theoriginalAidskake Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) "Kommer du hjem med noe sånt, kaster jeg deg ut." Pappa <3 Endret 3. januar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 "Kommer du hjem med noe sånt, kaster jeg deg ut." Pappa <3 Den må jeg si meg enig i.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Men LITT tøft var det jo.. Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 har tenkt til å tatovere meg på house of pain i oslo. Noen som vet hvor lang tid det tar før man får time ? er det snakk om 2 dager \ 2 uker\ 2 mnd ? Takk Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hvorfor ringer du ikke bare bort og spør? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hvorfor ringer du ikke bare bort og spør? Det er skummelt å ringe Ida, da kommer tattovøren og tattoverer tidspunkt for timen på deg med en gang... Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hvorfor ringer du ikke bare bort og spør? Fordi jeg tenkte at noen her kanskje visste det vettu. dumb ass Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Haha, ja Aids, Faen du er dum ass! lol Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Lolol. Du skal ikke spørre hvor mye den koster i samme slengen? "Nei, ikke for stor, ikke for liten... Svart.. Eller farge..." Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Haha, ja Aids, Faen du er dum ass! lol =((( Livet med aids er ikke lett. Men ja, jeg kan jo være enig i at å ringe til dem det gjelder kanskje er det dummeste forslaget i hele verden. Legger meg flat. Endret 3. januar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Hvorfor ringer du ikke bare bort og spør? Fordi jeg tenkte at noen her kanskje visste det vettu. dumb ass tror det er omvendt i denne settingen ja Men for og svare, det kan ingen her svare på utenom hvis de jobber der for sånt går på hvor mye de har og gjøre osv. Men rundt en måned er ganske så vanlig. Og det er ingen grunn til og være frekk, siden det er opplagt at vi( som ikke jobber der) ikke vet hvor lang ventetid det er. Endret 3. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 For noen unødvendige kommentarer det er her innemellom. Ville ringt eller gått innom. Da kunne du eventuelt fått pris hvis du vet hva du skal ha. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kunne ha spurt om noe lignende selv. Det er ikke alle som er kjent med rutinene, og synes det er ørlite skummelt og da er det mye lettere å spørre på et forum som dette. Så mye erfaring som leserne/brukerne av denne tråden har, er det lett å tenke at noen må ha erfaring fra det akutelle tatoveringsstedet og derfor spørre "dumme spørsmål". (Var selv så naiv å trodde at en bare kunne droppe innom, fikk svettebyger da dette ikke var tilfelle, en måneds ventetid, pluss at damen i skranken snakket engelsk..) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg skrev det som er forslag, skjønner ikke hvorfor han dro frem våpen og skjold. Jeg kan skjønne at folk lurer på det, men hvis ingen faktisk vet det sikkert, blir det jo bare tipping. Dessuten kan sånt variere veldig. Derfor er det ofte lettest å høre direkte med studioet. Folk er så jævlig hårsåre. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Folk er så jævlig hårsåre. Nei, synes du..? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 jeg vurderer å ta tattoo i sommer i Torquay visst jeg ikke finner noen i Norge som kan, derfor lurte jeg på om dette studioet ser bra nok ut www.revolvertattoorooms.co.uk/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kunne ha spurt om noe lignende selv. Det er ikke alle som er kjent med rutinene, og synes det er ørlite skummelt og da er det mye lettere å spørre på et forum som dette. Så mye erfaring som leserne/brukerne av denne tråden har, er det lett å tenke at noen må ha erfaring fra det akutelle tatoveringsstedet og derfor spørre "dumme spørsmål". (Var selv så naiv å trodde at en bare kunne droppe innom, fikk svettebyger da dette ikke var tilfelle, en måneds ventetid, pluss at damen i skranken snakket engelsk..) Én ting er jo å spørre, en annen ting er jo å følge opp med "dumb ass". Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Akkurat den var drøy ja, men det var ikke den jeg forsvarte, heller det å spørre om ting som kanskje noen synes sier seg selv. Jeg sier heller ikke noe på svaret, det er bare å ringe tatovøren. Men kongstanken var at folk som sniker i denne tråden og lurer på ting og tang, ikke er redd for å spørre om ting uten å bli møtt med da kommer tattovøren og tattoverer tidspunkt for timen på deg med en gang... eller Lolol. Du skal ikke spørre hvor mye den koster i samme slengen? "Nei, ikke for stor, ikke for liten... Svart.. Eller farge..." Blir vel flamet selv nå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 "Kommer du hjem med noe sånt, kaster jeg deg ut." Pappa <3 Hvis du vil ha det så bare kjør på! Finnes værre sjebner enn å bli kastet ut av huset... Glimti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå