Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hva er den store forskjellen om man er tatovert på ryggen, på hånden eller i ansiktet?

Forskjellen er hva som er "vanlig" og ikke. Standardtatoveringer som delfiner som former et hjerte er såpass vanlig at det har blitt akseptert. Det folk ser mer sjelden har man også større problemer med å svelge. Menneskerasen er ikke kjent for å være ekstremt glad i det som er ukjent.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Og hva er den store forskjellen om man er tatovert på ryggen, på hånden eller i ansiktet?

Forskjellen er hva som er "vanlig" og ikke. Standardtatoveringer som delfiner som former et hjerte er såpass vanlig at det har blitt akseptert. Det folk ser mer sjelden har man også større problemer med å svelge. Menneskerasen er ikke kjent for å være ekstremt glad i det som er ukjent.

Ja, vet det. Jeg bare snakket generelt utenom denne aksepteringssperren. Men, men, om jeg gjør allvor av planene mine så gjør iallefall jeg mitt til at aksepteringen skal slå igjennom. ;)

Lenke til kommentar

Hei

Jeg trenger noen ideer til hvilket motiv jeg skal ha som tatovering. Jeg vet hva det skal bety, men jeg vet ikke om noen motiver som betyr det.

Det jeg vil ha er et motiv som minner meg på at det er NÅ jeg lever. Det er NÅ det skjer. Denne "livsstilen" er noe jeg nylig oppdaget og prøver å følge mest mulig, men av og til trenger jeg bare noe som kan minne meg på dette å få meg til å slutte å tenke så mye. Et motiv som rett og slett minner meg på å leve!

Noen som har noen ideer på hvilket motiv jeg kan ha?

Endret av Eiiid
Lenke til kommentar
BlindCarver,

En kompis av meg har en føniks, det finnes ikke noe feminint med den tatoveringen :)

Takk for svar. Da gjenstår bare å finne designet, artisten som er dyktig nok til å gjøre d skikkelig (bor i Tromsø og har dårlige erfaringer fra min forrige tattoo) og spare litt penger opp så er vi der :cool:

Er det forresten noen som har gode tips på det? (bortsett fra sparinga, jeg vet hvordan man gjør det :p )

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om dere kan fortelle meg en sånn cirka pris man kan forvente seg når man skal tattovere en slik tattovering som jeg poster med i dette innlegget. Skal ikke være noen farge i tattoveringen, kun slik som bildet viser. Jeg vet det er forskjellig fra sjappe til sjappe, men bare lurer på hva man kan forvente seg til pris. Den skal nok være på armen.

32323ddhmmzk7.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...