Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med en annen hudsykdom? Evt. merker etter å ha blitt bortført av skapninger fra en annen verden?

Alien-teorien min var jeg ikke aleine om nei..

"Budfaren" dette kanskje?

Veldig redd for at dere har rett; jeg ble nettopp utsatt for angrep fra oven selv. Gikk fra postkassen og opp (PerO, Mimir og Aidskake vet hvor langt det er/ikke er) og fikk ett eller annet i hode på vei opp. Tittet rundt men kunne ikke se hva det var. Var ikke snø eller is, kjentes mer ballaktig ut.

*skummelt* :ph34r:

Lenke til kommentar

Ny her og litt ny i tattoo verden. Har en fra før, selvdesignet black/white sol-tribal.

Mitt spørsmål til de som (forhåpentligvis) er litt mer erfarne er hvorvidt en føniks tattoo er ansett som feminint? Vil egentlig gjerne ha en føniks half-sleeve. Symbolikken passer meg perfekt på flere plan, det eneste som plager meg litt er at såvidt jeg har funnet ut er føniks ofte et symbol på feminine verdier.

Endret av BlindCarver
Lenke til kommentar
Ny her og litt ny i tattoo verden. Har en fra før, selvdesignet black/white sol-tribal.

Mitt spørsmål til de som (forhåpentligvis) er litt mer erfarne er hvorvidt en føniks tattoo er ansett som feminint? Vil egentlig gjerne ha en føniks half-sleeve. Symbolikken passer meg perfekt på flere plan, det eneste som plager meg litt er at såvidt jeg har funnet ut er føniks ofte et symbol på feminine verdier.

Hvis du synes motivet er fint skal du jo bare drite i hva andre eventult synes er femi eller ikke.

Lenke til kommentar
Veldig redd for at dere har rett; jeg ble nettopp utsatt for angrep fra oven selv. Gikk fra postkassen og opp (PerO, Mimir og Aidskake vet hvor langt det er/ikke er) og fikk ett eller annet i hode på vei opp. Tittet rundt men kunne ikke se hva det var. Var ikke snø eller is, kjentes mer ballaktig ut.

*skummelt* :ph34r:

J. Skurk som lå bak buskene.

Og for dem som ikke har nettby:

*pic*

Nei, se! Løkkeskriftboken min fra barneskolen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...