HaterDiskus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Tatovering er fett, og jeg har lyst på en enkel pinnemann på leggen, men lar være fordi det har blitt så vanlig. Piercinger andre plasser enn i øret er forsåvidt også fælt. Å droppe det man har lyst på fordi det er andre personer som har det er jo voksent... Endret 5. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ikke andre, alle. Det som jeg ser på tatovering som er noe eget og unikt, og det er det ikke lenger. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Så du skal slutte å gå med bukse også. Alle går jo med bukse. Det er ikke kult lenger. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Gi faen i å kverulere, du forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Jeg ser fortsatt på tatoveringer som noe eget og unikt selv om det blir mer og mer populært. Det er jo bare å ikke velge flash. Endret 5. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Tatovering er fett, og jeg har lyst på en enkel pinnemann på leggen, men lar være fordi det har blitt så vanlig. Pinnemannen min er egen og unik. Og selv om den er ekstremt enkel og i manges øyne latterlig betyr den faktisk litt for meg siden en veldig god venn av meg har tegnet den. Tok den samtidig som han tok en pinnemann jeg har tegnet. Ikke andre, alle. Det som jeg ser på tatovering som er noe eget og unikt, og det er det ikke lenger. Det kommer helt ann på hva man gjør det til selv; å gå over nordpolen eller å ro fra Norge til USA er heller ikke unikt lenger, men man må gjøre det til sitt eget; sette sitt særpreg på det. Men jeg kan faktisk ikke huske om jeg har sett noen andre her inne hvertfall som har en pinnemann på leggen. Correct me if I'm wrong, but I don't think I am. Gi faen i å kverulere, du forstår hva jeg mener. Ja, vi skjønner alle hva du mener. Ikke det som er greia. Men du klarer å se poenget vårt også? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Hei, MSg, drit i a. Ikke skriv ord. Ord er ut. Alle skriver dem jo nå om dagen. So last year lizzm. Forresten: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=549335 Endret 5. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hjelper det meg no..? xD Jeg kan spandere halve din hvis vi tar sammen Interesant.. Må vel neste tegne litt mer snart. Enkelte var jo ikke helt fornøyde sist gang.. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 MSg: Kjenner det irriterer meg at du og PerO alltid markedsfører de derre venne-tattisene deres! PICZ OR IT DID'NT HAPPEND!!! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Off topic/spam er fjernet. Hold dere til temaet folkens. (Og som vanlig, ikke kommenter dette innlegget. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Noen her inne som har erfaring med Solid Tattoo i Stavanger, sånn tatoveringsmessig? så lenge du skal ha jap tatto er han super , ellers kan det være så som så . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det er strengt tatt bare snakk om tekst uten noe videre fancy greier på, så jeg er vel i tilfelle safe? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 <3<3<3<33<3<3<3<3<333 osv. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) *BILDE* <3<3<3<33<3<3<3<3<333 osv. Vil du, tør du, skal du? Endret 5. januar 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Han var sexy, det er desverre sant ( ørene som gjør det of course ) Endret 5. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ikke quote bilder plz. Han var ganske snasen, ja. Skal strekke mer etterhvert, men tar meg en liten pause nå. Brukt så mye penger på smykker at jeg skal kose meg litt med de først. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sånn Aids, bildet er borte vekke "hoppe litt glad rundt" Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Ørene større, Aids? o.O Endret 5. januar 2009 av MSg Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Interesant.. Må vel neste tegne litt mer snart. Enkelte var jo ikke helt fornøyde sist gang.. Så si fra når du vil ta stang. Tattisen ble fet den. Venter i spenning på resten av den. MSg: Kjenner det irriterer meg at du og PerO alltid markedsfører de derre venne-tattisene deres! PICZ OR IT DID'NT HAPPEND!!! Den er god, da legger jeg ut min her; slik at dere omsider får se tattoveringen Aidskake har utalt følgende om: Mathias, din ene tattovering er faktisk kulere enn alle mine tilsammen! Endret 5. januar 2009 av MSg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ørene større, Aids? o.O Nå har jeg lyst på 50mm. Hvor skal dette ende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå