Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke idiotisk...LANGT ifra, hvis man skal i det hele tatt ha håp at flere får vite hva det egentlig betyr jo bedre. Man skal ikke godta at EN FORBANNA TULLING og hans sitt stormanngalskap skal ødelegge et symbol som har vært i flere hundre år før Mini-barten kom med krigen sin.

MEN jeg forstår foreks. eldre eller i det hele tatt etterdønningene fra Nazi-tiden når det gjelder det symbolet. Jeg har veldig lyst på det selv, men det blir på en personlig plass så jeg vet at jeg ikke kommer til og støte noen med den.

Lenke til kommentar
Er ikke alle som godtar det Mimir. Hvis man gjør noe som kan være provoserende for andre så skal man ikke gjøre det :whistle:

Man må absolutt provosere, mest av alt fordi noen lar seg provosere. Problemet er at mange tar seg selv og sitt så hellig at de eksploderer over hva som helst.

Lenke til kommentar
Er ikke alle som godtar det Mimir. Hvis man gjør noe som kan være provoserende for andre så skal man ikke gjøre det :whistle:

Man må absolutt provosere, mest av alt fordi noen lar seg provosere. Problemet er at mange tar seg selv og sitt så hellig at de eksploderer over hva som helst.

 

Nåja, husk at mange, særlig de som faktisk levde under annen verdenskrig har veldig sterke assosiasjoner til noe vondt og farlig med solkorset. Jeg synes i allefall ikke er noe poeng i å provosere med akkurat dette for provokasjonen sin skyld. Men om du virkelig er inn i symbolet så i allefall hold det for deg selv.

Kanskje fler her som ikke er enige men er hvertfall det jeg mener om det.

Vet i allefall hvordan besteforeldrene mine ville reagert på noe sånt.

Lenke til kommentar

Syns ikke man skal provosere, men syns heller ikke at man skal holde det for seg selv. Vil man vise det frem er det greit så lenge det er av stolthet, og ikke for å lage bråk. Hvis noen absolutt vil pirke på det så synd for dem. Har de lyst til å slenge fordommene sine midt i trynet mitt så kom igjen. Da har jeg ihvertfall noen å le av resten av dagen.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...