Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann folkens. Jeg har planer om å ta en ganske stilig tattovering ganske så snart. Men jeg trenger litt hjelp. Jeg skal tattovere vinger på ryggen. ikke så alt får stor, men må dekke halve ryggen++. Og jeg hadde funnet et fett bilde i Tattoo1 Tribal magasinet. Men det har kommet ut nytt blad, så jeg får ikke kjøpt det gamle. Men er det noen av dere som her denne utgaven, http://www.ideatattoo.com/index.php?option...bf80e17464f8367. Er ganske mye i porto. Så om noen har denne utgaven, kan du/dere fikse bildet? Kan forklare hvordan det ser ut om noen har magasinet.

Lenke til kommentar
Verdt å ta sjangsen. Nja. Man tatoverer seg jo ikke for å bli akseptert.

Nja og nja. Smak og behag og hver sitt valg. Men sant, det er vel ikke først og fremst for å bli akseptert at man tatoverer seg. Tror feks. Lucky Diamond Rich kunne fått en del problemer med å bli sosialt akseptert om det ikke var for kjendisstatusen. :D

Egentlig underlig at det skal være så forferdelig mye styr rundt ekstra synelige og muligens dominerende tatoveringer. Så vanelig som det er blitt med tatovering så burde jo alle i den siviliserte verden være klar over at tatoveringer ikke bare er forbeholdt for sjøfolk lenger. Og hva er den store forskjellen om man er tatovert på ryggen, på hånden eller i ansiktet?

Implants kunne også vært gøy!

Glimti :xmas:

Lenke til kommentar

Jeg har så sykt lyst på en slik tattoo ...

post-101796-1231876454_thumb.jpg

Litt lengre ned bare, noen cm, og ikke det samme motivet (siden det er noen som har det).

Men den er så sykt pen, syns jeg

Edit: For de som ikke ser hva det er;

Det er et hjerte med en slange rundt. Hjertet er formet delvis som et jordbær og et "anatomisk korrekt hjerte"

Endret av Lise04
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...