Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Første gang inne på denne tråden, virka spennende.

Problemet med den er at den er så vanvittig stor, har ikke sjanse til å finne frem til det jeg leter etter.

Derfor spør jeg, selvom det sikkert er noen som har spurt før:

Jeg leter en latinsk setning, som et slags ordtak eller motto. Er ikke keen på noe norskt eller engelsk eller noe, vil ha noe som "ingen andre skjønner". Synes det virker spennende

Finnes det noen internettside eller noe som har korrekte oversettelser på dette?

Eller liste norsk-latinsk (ordtak / motto)

Mvh

Dag-Erik :)

http://www.odinsweb.no/diverse/latinsk.htm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen sider der man kan lage tattoo's med litt fet skrift... Heter Gonzalez til etternavn, og mange som har sagt at det hadde vært fet å skrive et sted...

Sjekk ut www.dafont.com der er det masse forskjellige fonter og velge mellom!

Du får også en preview på det du skriver inn :)

Lenke til kommentar
Skal man ta en tattis, ikke ta noe alle har (tribal). Er møkk lei av å se kvinnfolk med tribal tattis rett over ræva (korsryggen?).

Amen.

Jeg er lei tribals generelt, skulle jeg noen gang hatt en tribal ville jeg dratt til land der de lager dem med pinne, et par nåler, sot som ink eller hva det er, og en annen pinne til å slå nålene ned i huden. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Skalpere? :ermm:

Jeg håper egentlig du mener skalpellere..

Skjønte du virkelig ikke at det var det han mente?

*bilde*

Au.

Au ja. Skal det liksom være/bli pent?

Lenke til kommentar

Etter den enorme (*irony alert*) responsen på mitt forrige spørsmål så prøver jeg meg igjen. La oss si at jeg går for Kunst Med Puls. Hva vil da skje ang. vedlikehold? Det er jo ikke noen sikkerhet for at disse skal drive på i all evighet, og det er jo ikke akkurat flust av folk som praktiserer denne stilen. Hva om jeg om 15-20 år skal ta den jevnlige finpussen, og så finnes ikke studioet mer. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Han skriver: I am planning to do the other one as soon as I forget how much this one hurt.

Woah. Nå har han øyenbrynet sitt på et glass med sprit.

Høhøhøhøhøø!

http://www.bodymod.org/HC/HCImages/6613/66...?rand=636620788

Så han skal ikke sette dem på igjen.. Bare gå rundt uten øyenbryn. Hvorfor ikke bare bruke vanlig hårfjerning? Vil han ha de ujevne firkantene der som scarification? :ermm:

link?

Lenke til kommentar
Etter den enorme (*irony alert*) responsen på mitt forrige spørsmål så prøver jeg meg igjen. La oss si at jeg går for Kunst Med Puls. Hva vil da skje ang. vedlikehold? Det er jo ikke noen sikkerhet for at disse skal drive på i all evighet, og det er jo ikke akkurat flust av folk som praktiserer denne stilen. Hva om jeg om 15-20 år skal ta den jevnlige finpussen, og så finnes ikke studioet mer. :dontgetit:

Det er såklart en risiko, men ingen vet hva som skjer om 20år. Personlig så tror jeg at menneskligheten har forsvunnet og blir erstattet med arbeidende ambøber.

Lenke til kommentar

Skal du tenke slik vil du aldri få skaffet deg en tattovering. For det er, som skrevet ovenfor, ingen som vet hva som skjer 20år frem i tid. Men det er aldri værre enn og gå til en annen tattovør hvis den du tok hos har sluttet, dævva, flyktet over grensen eller flyttet til mars.

Må ikke gjøre ting vanskeligere enn de er.

Lenke til kommentar

Beklager. Burde ha sjekket en side til bakover. Men da forstår jeg bekymringen din. Er nok kanskje enklere og finne noen som kan friske opp din tattovering om du har en gjort i "vanlig" stil sammenlignet med prikke-teknikken. Personlig ville jeg tatt sjansen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Mimir:

Det vil vel alltids være folk som kan gjøre jobben for deg, selv om det ikke er de som opprinnelig gjorde den for deg?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...