Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Jeg vet ikke hvordan du tolket hva jeg skrev, men jeg prøver ikke å være vanskelig. Hvorfor skulle jeg være det?

Saken er at slik jeg forstod det, uttrykket du usikkerhet om å satse på prikketeknikk eller ikke siden du var redd for om det ikke fantes fagkyndige folk som kunne gjøre en evt. refill om f.eks. 20 år.

Jeg ser bare ikke poenget i å ikke ville ta en tatovering i en spesiell stil fordi en er redd for at den ikke kan refilles med samme teknikk om 20 år.

Lenke til kommentar

poenget til Mimir er at om 20år er der noen som driver med prikke-teknikken da, for jeg ville ikke ha en som blekker på den "vanlige" måten til og fylle den igjen.

Siden jeg tviler det kommer til og bli like bra, men hvis man går til en grise dyktig tattovør så hadde sikkert han\henne klart og gjort det.

Jeg tror den er her om 20år, den er jo ikke upopulær heller.

Men 20år er UFATTELIG lenge, så hva som har skjedd til da vet ingen.

Lenke til kommentar
Men 20år er UFATTELIG lenge, så hva som har skjedd til da vet ingen.

Det er lenge, men man må da kunne få planlegge litt. Frister noe helt sinnsykt, men dette holder meg igjen en smule.

*pic*

Ao?

Han snublet og falt på et vaffeljern, stakkar.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Hvordan vil dette fungere når det kommer til barbering? Kviser og annet svineri blir jo skrelt av.

Hva tenker du på? Branding blir vel akkurat det samme som hvilket som helst annet brannsår-arr, og der blir huden såpass tykk at den fint tåler barbering..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Hvorfor ser du ikke på dette som et problem? Livet mitt er da ikke over om 15-20 år. Jeg vil jo fortsatt at den skal være i fin stand.

Fordi ingen kan spå fremtida, vel.

Strengt tatt kan jo ingen garantere noe som helst, så det blir vel uansett en sjanse man tar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...