Ördög Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Forstår ikke hvordan noen tør og tattovere øynene. Skal ikke mye til før det går til helvette og øya er ødelagte. Ikke akkurat lett og fikse. Men, er enig i at det så drit kult ut og tattovere dem svarte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Linser er ikke "hardcore" nok? Linser dekker da bare irisen O rly? Står forøvrig mer om tatovering av øyeeplet her. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja, daså. (noe av det ekleste jeg har sett, btw) Jeg har visst ikke satt meg helt inn i linseverdenen. Men de fleste linser dekker vel bare irisen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ekleste? Det er rått, jo. Men ja, tror ikke det er vanlig at linsene dekker hele øyet. Tror forresten de linsene som ble brukt i videoen koster sånn $300/paret. Ikke noe for mannen i gata, med andre ord. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg syns slike øyeting er helt forferdelig, så det er nok bare meg. Kult nok når de først er på, men forferdelig å se han ta de på. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ok - tatovering av ØYET må være det styggeste jeg har sett så langt i mitt 16 år gamle liv. Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Ekleste? Det er rått, jo. Men ja, tror ikke det er vanlig at linsene dekker hele øyet. Tror forresten de linsene som ble brukt i videoen koster sånn $300/paret. Ikke noe for mannen i gata, med andre ord. Ikke så galt faktisk, og ganske så schtilig! Bullseye Price: From $160.00 to $165.00 http://02a5349.netsolstores.com/ (se på "scleral lenses") edit: Jaws! :!: Endret 10. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Lurer på hva det føles å gå med så store linser egentlig. 2 helt sorte hadde vært litt gøy å kommet med til kunder på jobb. Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Lurer på hva det føles å gå med så store linser egentlig. Står endel om det under "scleral lens" på wackopedo, samt at 9mm fx-duden forteller litt her: http://www.latimes.com/entertainment/la-ca...0,3586290.story Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ha ha, Bullseye! Hvor kult? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Denne var det som kostet $300/paret. Sheeet. Mirrored lenses are not available to the general public only for film productions. Synd. :/ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det der var litt stilig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Tatoverte øyner er da kult det! Skulle jeg gjort noe sånt skulle det nok blitt rød øyne. Evnt. lizardøyne el. Eller kansje Mordors øye Kunne jo vært kult å bare tatovere et av dem også. Vlle lett ha slått David Bowie! Kansje tatovering i et eller begge øynene blir neste prosjekt etter at tribalen i ansiktet har kommet på plass... Men først blir det skorpion på halsen. Gleder meg til sitte i tatoveringsstolen igjen men når er ganske usikkert. Finnes ikke noen brukbare studioer her hvor jeg bor og det er ikke så ofte jeg er utenfor byen. Får satse på å få gjort det før sommeren. Evnt. etter så jeg ikke ¨må gå hele sommeren uten å bade. Glimti Endret 11. januar 2009 av Glimti Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er vel bare til den har grodd man ikke kan bade? Et par uker eller noe? Og det blir vel litt mye med nisse nå, Glimti? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noe sånt, men spørs hvor tidelig jeg får time. Blir det ca. en uke før sommeren så venter jeg heller til høsten. Det er jo verdt å vente på. Glimti Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er jo verdt å vente på, men med høy solfaktor så er det ikke mange ukene du må holde deg i skyggen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 En av de første tatoveringene jeg tok var rett før sommeren. Var vel ikke i vannet engang den sommeren og måtte dekke til underarmen mens det var sol hver eneste dag så jeg unngår å tatovere meg i nærheten av sommeren. Men, man lærer så lenge men lever. Glimti Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg brukte sunblock med faktor 30 eller 40 (husker ikke helt) når jeg tok min i mai. Gikk helt fint det. Koste meg i solen jeg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Husker ikke hva slags salve jeg brukte engang. Begynner å bli noen år siden. Lurer forøvrig på hvordan man behandler tatoveringer i øynene. Kan ikke forestille meg at det er noen god løsning å smøre salve på øynene... Glimti Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Den holdes jo fuktig/steril pga. tårer osv. kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå