HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, jeg investerer jo ikke titusenvis av kroner i blekk, og avser en hel kroppsdel for at det skal bli dass om 20 år. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Så ikke gå for prikking da, ingen kan vite hva som skjer om 20år. Personlig så hadde jeg gjort det, men det er syke meg som ikke tenker 50år fremover da :!: Blir ikke dass om 20 år, eneste at fargene er litt bleke. Har hatt en i 12år nå og den har ikke forandret seg mye for og si det sånn. Spørs hvor mye tid man gidder og legge i for og beskytte det man har på kroppen. Endret 9. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg vil bli en prikkebefengt faen. Men jeg vil ikke være en blass prikkemann om 20 år. Jeg tror jeg går for prikker! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Om så det blir litt blast når du er 50 år, så leter til du finner en som kan teknikken eller noe. eller så blir du så deprimert at du skyter deg med en prikkepistol;) Det går helt sikkert bra, hvis det ikke blir atom-krig da. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Men det blir det jo. Så egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg klager. Vi er alle døde om 20 år uansett. Da blir det dyr prikking i 09. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 ¨Jeg forstår at du tenker på det=), men ingen kan garantere hva som skjer om 20 år. Så til syvende og sist så er det du som må bestemme, jeg mener go for og bli forumets prikke-mann Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Always been a prick, and always will be. Jeg går for prikking. Men kan jo hende jeg ombestemmer meg. :!: Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Mimir, løsningen er enkel. De 20 årene fra du får prikketattisen din, til den skal fylles, de årene bruker du på å bli en ekspert i prikketeknikk selv, samt lære opp noen fler Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Men jeg kan jo ikke en gang tegne. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Men jeg kan jo ikke en gang tegne. Ikke vær pessimist, man kan lære mye på 20 år! Dessuten, om ikke du kan tegne, kan du ikke sånn derre connect-the-dots? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 "Connect the dots" kan jeg. Er jo et utgangspunkt. Noe å bygge videre på. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Så han skal ikke sette dem på igjen.. Bare gå rundt uten øyenbryn. Hvorfor ikke bare bruke vanlig hårfjerning? Vil han ha de ujevne firkantene der som scarification? link? Han ville visst ikke ha de. Syntes vel det hadde vært kult med et arr da. Modblog Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Alle vet da at øyenbryn er ut. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg skal fjerne brystvortene mine og så sy de fast på rompeballene mine, ser de ut som mini-pupper. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Små rumpeballer skjønner jeg? Endret 9. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Definer små? de blir store nok til at du kan kose med dem ihvertfall Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 alle kan få kose seg med dem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Små rumpeballer skjønner jeg? Eventuelt stor nipler. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 alle kan få kose seg med dem Herlig. :!: L4r5: Skremmende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå