tsghost Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg skal tattovere underarmen i slutten av januar/starten av februar tenkte jeg, men er helt tom for idéer. Jeg ser for meg 1 eller flere stjerner med noe skygge rundt. Noen som har noen idéer eller bilder som jeg kan få litt inspirasjon fra? =) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Den holdes jo fuktig/steril pga. tårer osv. kan jeg tenke meg. Kan ikke helt forestille meg at det er nok bare med egne tårer. Vil tro at man må bruke noe øyebadevann el. Kansje psilocybe har noen svar neste gang han er innom tråden. Hadde forøvrig vært kult å tatovere øynene som Darth Maul i STAR WARS! Glimti Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvordan foregår eventuell fjerning av scleratatoveringer? Tør ikke tenke på det engang. Lenke til kommentar
roesen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Trist, bladd meg gjennom 805 sider.. Masse pent, og enda mer stygt som har blitt tatovert på folk ser jeg. Hvordan er det å tatovere bleikiser med relativt mørke farver? Black\Black'n'grey. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jo bleikare hud jo bedre kontrast. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Trist, bladd meg gjennom 805 sider.. Masse pent, og enda mer stygt som har blitt tatovert på folk ser jeg. Det kommer i aller høyeste grad ann på egen smak og mening. Det samme ang. hvor du vil tatovere deg. Jeg feks. planlegger tribal i ansiktet, men det virker som defleste andre mener at ansiktstatovering er noe man bør unngå. Glimti Endret 11. januar 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Skal tatovere noe på ryggen snart, men er usikker på hva. Tips? Gjerne noe lite og enkelt. : ) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Folk har spurt om sånt før og det svaret man stort sett får er at man må finne ut hva man vil ha selv. Det er din kropp og du som skal ha tatoveringen så det viktige er at du liker den selv. Du finner sikkert noe du kunne tenke deg hvis du bare bruker litt tid på det. Glimti Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nå har jeg sett igjennom 2800 bilder av tattoveringer og funnet 4 stk som jeg vil endre litt på og gjøre til "min egen". Ser ut til at jeg ender opp med en fet koifisk på underarmen Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nå har jeg sett igjennom 2800 bilder av tattoveringer og funnet 4 stk som jeg vil endre litt på og gjøre til "min egen". Ser ut til at jeg ender opp med en fet koifisk på underarmen Hva med å være litt original og heller ta en lofottorsk eller noe slikt? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Haha. Sist eg satt skulle fyren som var inne etter meg ha ein koi på overarmen med eit banner under med "Lofoten" på. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvorfor ikke ta helt av og tattovere en steinbitt i bakhodet? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tideligere i tråden var det bilde av en som hadde tattovert Mr. Cool Ice både på brystet, ryggen og armene. Han hadde også solbriller tatovert i nakken. Glimti Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Han her du mener? søkte bare Mr.Cool Ice på google Lenke til kommentar
MSg Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Han var, kul? Skal tatovere noe på ryggen snart, men er usikker på hva. Tips? Gjerne noe lite og enkelt. : ) Kan tatovere et portrett av meg? Kan til og med spytte i litt sponsormiddler.. :!: Endret 12. januar 2009 av MSg Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Lurer på hva det føles å gå med så store linser egentlig. Kjøpte inn et par av heldekkende linser til en film jeg lager. Tar evigheter å få på, og man klarer maks å ha de på i rundt 3-4 timer. Men det ser usannsynlig tøft ut! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Se filmen hos Youtube Mr Cool Ice Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kan ikke legge ut bilde av hele skuespilleren, men kan legge ut et av øyet. Med denne typen blir man helt blind, siden pupillen dekkes, men de som er helt svarte vil jeg anta skal funke godt hvis det er nok lys. Hvis det er mørkt vil man nok slite litt siden pupillen ikke vil få nok lys. Men å kjøpe fra 9mmsfx gikk strålende. Kjapp levering også etter at linsen hadde blitt malt. Slapp moms og. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kan til og med spytte i litt sponsormiddler.. :!: I'm in. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå