Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok en septum (oksering) på Odins Merke på Lillestrøm i dag, og han som satte den sier at den kan være litt skeiv i starten, men at det kommer til å vokse seg til.

 

Allikevel synes både jeg, og flere jeg har fått til å se på den etterpå, at det ser ut som om den er satt skeivt. Den står skeivt hele tiden, og det ser altså ut som om han ikke har klart å sette den rett.

 

Burde jeg dra tilbake dit så fort som mulig? Han så jo tross alt på piercingen etter at han satte den, så jeg vet liksom ikke om den egentlig er rett, men at den bare ser litt skeiv ut i starten.

Lenke til kommentar

Ja, det er ekstremt kjipt om jeg må gjøre det igjen, da det for det første gjorde dritvondt, og for det andre, så er jeg redd for at det skal bli et slags krater der, siden han må lage et nytt hull inntil det gamle, eller i det gamle, slik at det blir mye større eller noe.

 

Men jeg håper at den kommer til å rette på seg. Bør vel uansett dra ned innen ukesslutt og snakke med karen.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har kanskje mest lyst til å få det gjort et annet sted da, men det kosta meg 600 kroner, og jeg føler meg så dårlig når jeg må fortelle folk at de har gjort et dårlig arbeid (og at jeg vil ha tilbake pengene).

 

Om det såret jeg har nå må gro igjen, vil det vel gå 8-10 uker før jeg kan ta på nytt, og da må jeg fremdeles passe på såret som om det satt en piercing der. Snakker om bortkastet tid.

Lenke til kommentar
Ja, jeg har kanskje mest lyst til å få det gjort et annet sted da, men det kosta meg 600 kroner, og jeg føler meg så dårlig når jeg må fortelle folk at de har gjort et dårlig arbeid (og at jeg vil ha tilbake pengene).

 

Om det såret jeg har nå må gro igjen, vil det vel gå 8-10 uker før jeg kan ta på nytt, og da må jeg fremdeles passe på såret som om det satt en piercing der. Snakker om bortkastet tid.

odins merke piercer ofte skjevt... er forsovidt 5 år siden men da jeg piercet brystvortene der da ble begge skjeve

Lenke til kommentar

Kom på nå at ei jeg kjenner fortalte at hun hadde tatt en septum der som ble skeiv, og at hun måtte rette det opp. Huska bare ikke om hun mente Odins Merke, men det var det.

 

Men, om såret gror igjen fort etter at jeg tar ut piercingen er det bra. Da gjør jeg det, og så piercer jeg meg heller på et bra sted i Oslo. Om noen kan anbefale et ville jeg vært svært takknemlig.

 

Bogan: Fikk du dem rettet opp på Odins Merke, eller fikk du pengene tilbake og gjorde det et annet sted?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...