Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Ok. Jeg budsjetterte med ca. 5-6000 jeg da. Da hos en med litt kvalitet. Hehe... Vurderer å ta den til våren. Men veldig nerdete å ha Quake Logoen da :p Men den er så rååå :p

 

EDIT: Noen som har peil på en god tattovør her i Ålesund? Har han her. Ser dette ut som grei kvalitet?

Jepp den var sinnsykt rå, men vil ikke si at det er quake logoen. Den har litt etterligninger ja...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok. Jeg budsjetterte med ca. 5-6000 jeg da. Da hos en med litt kvalitet. Hehe... Vurderer å ta den til våren. Men veldig nerdete å ha Quake Logoen da :p Men den er så rååå :p

 

EDIT: Noen som har peil på en god tattovør her i Ålesund? Har han her. Ser dette ut som grei kvalitet?

Jepp den var sinnsykt rå, men vil ikke si at det er quake logoen. Den har litt etterligninger ja...

Den ligger faktisk under "geek tattoo's" og har tittel "Quake Logo". Men jeg skjønner hva du mener :p Det er en modifisert logo som er blitt en del kulere :)

Lenke til kommentar
Ok. Jeg budsjetterte med ca. 5-6000 jeg da. Da hos en med litt kvalitet. Hehe... Vurderer å ta den til våren. Men veldig nerdete å ha Quake Logoen da :p Men den er så rååå :p

 

EDIT: Noen som har peil på en god tattovør her i Ålesund? Har han her. Ser dette ut som grei kvalitet?

Jepp den var sinnsykt rå, men vil ikke si at det er quake logoen. Den har litt etterligninger ja...

Den ligger faktisk under "geek tattoo's" og har tittel "Quake Logo". Men jeg skjønner hva du mener :p Det er en modifisert logo som er blitt en del kulere :)

Nei bare glem det jeg sa... jeg tenkte på den gamle logoen jeg, men nå ser jeg at det er den nye. Uansett så var den sinnsykt rå

 

Den gamle:

http://www.sm5sxl.net/~mats/graphics/image...quake/quake.gif

Lenke til kommentar

Bil:

DSC01585.jpg

 

Søt dame som jeg hadde som selvskap:

DSC01600.jpg

 

Nesten ferdig:

DSC03379.jpg

 

Done..

DSC03387.jpg

 

Tatoveringen er tatt på Arctic Tattoo i tromsø.

Virket på meg som _meget_ profesjonelle folk.

En amerikans fyr som tattooverte meg. Artig som fan og kunne sine saker. Fikk rabatt og t-skjorte på kjøpet også :)

Kostet meg totalt 1500kr. Er meget fornøyd :)

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...