Langbein Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg er ingen proff, så jeg spør for sikkerhetsskyld.. det er en branding, sant? Ser mer ut som hvit tatovering. Men problematikken rundt barbering består vel fortsatt. Sikkert lurt å ikke være for aggresiv med høvelen i groperioden. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Små rumpeballer skjønner jeg? Eventuelt stor nipler. Jeg er 2 meter høy så jeg har vel nipler som passer til høyden. Men skulle helst hatt noen kvinnelige brystvorter, kanskje jeg klipper av Sonja sine Nei, de er jeg for glad i. For nøye meg med mine egne ja=) Jeg er ingen proff, så jeg spør for sikkerhetsskyld.. det er en branding, sant? Ser mer ut som hvit tatovering. Men problematikken rundt barbering består vel fortsatt. Sikkert lurt å ikke være for aggresiv med høvelen i groperioden. Det er ikke hvit tattovering, du ser arrene da;) Jeg kan garantere at det er branding, du ser på huden og fargen at det er branding. Endret 9. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er ikke hvit tattovering, du ser arrene da;) Jeg kan garantere at det er branding, du ser på huden og fargen at det er branding. Arr? Mener at det "buler ut"? Det er vel bare fordi det er en ganske så rykende fersk tattis? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Ingen tattovering ser sånn ut når den er ny, du ser huden har vært brent. Samme reaksjon som hvis du kjører en glo nedi huden din og holder den der til den slokner ( har gjort det 5 ganger:P) Du ser at huden er brent, så enkelt=) Endret 9. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ser veldig ut som arr for min del, men jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Min tatovering "buler ut" som du kaller det. Kommer av dårlig utført arbeid. Men jeg syns også at dette ser ut som en branding. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Er ikke ofte jeg påstår at jeg har garantert rett, men nå gjør jeg det=) Mine også "bulte" ut, men ikke på den måten og huden får en spesiell farge og reaksjon når den har blitt brent.¨ Men jeg bøyer meg i støvet hvis jeg tar feil, noe jeg tviler sterkt på Endret 9. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ingen tattovering ser sånn ut når den er ny, du ser huden har vært brent.Samme reaksjon som hvis du kjører en glo nedi huden din og holder den der til den slokner ( har gjort det 5 ganger:P) Du ser at huden er brent, så enkelt=) Godt mulig du har rett, men jeg utelukker ikke hvitt blekk heller. Ingen eksperter her som kan slå det fast 100% da? Her er bildet igjen, siden det ligger et par sider tilbake: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg begynner jo å tvile når folk sier forskjellige ting her, men jeg holder en knapp på branding. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Den skorpa den er jo sånn du får når du har brent deg Men hvit blekk utelukker ikke jeg nei. NEI, det er branding eller noe Får heller unnskylde meg hvis jeg tar feil:P Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg stemmer fortsatt for vorter Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Evt. skabb. Eller vaffeljern-teorien. Endret 9. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skabb er fint; så er rev med skabb når jeg var ute og brant pizzaesker i sted. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) hvis det er tattovert hvit så er det RÆVA gjort ihvertfall Tror mer på vaffeljern-teorien snart:P Endret 9. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skabb er fint; så er rev med skabb når jeg var ute og brant pizzaesker i sted. Blir trist da jeg. hvis det er tattovert hvit så er det RÆVA gjort ihvertfall Tror mer på vaffeljern-teorien snart:P Han har vel vært hos Bo. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Reven var fin den, ikke noe å si på det. Pizzaeskene var mange, og det brant godt. Jeg stemmer for vorter, VORTER! Evt. branding. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva med en annen hudsykdom? Evt. merker etter å ha blitt bortført av skapninger fra en annen verden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva med en annen hudsykdom? Evt. merker etter å ha blitt bortført av skapninger fra en annen verden? The truth is out there! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Føler vi er på sporet av noe her nå. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva med en annen hudsykdom? Evt. merker etter å ha blitt bortført av skapninger fra en annen verden? Alien-teorien min var jeg ikke aleine om nei.. "Budfaren" dette kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå