HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg ser poenget, men det vil jo se tåpelig ut å bare ta armene. Helt blanke armer og apekropp liksom. Herlig. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har en på underarmen selv, men jeg har lyse hår "under" og mørkere oppå, noen som matcher hudfargen min ganske bra mtp. at jeg er brunere oppå enn under Null problem, men hvis du har sjangs til å matche fargene med hår/hudfarge litt, så ville jeg gjort det Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Alt skal være i nyanser av svart og grå. Jeg har vel ikke svarte hår på armene, men vil karaktisere dem som mørke. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hos meg legger man ikke merke til det før du kikker nærmere på tatoveringen, men ser ikke på det som sjenerende selv.. Kjenner ingen som har en tatovering som kan minne litt om situasjonen da? Da får du i såfall en idé om hvordan det blir Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Alle de tatoverte menneskene jeg kjenner er forholdsvis hårløse. Hvis jeg "strekker ut" håret på underarmene så snakker vi flere centimeter. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Siste mann så sint ut. Men han var visst veldig fornøyd selv når den endelig var ferdig. Det er vel det som teller når alt kommer til alt..........Ligger ut noen av de jeg kom over. Skal man først ta i ansiktet så er det greit med noen eksempler. Ikke stedet å angre på tatoveringen. Selvsagt er det hva man selv mener som teller. Det er jo enn selv som skal leve med tattisen. Greit å ha litt innspirasjon å se på, men jeg planlegger ikke noe slikt som går i rettning øret eller sånt som går ned til kjeven. Tenker mer på noe lignende den Mike Tyson har. Glimti Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som har peiling på Nippel Piercing? Tok en i går og alt har gått fint som bare det Men fikk egentlig ikke noe informasjon om alkohol dagen etterpå :S Har virkelig lyst på søndagspilsen! Kan jeg ta den uten at det blir no stress? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvor mange ganger må denne enkelte søndagspils multipliseres? Uansett; det er vel ikke direkte farlig. Men alkohol tørker ut kroppen din, og såret vil gro dårligere. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Neida bare en, er ikke akkurat sånn at jeg sitter å snorter knips i dag. Går nok sikkert greit! Takk skal du ha, slipper jeg å bekymre meg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du overlever nok skal du se. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ein går bra. Fjorten kan gå dårlig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Neida bare en, er ikke akkurat sånn at jeg sitter å snorter knips i dag. Å snorte knips er vel ikke så vanlig heller. Woah.. Urk. Endret 5. januar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Den over var da veldig finurlig..... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Neida bare en, er ikke akkurat sånn at jeg sitter å snorter knips i dag. Å snorte knips er vel ikke så vanlig heller. Ikke direkte uvanlig heller. Men smaker som regel herk. Ufattelig surt. Men det er sikkert pga. alt det rare som tilsettes da. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Tatovering er fett, og jeg har lyst på en enkel pinnemann på leggen, men lar være fordi det har blitt så vanlig. Piercinger andre plasser enn i øret er forsåvidt også fælt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ikke direkte uvanlig heller. Men smaker som regel herk. Ufattelig surt. Men det er sikkert pga. alt det rare som tilsettes da. Haha, jeg bare elsker hvordan du kan lukte når sånne temaer er oppe. <3 Brysttatoveringer er fint. Helst med masse farger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ikke direkte uvanlig heller. Men smaker som regel herk. Ufattelig surt. Men det er sikkert pga. alt det rare som tilsettes da. Haha, jeg bare elsker hvordan du kan lukte når sånne temaer er oppe. <3 Brysttatoveringer er fint. Helst med masse farger. Jeg er en digital narkobikkje Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg er en digital narkobikkje Og det er relevant i denne tråden fordi? Glimti Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Snort det, skyt det, røyk det hva enn du vil xD Er ikke min rus. Anyway! Jeg døde ikke, piercingen er alldeles inntakt! Woh! Da venter vi bare på lønning så blir det enda en! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Den over var da veldig finurlig..... http://www.bodymod.org/Tat/TatImages/29620/29620-med.jpg Den der var skeiv :S Endret 5. januar 2009 av kverna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå