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Svart-metall for alltid? Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 vil anta det. Han har hvertfall en tattovering som skiller seg ut :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Svart-metall for alltid? MIIIIIIIIIP...wrong Sort Metallisk Alltid :!: det er jo det rette da Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Skryte og skryte Er da flere som har annonsert planene sine her i tråden. Skryte, som i "skryte". Var ikke vondt ment. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/11/l_d25ffbe513a34618b6341f90f72b72cd.jpg Babel Fish er ikke den beste måten å oversette tekst på, som man ser. Præhæhæh. http://www.tranexp.com:2000/InterTran?url=...=eng&to=nor Jeg kan bare forestille meg hvor mye kineserne og araberne koser seg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Skryte og skryte Er da flere som har annonsert planene sine her i tråden. Skryte, som i "skryte". Var ikke vondt ment. Så du tror ikke jeg kommer til å gjennomføre det? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Du misforstår. Er du ikke kjent med bruken av anførselstegn? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Du misforstår. Er du ikke kjent med bruken av anførselstegn? Jo, men det er da lov å spørre. Skal forøvrig til studioet igjen til uken og se om de har fått riktige smykker da. Fine pippiper på avataren foresten. Er det Hugin og Munin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå