Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Man tar ikke tatovering på den svarte i midten man ser med vel, så det går sikkert bra...kjør på Glimti!!

Kan sikkert være litt skummelt med innfeksjoner og drit, men ,men.. Do it!Do it! :thumbup:

Det er jeg jo fullstendig klar over.

Det hender jo det blir "komplikasjoner" med vanlige tattoveringer, og jeg vil ikke tenkte tanken på hva som skjer med et øye hvis det måtte oppstå. Amputere et øye fordi man er idiot liksom :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Glimti:

Tørr du virkelig å ta øyetattoo??

Jeg syns øyet og synet ikke er noe å spøke med, og hadde aldri tatt en slik sjangs.

Man lever bare en gang så noen sjangser må tas! :yes:

Seriøst så er jeg bare i startfasen og kommer til å tenke over det i flere år til. Planen nå er halsen og deretter kommer skulder, bryst og rygg. Så sysler jeg med planer om ansiktstatovering. men det blir litt tenking og grubling først. :hmm:

Øyet er fortsatt litt i tenkefasen, men om det kunne kombineres med ansiktstatoveringen på en måte så hadde det jo blitt genialt kult!!! :thumbs:

Tiden da kun maoriene på New Zealand hadde ansiktstatoveringer er over! :D:new_woot:

Alt er til å spøke med!! :p

Man tar ikke tatovering på den svarte i midten man ser med vel, så det går sikkert bra...kjør på Glimti!!

Kan sikkert være litt skummelt med innfeksjoner og drit, men ,men.. Do it!Do it! :thumbup:

Blir som sagt noen år til det kjøres på, men de som venter på noe godt venter ikke forgjeves! ;)

Glimti, jeg fant forresten bilder av en ampallang som var strukket til 17mm. Fikk meg til å tenke på deg.

Har jeg sagt at jeg skal strekke den?

Lenke til kommentar

Det er jeg jo fullstendig klar over.

Det hender jo det blir "komplikasjoner" med vanlige tattoveringer, og jeg vil ikke tenkte tanken på hva som skjer med et øye hvis det måtte oppstå. Amputere et øye fordi man er idiot liksom :p

Tja, idiot og idiot... Amputasjon av fingre er det jo noen som gjør som kropskunst så hvorfor ikke øynene også?

Splittet tunge var jo nytt og spennende en stund og deretter kom splittet penis så alt utvikler seg med tiden. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...