SunnivaKL Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nå er det bare 2 mnd til jeg får tatovering Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hvis du vil ha det så bare kjør på! Finnes værre sjebner enn å bli kastet ut av huset... Kan ikke si det frister så veldig med to kors kjørt gjennom brystet. Dessuten er jeg litt for glad i å bo gratis. =P Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Nå er det bare 2 mnd til jeg får tatovering Grattis på forskud. Kan ikke si det frister så veldig med to kors kjørt gjennom brystet. Dessuten er jeg litt for glad i å bo gratis. =P Da så. Glimti Endret 3. januar 2009 av Glimti Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nå er det bare 2 mnd til jeg får tatovering Grattis på forskud. Kan ikke si det frister så veldig med to kors kjørt gjennom brystet. Dessuten er jeg litt for glad i å bo gratis. =P Da så. Glimti Takk Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nå er det bare 2 mnd til jeg får tatovering Hva skal du ha? Og hvor skal du ta? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det rimte :!: Men ja, hva skal du ha hvor? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Så var det gamla fra Snåsa, som skulle ha tattis på dåsa. Hu bladde opp gryn, ga mannen tyn, men det svei altfor stygt i hans nåsa. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg _hater å mase i tråden er, men det er vel generelt dere som er enklest å få tak i, og samtidig kan noe om dette. Jeg spurte noen sider tilbake om jeg som har faste øreflipper, vil få øreflipper som står rett ut, hvis jeg strekker dem? Grunnen til at jeg spør er at jeg har sett noen slike, som jeg helst vil unngå å få selv. ;p Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 ikke for å svare men det er faktisk bare en måte å finne ut på. ingen fasit der så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nå er det bare 2 mnd til jeg får tatovering Hva skal du ha? Og hvor skal du ta? Skal ha denne en eller annen plass på kroppen vet ikke helt hvor den ville passet.. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 den der skal jeg ha og.. Prikk lik Lenke til kommentar
mizzmaio Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg er 14,tenker å ta hull i leppa om jeg tørr ! Jeg tok i nesa og i navlen,men jeg tokk dem ut og jeg angrer -.- Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 den der skal jeg ha og.. Prikk lik Skal du? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Industrial ligger på i pris? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skal ha denne en eller annen plass på kroppen vet ikke helt hvor den ville passet.. http://i21.photobucket.com/albums/b283/bur...airy_Tattoo.jpg Hvor er det fra? Det så forferdelig kjent ut. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skal ha denne en eller annen plass på kroppen vet ikke helt hvor den ville passet.. http://i21.photobucket.com/albums/b283/bur...airy_Tattoo.jpg Hvor er det fra? Det så forferdelig kjent ut. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skal ha denne en eller annen plass på kroppen vet ikke helt hvor den ville passet.. http://i21.photobucket.com/albums/b283/bur...airy_Tattoo.jpg Hvor er det fra? Det så forferdelig kjent ut. Jeg fant det på google, for lenge siden, da jeg søkte på "fairy tattoo" .. jeg har ikke sett noen andre som har den tatoveringen ialefall Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg _hater å mase i tråden er, men det er vel generelt dere som er enklest å få tak i, og samtidig kan noe om dette. Jeg spurte noen sider tilbake om jeg som har faste øreflipper, vil få øreflipper som står rett ut, hvis jeg strekker dem? Grunnen til at jeg spør er at jeg har sett noen slike, som jeg helst vil unngå å få selv. ;p Jeg tror ikke det er noen reell fare før du kommer ganske høyt opp i størrelse, og innen da burde du (om du kjenner kroppen din litt) se hvordan det blir. Jeg er 14,tenker å ta hull i leppa om jeg tørr !Jeg tok i nesa og i navlen,men jeg tokk dem ut og jeg angrer -.- Hvis du angrer på to tidligere piercinger, hva får deg til å tro at du vil like den?Industrial ligger på i pris?600-800 kroner, tipper jeg. Edit: Sunniva: Jeg tror det der er en flash for fetattiser. Endret 4. januar 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Sunniva: Er ikke du 15 år? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg er 14,tenker å ta hull i leppa om jeg tørr !Jeg tok i nesa og i navlen,men jeg tokk dem ut og jeg angrer -.- Hvis du angrer på to tidligere piercinger, hva får deg til å tro at du vil like den? Trodde det var at hun angret på at hun tok dem ut jeg.. Industrial ligger på i pris?600-800 kroner, tipper jeg. Tror det er rundt det jeg fikk beskjed om at jeg måtte betale på PinPoint ja. Og så har Aidskake sagt hun skal betale halve hvis jeg tar ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå