Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Forslag til nettbutikkar der dei sel div. tunnelar/pluggar til øyre av bra kvalitet?

 

 

Fikk min første pakke fra Barbarella.se i dag, og jeg må si at jeg er svært fornøyd med både pris og hvor lang tid det tok å få varene... Godt mulig at andre nettbutikker er bedre, og billigere også, men jeg nøler i hvert fall ikke med å anbefale Barbarella.

 

Nå blir det strekking av ører :D

Lenke til kommentar

Grendel: Pent=)

 

Hei!

Forslag til nettbutikkar der dei sel div. tunnelar/pluggar til øyre av bra kvalitet?

 

 

Fikk min første pakke fra Barbarella.se i dag, og jeg må si at jeg er svært fornøyd med både pris og hvor lang tid det tok å få varene... Godt mulig at andre nettbutikker er bedre, og billigere også, men jeg nøler i hvert fall ikke med å anbefale Barbarella.

 

Nå blir det strekking av ører :D

 

Joda, det er en bra butikk, men når man kan få samme tingene så og si til mye lavere pris og så og si samme frakt-tid. så må man ihvertfall opplyse om det=)

Lenke til kommentar
Var foresten innom et studio i dag for å få tatt ampallang, men de hadde ikke smykkene. :(

AU??

This is an advanced piercing, and the procedure can be extremely painful. Full healing usually takes between four and six months, but can take a year or more.

 

Har tatt Prins Albert fra før av så jeg skal nok holde ut ampallangen når den tid kommer selvom det sikkert en en forskjell.

 

Forøvrig synes jeg å ta i brystvortene var værre enn PA.

Lenke til kommentar
Da skal jeg ta meg en dusj, og deretter utvide for første gang... Kjøpte et sett på barbarella, og lurer på om jeg skal hoppe opp på den nest tynneste, i og med at jeg har en ring som er nesten like tykk som den minste i settet nå.

Har du link til det settet du har kjøpt? Lyst til å utvide selv :)

Endret av Torg3r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...