Aes456 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ok. Jeg budsjetterte med ca. 5-6000 jeg da. Da hos en med litt kvalitet. Hehe... Vurderer å ta den til våren. Men veldig nerdete å ha Quake Logoen da Men den er så rååå EDIT: Noen som har peil på en god tattovør her i Ålesund? Har han her. Ser dette ut som grei kvalitet? Jepp den var sinnsykt rå, men vil ikke si at det er quake logoen. Den har litt etterligninger ja... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 hva betyr de tre prikkene der? så en busssjåfør med sånne.. http://www.bmezine.com/tattoo/A50927/high/bmegl141100.jpg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Det betyr så mangt. Vanligvis er det "bomsemerket", men det er også en gammel sjømannstatovering ("tro, håp og kjærlighet"). Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ok. Jeg budsjetterte med ca. 5-6000 jeg da. Da hos en med litt kvalitet. Hehe... Vurderer å ta den til våren. Men veldig nerdete å ha Quake Logoen da Men den er så rååå EDIT: Noen som har peil på en god tattovør her i Ålesund? Har han her. Ser dette ut som grei kvalitet? Jepp den var sinnsykt rå, men vil ikke si at det er quake logoen. Den har litt etterligninger ja... Den ligger faktisk under "geek tattoo's" og har tittel "Quake Logo". Men jeg skjønner hva du mener Det er en modifisert logo som er blitt en del kulere Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ok. Jeg budsjetterte med ca. 5-6000 jeg da. Da hos en med litt kvalitet. Hehe... Vurderer å ta den til våren. Men veldig nerdete å ha Quake Logoen da Men den er så rååå EDIT: Noen som har peil på en god tattovør her i Ålesund? Har han her. Ser dette ut som grei kvalitet? Jepp den var sinnsykt rå, men vil ikke si at det er quake logoen. Den har litt etterligninger ja... Den ligger faktisk under "geek tattoo's" og har tittel "Quake Logo". Men jeg skjønner hva du mener Det er en modifisert logo som er blitt en del kulere Nei bare glem det jeg sa... jeg tenkte på den gamle logoen jeg, men nå ser jeg at det er den nye. Uansett så var den sinnsykt rå Den gamle: http://www.sm5sxl.net/~mats/graphics/image...quake/quake.gif Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 En kompis av meg har laget en skisse til sin neste tatovering. Den skal dekke hele ryggen: Den er rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Fyfaen, den der kan bli über. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Han har seriøst skills. kan jeg sette den som wallpaper? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Han har seriøst skills. kan jeg sette den som wallpaper? sure ;p Edit: Psilo, ca hvor mye vil en slik tatovering koste? Den skal dekke HELE ryggtavla. Flere detaljer vil komme etterhvert. Endret 2. oktober 2005 av LarsP Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hehe. La meg gjette. Army of Darkness inspirert? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hehe. La meg gjette. Army of Darkness inspirert? Stemmer godt. Han er litt opphengt i Jesus, type ond. =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Bil: Søt dame som jeg hadde som selvskap: Nesten ferdig: Done.. Tatoveringen er tatt på Arctic Tattoo i tromsø. Virket på meg som _meget_ profesjonelle folk. En amerikans fyr som tattooverte meg. Artig som fan og kunne sine saker. Fikk rabatt og t-skjorte på kjøpet også Kostet meg totalt 1500kr. Er meget fornøyd Endret 1. mars 2006 av B|Real Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hehe, så ufattelig rå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Noen tips om "renhold" av tattovering av en nylig tatt tattovering? Jeg fikk tips fra han jeg tok fra og smørre på A-Derma. Han brukte det på alt sa han, kviser, nye tattoveringer osv..alt Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 nice tatovering B|Real! Smør godt på med fuktighetskrem var vist en god idè har jeg hørt.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Vask med mild parfymefri såpe. Smør med Natusan ph 5.5 eller annen mild, tyntflytende fuktighetskrem 4-5 ganger dagen (IKKE noe feit krem som gir deg kviser). Og ikke smør for mye, et tynt lag er nok. Endret 2. oktober 2005 av Glint Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 men trur noen denna kunne blitt en god tattovering? NEI. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 men trur noen denna kunne blitt en god tattovering? NEI. Denne da? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 men trur noen denna kunne blitt en god tattovering? NEI. KOm deg ut av tråden du sprer bare kvalm og irritasjon uansett Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 men trur noen denna kunne blitt en god tattovering? NEI. Denne da? *jokke på* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå