Kiruk Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det verste er vel at noen faktisk legger ut bilder av noe sånt... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 http://img3.nettby.no/users/t/o/p/topsie69...es/grya__2_.jpgPrix gule priser! Garantert billig! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Sånn skal jeg også ha. Matcher LV-vesken jeg kjøpte på supermarkedet i Tyrkia og den babyrosa toppen min. Stakkar Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva med en annen hudsykdom? Evt. merker etter å ha blitt bortført av skapninger fra en annen verden? Alien-teorien min var jeg ikke aleine om nei.. "Budfaren" dette kanskje? Veldig redd for at dere har rett; jeg ble nettopp utsatt for angrep fra oven selv. Gikk fra postkassen og opp (PerO, Mimir og Aidskake vet hvor langt det er/ikke er) og fikk ett eller annet i hode på vei opp. Tittet rundt men kunne ikke se hva det var. Var ikke snø eller is, kjentes mer ballaktig ut. *skummelt* Lenke til kommentar
BlindCarver Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Ny her og litt ny i tattoo verden. Har en fra før, selvdesignet black/white sol-tribal. Mitt spørsmål til de som (forhåpentligvis) er litt mer erfarne er hvorvidt en føniks tattoo er ansett som feminint? Vil egentlig gjerne ha en føniks half-sleeve. Symbolikken passer meg perfekt på flere plan, det eneste som plager meg litt er at såvidt jeg har funnet ut er føniks ofte et symbol på feminine verdier. Endret 9. januar 2009 av BlindCarver Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det verste er vel at noen faktisk legger ut bilder av noe sånt... Eller hva med denne?? Samme dama........... http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...amp;id=41661203 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Og for dem som ikke har nettby: Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ny her og litt ny i tattoo verden. Har en fra før, selvdesignet black/white sol-tribal. Mitt spørsmål til de som (forhåpentligvis) er litt mer erfarne er hvorvidt en føniks tattoo er ansett som feminint? Vil egentlig gjerne ha en føniks half-sleeve. Symbolikken passer meg perfekt på flere plan, det eneste som plager meg litt er at såvidt jeg har funnet ut er føniks ofte et symbol på feminine verdier. Hvis du synes motivet er fint skal du jo bare drite i hva andre eventult synes er femi eller ikke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 BlindCarver, En kompis av meg har en føniks, det finnes ikke noe feminint med den tatoveringen Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Veldig redd for at dere har rett; jeg ble nettopp utsatt for angrep fra oven selv. Gikk fra postkassen og opp (PerO, Mimir og Aidskake vet hvor langt det er/ikke er) og fikk ett eller annet i hode på vei opp. Tittet rundt men kunne ikke se hva det var. Var ikke snø eller is, kjentes mer ballaktig ut. *skummelt* J. Skurk som lå bak buskene. Og for dem som ikke har nettby: *pic* Nei, se! Løkkeskriftboken min fra barneskolen! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Liker greia (L´pool-fan selv), men dette er blasfemi! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Kanskje like greit at en Liverpool-tatovering er halvhjertet? ^^ Lenke til kommentar
MSg Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 J. Skurk som lå bak buskene. Kan det fort ha vært. Kanskje like greit at en Liverpool-tatovering er halvhjertet? ^^ Du sier noe. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Noen i norge som tattoverer øyeballer? Endret 10. januar 2009 av Lakshore Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Linser er ikke "hardcore" nok? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det første var litt stilig. Han andre så ut som en idiot. Lenke til kommentar
Vann: kr.15 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Den med sort var dritkul Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Linser er ikke "hardcore" nok? Linser dekker da bare irisen Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 du får linser som dekker mer enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå