HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ikke de styggeste kanskje, men mye gull. Nummer 7 er jo...sexy. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 http://www.ink13.co.uk/top-twenty-worst-tattoos-ever/ Ha ha, mye bra. Here's Johnny! EDIT: Mr. Cool Ice er faktisk med her. Men ikke de 10 styggeste jeg har sett vil jeg si.. Syns forøvrig nr 10 var steintøff. 10 og 11 var kanskje eneste som hadde gått an, det er nok humor i dem, men de andre var jo bare vanvittige Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Må bare si at jeg elsker nummer 20. Ikke med positivt fortegn. Endret 13. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Bare "Mr. Cool ICE" uttalt på tysk-engelsk er nok til at jeg knekker sammen i krampelatter. Edit: Og forøvrig, (cool und)"geil" som han hadde på visittkortet sitt betyr "kåt", for de utyske Endret 13. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Han er kul da. Endret 13. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Men som sagt, med tid og stunder vil nok fordommene forsvinne. Men om dette skjer om 50 år er det ikke sikkert du og jeg rusler rundt her lenger. Verdt å ta sjansen. Og som sagt har jeg alt synelige tatoveringer. Glimti Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Verdt å ta sjangsen. Nja. Man tatoverer seg jo ikke for å bli akseptert. Lenke til kommentar
1337kr Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Heisann folkens. Jeg har planer om å ta en ganske stilig tattovering ganske så snart. Men jeg trenger litt hjelp. Jeg skal tattovere vinger på ryggen. ikke så alt får stor, men må dekke halve ryggen++. Og jeg hadde funnet et fett bilde i Tattoo1 Tribal magasinet. Men det har kommet ut nytt blad, så jeg får ikke kjøpt det gamle. Men er det noen av dere som her denne utgaven, http://www.ideatattoo.com/index.php?option...bf80e17464f8367. Er ganske mye i porto. Så om noen har denne utgaven, kan du/dere fikse bildet? Kan forklare hvordan det ser ut om noen har magasinet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Verdt å ta sjangsen. Nja. Man tatoverer seg jo ikke for å bli akseptert. Nja og nja. Smak og behag og hver sitt valg. Men sant, det er vel ikke først og fremst for å bli akseptert at man tatoverer seg. Tror feks. Lucky Diamond Rich kunne fått en del problemer med å bli sosialt akseptert om det ikke var for kjendisstatusen. Egentlig underlig at det skal være så forferdelig mye styr rundt ekstra synelige og muligens dominerende tatoveringer. Så vanelig som det er blitt med tatovering så burde jo alle i den siviliserte verden være klar over at tatoveringer ikke bare er forbeholdt for sjøfolk lenger. Og hva er den store forskjellen om man er tatovert på ryggen, på hånden eller i ansiktet? Implants kunne også vært gøy! Glimti Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 NOT SAFE FOR WORK! Haha.. Sikker på det?? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 stretch marks fo' shizzle Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er ganske mye i porto. Så om noen har denne utgaven, kan du/dere fikse bildet? Kan forklare hvordan det ser ut om noen har magasinet. Du får vel bladet og porto for en hundrelapp Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg har så sykt lyst på en slik tattoo ... Litt lengre ned bare, noen cm, og ikke det samme motivet (siden det er noen som har det). Men den er så sykt pen, syns jeg Edit: For de som ikke ser hva det er; Det er et hjerte med en slange rundt. Hjertet er formet delvis som et jordbær og et "anatomisk korrekt hjerte" Endret 13. januar 2009 av Lise04 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Septum i morra klokka 5 Skal ta med Retainer dog så får ikke mye glede av den enda.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Copycat. Du må huske å si om du syns det var verre eller bedre enn å skjære til øra, da! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Copycat. Du må huske å si om du syns det var verre eller bedre enn å skjære til øra, da! Nei det var jo deg som kopierte meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg tok septum først? oO Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg tok septum først? oO Ja men jeg har ødelagt øra først !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå