Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 barbarella.se skal visstnok være bra, etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Og dritdyrt i forhold til andre butikker. Og du slipper visse utgifter hos BME foreks. Endret 15. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Crazy-factory.com funker også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hadde ikke du en labret for ei tid tilbake, Grendel? Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei! Forslag til nettbutikkar der dei sel div. tunnelar/pluggar til øyre av bra kvalitet? Fikk min første pakke fra Barbarella.se i dag, og jeg må si at jeg er svært fornøyd med både pris og hvor lang tid det tok å få varene... Godt mulig at andre nettbutikker er bedre, og billigere også, men jeg nøler i hvert fall ikke med å anbefale Barbarella. Nå blir det strekking av ører Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Sånn går det når man svarer på innlegg på natta Prøver du å bortforklare deg nå? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ro ro til fiskeskjær eller noe :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Grendel: Pent=) Hei! Forslag til nettbutikkar der dei sel div. tunnelar/pluggar til øyre av bra kvalitet? Fikk min første pakke fra Barbarella.se i dag, og jeg må si at jeg er svært fornøyd med både pris og hvor lang tid det tok å få varene... Godt mulig at andre nettbutikker er bedre, og billigere også, men jeg nøler i hvert fall ikke med å anbefale Barbarella. Nå blir det strekking av ører Joda, det er en bra butikk, men når man kan få samme tingene så og si til mye lavere pris og så og si samme frakt-tid. så må man ihvertfall opplyse om det=) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ro ro til fiskeskjær eller noe :!: Eller noe ja... Fluesopp Har du kommet noe lenger på armen din? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Glimti: Nei, desverre. Av økonomiske årsaker:( Men her er den eneste plassen jeg legger bildene ut så de kommer så fort jeg har kommet videre=) Endret 15. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Joda, det er en bra butikk, men når man kan få samme tingene så og si til mye lavere pris og så og si samme frakt-tid. så må man ihvertfall opplyse om det=) Selvsagt Om det er tilfelle skulle jeg vel ønske jeg også hadde visst om det før jeg bestilte... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Blir gøy å se Fluesopp! Var foresten innom et studio i dag for å få tatt ampallang, men de hadde ikke smykkene. Endret 15. januar 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Var foresten innom et studio i dag for å få tatt ampallang, men de hadde ikke smykkene. AU?? This is an advanced piercing, and the procedure can be extremely painful. Full healing usually takes between four and six months, but can take a year or more. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Wo, det fristet, men 6 uker til måneder uten noe sex? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Var foresten innom et studio i dag for å få tatt ampallang, men de hadde ikke smykkene. AU?? This is an advanced piercing, and the procedure can be extremely painful. Full healing usually takes between four and six months, but can take a year or more. Har tatt Prins Albert fra før av så jeg skal nok holde ut ampallangen når den tid kommer selvom det sikkert en en forskjell. Forøvrig synes jeg å ta i brystvortene var værre enn PA. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvordan er det å pule med piercing i Alberten? Jeg hadde vært redd for å kjøre på. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Da skal jeg ta meg en dusj, og deretter utvide for første gang... Kjøpte et sett på barbarella, og lurer på om jeg skal hoppe opp på den nest tynneste, i og med at jeg har en ring som er nesten like tykk som den minste i settet nå. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvordan er det å pule med piercing i Alberten? Jeg hadde vært redd for å kjøre på. Etter min erfaring er det ikke mye forskjell fra eller til. Når den er ferdiggrodd, kan du dra og rykke i den uten at det er noe spesielt vondt. =) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Da skal jeg ta meg en dusj, og deretter utvide for første gang... Kjøpte et sett på barbarella, og lurer på om jeg skal hoppe opp på den nest tynneste, i og med at jeg har en ring som er nesten like tykk som den minste i settet nå. Har du link til det settet du har kjøpt? Lyst til å utvide selv Endret 15. januar 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå