After Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Han her du mener? Nettopp. Han var, kul? Vil ikke si det akkurat... Glimti Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Han er jo selve definisjonen på begrepet "harry". Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Men samtidig... ganske så kul. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Han var jo et sex-objekt i Tyskland en periode :!: Sier ihvertfall mye om tyskere :!: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvis dette stemmer må alle tyskere dø. Dessverre. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Smak og behag vet du. Så lenge tyskerne holder den slags unna Norge kan de få leve. Selv ville jeg aldri ha tatovert noe i nærheten engang. Motiver som skorpioner, edderkopper, mannen med ljåen, hodeskaller og tribal er mer velkomment! Og etter i går så har jeg begynt å fantasere litt om tattis i øynene og... Glimti Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Sosialt selvmord, men definitivt stilig. Øynene altså. Endret 12. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Vil det være så sosialt selvmord å ha feks. røde øyne? Glimti Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Etter min mening; ja. Personlig ville ikke jeg hatt problemer med dette, men tror det er et fåtall av oss som syns dette er helt greit. Dette er selvfølgelig bare noe jeg antar. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Jeg ville nok ikke brydd meg, men om jeg ville ansatt en med tatoverte øyer som kundebehandler eller annen stilling som kvalifiserer til "ansikt utad", tror jeg ikke. Glimti: Fins det bilder av tattisene dine her i tråden/forumet? Hvis så, hvor? Hvis ikke, hvorfor ikke? Endret 12. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Mimir Du har sikkert rett akkurat som de som har frarådet fra å ta noe i ansiktet. Men nå har jeg alt tattovert fingrene og halsen og har planer om halsen en gang til så jeg har alt tatt skrittet med synelig tatoveringer. Glimti Endret 12. januar 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Vil det være så sosialt selvmord å ha feks. røde øyne? Glimti Spørs hvor og hvem du henger med? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Mimir Du har sikkert rett akkurat som de som har frarådet fra å ta noe i ansiktet. Men nå har jeg alt tattovert fingrene og halsen og har planer om halsen en gang til så jeg har alt tatt skrittet med synelig tatoveringer. Glimti Ser poenget ditt, men skrittet fra synlige tatoveringer til røde øyne er ganske svært. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Salamanderøyne da? :!: Glimti Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Om det så var små søte bjørner så tror jeg folk ville vært veldig skeptiske. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det er vel ikke sosialt selvmord, i det at vennene dine ditcher deg neppe for det. Men jeg tror nok visse arbeidsgivere vil være skeptiske. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Dobbelpost. Endret 12. januar 2009 av Alinoe Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Fordoomer selvsagt og de vil sikkert med tid og stunder forsvinne selvom det er noen år siden. Folk er blitt noe mer åpne for synelige tatoveringer selvom ansiktstatovering fortsatt ifølge de fleste er forbeholdt maorier på New Zealand. Hvor langt man må gå i tid, 40 - 50 år eller mer eller mindre så vil nok fordommer mot tatoveringer i ansiktet og også etterhvert øynene forsvinne. Den som lever får se. Glimti Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Absolutt fordommer, men i høyeste grad reelle. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Men som sagt, med tid og stunder vil nok fordommene forsvinne. Glimti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå