Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Tatovering er fett, og jeg har lyst på en enkel pinnemann på leggen, men lar være fordi det har blitt så vanlig. Piercinger andre plasser enn i øret er forsåvidt også fælt.

Å droppe det man har lyst på fordi det er andre personer som har det er jo voksent...

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tatovering er fett, og jeg har lyst på en enkel pinnemann på leggen, men lar være fordi det har blitt så vanlig.

Pinnemannen min er egen og unik. Og selv om den er ekstremt enkel og i manges øyne latterlig betyr den faktisk litt for meg siden en veldig god venn av meg har tegnet den. Tok den samtidig som han tok en pinnemann jeg har tegnet.

Ikke andre, alle. Det som jeg ser på tatovering som er noe eget og unikt, og det er det ikke lenger.

Det kommer helt ann på hva man gjør det til selv; å gå over nordpolen eller å ro fra Norge til USA er heller ikke unikt lenger, men man må gjøre det til sitt eget; sette sitt særpreg på det.

Men jeg kan faktisk ikke huske om jeg har sett noen andre her inne hvertfall som har en pinnemann på leggen. Correct me if I'm wrong, but I don't think I am.

Gi faen i å kverulere, du forstår hva jeg mener.

Ja, vi skjønner alle hva du mener. Ikke det som er greia. Men du klarer å se poenget vårt også?

Lenke til kommentar
Interesant.. Må vel neste tegne litt mer snart. Enkelte var jo ikke helt fornøyde sist gang..

Så si fra når du vil ta stang.

Tattisen ble fet den. Venter i spenning på resten av den.

MSg: Kjenner det irriterer meg at du og PerO alltid markedsfører de derre venne-tattisene deres! PICZ OR IT DID'NT HAPPEND!!! :wow::whistle:

Den er god, da legger jeg ut min her; slik at dere omsider får se tattoveringen

Aidskake har utalt følgende om: Mathias, din ene tattovering er faktisk kulere enn alle mine tilsammen!

318603.jpeg

Endret av MSg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...