Alinoe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det kan nok godt hende det, men tror ikke jeg ville tattovert ansiktet i dag med utgangspunkt i "jaja, fordommene forsvinner nok en gang". Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Sånn sett er jo folk forskjellige og enkelte liker å ta det lenger enn andre. Forøvrig får jeg ofte kommentarer for tattisene og da mest det jeg har på fingrene. Får også en del kommentarer om utvidet øre så jeg begynner å bli vant til det selvom tatovering i ansiktet og i øynene sikkert vil medføre noe mer oppmerksomhet. Men jeg synes forøvrig at ting som metallpigger festet til huden, splittet tunge og implants er vel så ekstremt som tatoverte øyne. Har forøvrig tenkt å skaffe meg noen sølvtenner også Det er vel en slags form for kropskunst det og?! Glimti Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Klart det. Kunst er subjektivt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Skal selv ta på hendene og fingrene, men det skal være når hele armen er ferdig så det blir et punktum på en måte:P Blir vel "Hard Life" eller noe Sølvtenner ja, du må vel slipe de til vampyr-tenner da Hadde været fett=) Endret 12. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Fordoomer selvsagt og de vil sikkert med tid og stunder forsvinne selvom det er noen år siden. Folk er blitt noe mer åpne for synelige tatoveringer selvom ansiktstatovering fortsatt ifølge de fleste er forbeholdt maorier på New Zealand.Hvor langt man må gå i tid, 40 - 50 år eller mer eller mindre så vil nok fordommer mot tatoveringer i ansiktet og også etterhvert øynene forsvinne. Den som lever får se. Glimti Noen må jo begynne om folk skal bli "vandt" til det, så om du begynner nå så kan jeg ta om 30 år uten at noen reagerer kanskje Edit: Litt kult å være kontroversiell og uvanlig, men tror nok ikke jeg hadde tort å dra til med en ansiktstatovering da jeg har det med å bli forbanna om noen skulle slenge noe dritt til meg for det Liker å ikke være helt som alle andre, men blir kanskje litt mye akkurat nå. Endret 12. januar 2009 av Pluggen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Skal selv ta på hendene og fingrene, men det skal være når hele armen er ferdig så det blir et punktum på en måte:PBlir vel "Hard Life" eller noe Sølvtenner ja, du må vel slipe de til vampyr-tenner da Hadde været fett=) Skal man først ha vampyrtenner må man iallefall ha røde øyne. Og å spisse ørene litt hadde heller ikke skadet. Men tror nok kun det blir vanelige sølvtenner. Glimti Lenke til kommentar
No14 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvordan funker det egentlig å splitte tunga, hvordan gjør man det og hvor lang tid tar det før man er restituert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Tror det er flere måter å gjøre det på. Enten kan en få den skjært til med skalpell, få den 'svidd fra hverandre' på ulike måter, eller ta tungepiercing som en utvider(?) og så strammer inn med fiskesnøre. Finnes sikkert andre måter, men det er de jeg har hørt om. Hvor lang tid det bruker på å gro har jeg strengt tatt ingen anelse om, men jeg ser for meg at det gjerne tar en måned eller tre? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Okay..takker for svaret! Det med skalpell hørtes minst brutalt ut, det andre var litt veldig voldsomt. Tror egentlig jeg får klare meg med min kjedelige tunge selv om det ser utrolig tøft ut med en splitt! Ser frem til ny tattoo da, halvsleeve i slutten av februar eller mars. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det blir hvertfall en buddha, lotusblomst og japanske bølger. Svart/grått. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kunne tenkt meg splittet tunge. Glimti Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det blir hvertfall en buddha, lotusblomst og japanske bølger. Svart/grått. Gleder meg allerede Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Til Grendel som postet i bildetråden som jeg ikke kan svare i siden jeg ikke har ordentlige bilder av kroppskunsten min å legge ut: Jeg har ikke hatt timen enda! Det er ikke før 28. Edit: Og til de som husker karen som fjerna det ene brynet sitt så ligger det nye bilder ute. (: Endret 12. januar 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det tar visst nok ikke så særlig lang tid. Munnen gror generelt fort. Når vi først er inne på splittet tunge; Hva tenker dere om splittet tunge når man ikke kan gjøre sånne fancye ting med tunga ? (rulle den osv.) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Men som sagt, med tid og stunder vil nok fordommene forsvinne. Men om dette skjer om 50 år er det ikke sikkert du og jeg rusler rundt her lenger. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Til Grendel som postet i bildetråden som jeg ikke kan svare i siden jeg ikke har ordentlige bilder av kroppskunsten min å legge ut:Jeg har ikke hatt timen enda! Det er ikke før 28. Edit: Og til de som husker karen som fjerna det ene brynet sitt så ligger det nye bilder ute. (: Aaaha! Men da fikk jeg forklaring Hvor stort skal du til da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Til å begynne med blir det enten rundt 6 eller 8mm, alt etter. Var visstnok vanskelig å bedømme i og med at jeg hadde hull i høyre fra før, så vi får se. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) http://www.ink13.co.uk/top-twenty-worst-tattoos-ever/ Ha ha, mye bra. Here's Johnny! EDIT: Mr. Cool Ice er faktisk med her. Endret 13. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 http://www.ink13.co.uk/top-twenty-worst-tattoos-ever/ Ha ha, mye bra. Here's Johnny! EDIT: Mr. Cool Ice er faktisk med her. Men ikke de 10 styggeste jeg har sett vil jeg si.. Syns forøvrig nr 10 var steintøff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå