Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smak og behag vet du. Så lenge tyskerne holder den slags unna Norge kan de få leve.

 

Selv ville jeg aldri ha tatovert noe i nærheten engang. Motiver som skorpioner, edderkopper, mannen med ljåen, hodeskaller og tribal er mer velkomment! :yes:

 

Og etter i går så har jeg begynt å fantasere litt om tattis i øynene og... :hmm:

 

Glimti :xmas:

Lenke til kommentar

Jeg ville nok ikke brydd meg, men om jeg ville ansatt en med tatoverte øyer som kundebehandler eller annen stilling som kvalifiserer til "ansikt utad", tror jeg ikke.

 

Glimti: Fins det bilder av tattisene dine her i tråden/forumet?

Hvis så, hvor?

Hvis ikke, hvorfor ikke? :p

Endret av toth
Lenke til kommentar
Mimir

 

Du har sikkert rett akkurat som de som har frarådet fra å ta noe i ansiktet. Men nå har jeg alt tattovert fingrene og halsen og har planer om halsen en gang til så jeg har alt tatt skrittet med synelig tatoveringer.

 

Glimti :xmas:

 

Ser poenget ditt, men skrittet fra synlige tatoveringer til røde øyne er ganske svært.

Lenke til kommentar

Fordoomer selvsagt og de vil sikkert med tid og stunder forsvinne selvom det er noen år siden. Folk er blitt noe mer åpne for synelige tatoveringer selvom ansiktstatovering fortsatt ifølge de fleste er forbeholdt maorier på New Zealand.

Hvor langt man må gå i tid, 40 - 50 år eller mer eller mindre så vil nok fordommer mot tatoveringer i ansiktet og også etterhvert øynene forsvinne.

 

Den som lever får se.

 

Glimti :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...