After Dark Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva så? Er dette å annse som en konkuranse? Selvom jeg har lekt med tanken om å tatovere et av øynene eller begge så er det noe jeg kommer til å tenke over i flere år før jeg gjør det fremfor å gjøre det nå i vår for å bli den første her i tråden. Glimti Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Selvom jeg har lekt med tanken om å tatovere et av øynene eller begge så er det noe jeg kommer til å tenke over i flere år før jeg gjør det fremfor å gjøre det nå i vår for å bli den første her i tråden. Helene Rask har uansett slått deg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Får finne på et eller annet originalt da. Interessangt foresten: Moderatorene er ofte innom tråden og fjerner unødvendig quote også kommer moderator og quoter noe som er rett over henne... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Og hva er den store forskjellen om man er tatovert på ryggen, på hånden eller i ansiktet? Forskjellen er hva som er "vanlig" og ikke. Standardtatoveringer som delfiner som former et hjerte er såpass vanlig at det har blitt akseptert. Det folk ser mer sjelden har man også større problemer med å svelge. Menneskerasen er ikke kjent for å være ekstremt glad i det som er ukjent. Endret 14. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Selvom jeg har lekt med tanken om å tatovere et av øynene eller begge så er det noe jeg kommer til å tenke over i flere år før jeg gjør det fremfor å gjøre det nå i vår for å bli den første her i tråden. Helene Rask har uansett slått deg ...? Han vil jo tatovere øyeeplet, ikke øyenbryn.. Ganske formidabel forskjell Endret 14. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg ser nok på øyeepler som noe mer ekstremt, ja. :!: Juliess = fail. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Og hva er den store forskjellen om man er tatovert på ryggen, på hånden eller i ansiktet? Forskjellen er hva som er "vanlig" og ikke. Standardtatoveringer som delfiner som former et hjerte er såpass vanlig at det har blitt akseptert. Det folk ser mer sjelden har man også større problemer med å svelge. Menneskerasen er ikke kjent for å være ekstremt glad i det som er ukjent. Ja, vet det. Jeg bare snakket generelt utenom denne aksepteringssperren. Men, men, om jeg gjør allvor av planene mine så gjør iallefall jeg mitt til at aksepteringen skal slå igjennom. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Sånn går det når man svarer på innlegg på natta Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hva så? Er dette å annse som en konkuranse? (...) Glimti Selvfølgelig. Hva trodde du? Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Hei Jeg trenger noen ideer til hvilket motiv jeg skal ha som tatovering. Jeg vet hva det skal bety, men jeg vet ikke om noen motiver som betyr det. Det jeg vil ha er et motiv som minner meg på at det er NÅ jeg lever. Det er NÅ det skjer. Denne "livsstilen" er noe jeg nylig oppdaget og prøver å følge mest mulig, men av og til trenger jeg bare noe som kan minne meg på dette å få meg til å slutte å tenke så mye. Et motiv som rett og slett minner meg på å leve! Noen som har noen ideer på hvilket motiv jeg kan ha? Endret 14. januar 2009 av Eiiid Lenke til kommentar
BlindCarver Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 BlindCarver,En kompis av meg har en føniks, det finnes ikke noe feminint med den tatoveringen Takk for svar. Da gjenstår bare å finne designet, artisten som er dyktig nok til å gjøre d skikkelig (bor i Tromsø og har dårlige erfaringer fra min forrige tattoo) og spare litt penger opp så er vi der Er det forresten noen som har gode tips på det? (bortsett fra sparinga, jeg vet hvordan man gjør det ) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Da var septum tatt Milanjo: Det var ca det samme som øra syns nå jeg, vanskelig å bedømme hva som var mest vondt, mulig ørene var hakket mer vondt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Right. Greit å ta med seg videre, i og med at jeg syns septumen bare var utrolig spennende. :3 Lenke til kommentar
oldirty Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg lurer på om dere kan fortelle meg en sånn cirka pris man kan forvente seg når man skal tattovere en slik tattovering som jeg poster med i dette innlegget. Skal ikke være noen farge i tattoveringen, kun slik som bildet viser. Jeg vet det er forskjellig fra sjappe til sjappe, men bare lurer på hva man kan forvente seg til pris. Den skal nok være på armen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Det kommer da helt an på tatovør og størrelse. De tynne snirklelinjene der kommer forresten til å se dass ut etter en stund. Endret 15. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Heter det ikke dessuten "You'll" ikke bare "you"? Jeg er motstander av fotball, så en liverpool-fan bør vel vite det bedre enn meg. Men jeg er ganske sikker i min sak Lenke til kommentar
oldirty Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ikke akkurat den der jeg skal ha tattovert, det der var bare et eksempel jeg fant, men lignende tekst skal jeg ha. Så de tynne linjene vil se dårlig ut etter en stund? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Veldig tynne linjer har en ekkel tendens til å "flyte ut" og bli "tåkete" med årene. Lenke til kommentar
darling Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei! Forslag til nettbutikkar der dei sel div. tunnelar/pluggar til øyre av bra kvalitet? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 http://shop.bmezine.com/category/jewelry/ Helt grei butikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå