Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Hva skal gjøres?

Skalpellere øreflippene. :) Får se hvilke størrelser det blir. Har jo hull i høyre flipp fra før, så.

Er uansett glad for at jeg turte å bestille time. :blush: Litt nytt, ja?

 

Edit:

Blablabla toth. (:

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Gå så høy du kan :) Det er kult

Christianedamen snakket om at det jeg foreslo var litt høyt til å begynne med (00g), så det blir vel enten 0 eller 2g, alt etter. Vi får se. :wee:

 

Aidskake:

Det var jo litt tøft, da?

Lenke til kommentar

Har avtalt med en venninne at vi skal ta piercing i navelen i morgen. Men har hatt lyst på piercing i tunga en liten stund nå, og vurderer det istedet. Har ingen piercinger fra før av, bortsett fra to vanlige hull i ørene.

 

Har hørt at det er veldig vondt, at tunga hovner opp masse og at det sliter veldig på tennene. Noen som vet noe om dette? Er utrolig NERVEvrak, spesielt ang det at det skal gjøre så vondt. Please svar!

Lenke til kommentar

Neida, tungen går fint den, ett lite stikk også er det over. mindre enn ved sprøyte (smertemessig).

 

Det sliter ikke på tennene, med mindre du har feil smykke.

 

Og tunger hovner litt opp ja, men spis youghurt og sånt som du ikke trenger tygge eller sterk mat så går det bra.

Lenke til kommentar
Ahh, noia!

 

Noen andre som har erfaringer?

 

Tunga er ikke noe stress i det hele tatt, syns faktisk det er verre å ta en sprøyte en å pierce tunga. Opphoving er vel litt individuelt, jeg var hoven i 2 dager ca, spiste mer eller mindre som vanlig, bare ventet til det var litt kaldere. Et tips, ikke spis ris de første dagene, riskorn kan sette seg nedi hullet.

 

KJØR PÅ!

Lenke til kommentar

Jeg tok piercing i tunga for et halvt år siden. Det er ikke noe vondt, like vondt som et sprøytestikk ca. Tunga hovner opp en del, og det gjør vondt å røre på den i ca 1 uke, men du overlever, det er jo verd det :p

 

Tannlegen min sa til meg at jeg burde skifte til plastkuler, for det kan slite en del på tenna.

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke det gjorde noe særlig vondt. Hadde isbit i kjeften i et par dager i ettertid og og spiste flytende føde i halvannen uke eller noe sånt. Jeg hadde ikke noe særlig vondt mens det grodde og etter et par dager merka jeg veldig lite til noe hevelse. Det største "problemet" jeg støtte på var at det var utrolig uvant.

 

edit: Må bare nevne at det mer flytende føde var mest av redsel for at det kom til å gjøre vondt :p Var en kompis som klarte få masse smuler i såret fordi han spiste vanlig mat for tidlig, så jeg ville være på den sikre siden.

Endret av basskuk
Lenke til kommentar

Heisann!

 

Første gang inne på denne tråden, virka spennende.

Problemet med den er at den er så vanvittig stor, har ikke sjanse til å finne frem til det jeg leter etter.

Derfor spør jeg, selvom det sikkert er noen som har spurt før:

 

Jeg leter en latinsk setning, som et slags ordtak eller motto. Er ikke keen på noe norskt eller engelsk eller noe, vil ha noe som "ingen andre skjønner". Synes det virker spennende

 

Finnes det noen internettside eller noe som har korrekte oversettelser på dette?

Eller liste norsk-latinsk (ordtak / motto)

 

Mvh

Dag-Erik :)

Lenke til kommentar
Jeg vil bare legge til at jeg har en ganske lav smerteterskel. Er din høy?

 

Hvor lenge varer hevelsen? Tenkte det var smart å ta det på en fredag, så jeg har helgen på meg i allefall.

 

Jeg tok det i oktober, hadde overhodet ingen problemer med å prate reint i det hele tatt. Selve stikket gjorde ikke noe vondt og det var den minst vonde piercingen jeg har.

 

Var vel hoven i 3 dager men var ikke noe problem å leve gjennom det. Spiste mye nudler jeg da, det gikk ned ganske greit fant jeg ut, samt drikke med isbiter. Etter en ukes tid merka jeg ikke noe til den lenger og nå elsker jeg å ha den der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...