edge Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) i norge er det jo svindyrt da? sikkert noen laken den der... 2-3 om jeg da ikke har falt ut av tattoo-markedet EDIT- sneik seg inn noen 0-er her.. num-paden har hengt seg Endret 30. september 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) 20 - 30 000 for en tatovering på den størrelsen? Det nekter jeg å tro. Endret 30. september 2005 av Loeve Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 20-30 laken, har det rablet for deg menneske? Dessuten er vel tattoveringer en av de tingene man satser på kvalitet framfor kvantitet på. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Vil nok koste 2500-3000 vil jeg tippe...om du vil ha en tatovør som ikke slurver med skygger og symmetri. Endret 30. september 2005 av Glint Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Haha, b0g-logoen? :!: JATAKKPLZDOIT Edit: På rompa! Endret 30. september 2005 av Glint Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hjemme hos Lars om 10 år: "Pappa, pappa, hva er bög som du har på armen din?". Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Haha, b0g-logoen? :!: JATAKKPLZDOIT Edit: På rompa! Man sier jo at tatoveringen skal reflektere personligheten din, og hva passer bedre enn b0g.org? Eneste som suger er at Motorpsycho har den originale logoen på en av skivene deres. Vel, da har jeg iallefall et alibi å fortelle ungene. Endret 30. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Ok. Jeg budsjetterte med ca. 5-6000 jeg da. Da hos en med litt kvalitet. Hehe... Vurderer å ta den til våren. Men veldig nerdete å ha Quake Logoen da Men den er så rååå EDIT: Noen som har peil på en god tattovør her i Ålesund? Har han her. Ser dette ut som grei kvalitet? Endret 1. oktober 2005 av CaZpeR Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 EDIT: Noen som har peil på en god tattovør her i Ålesund? Har han her. Ser dette ut som grei kvalitet? Ser helt ok ut ut ifra bildene. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 EDIT: Noen som har peil på en god tattovør her i Ålesund? Har han her. Ser dette ut som grei kvalitet? Ser helt ok ut ut ifra bildene. Ok. Er 2 sjapper her i byen og dette er den som virker mest lovende. Tenkte å printe ut motivet å ta turen å spørre prisen der. For er veldig stor sannsynlighet for at jeg tar den. Hvordan tror du den vil se ut etterhvert? tror du den vil se jævelig ut når jeg blir eldre? Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Noen som vet om en god tattovør i Strømmen-Lilletrøm området? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Husker ikke hva det stedet heter, men er nesten rett ved sidenav rema 1000. Der trur jeg det skal være et godt tattoverings sted. Edit: I lillestrøm. Endret 1. oktober 2005 av Gohan Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Er ikke Lillestrøm så godt som Oslo? Da har man vel blandt annet Kunst med puls, hvis du liker metodene deres. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Har du drikki? Lillestrøm ligger 2 mil utenfor oslo. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 om det på død og liv må være i det området har du tatto tom p åstømmen som jeg ikke vil anbefale. Du har odins merke på lstrøm som psilo ikke anbefaler Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Har du drikki? Lillestrøm ligger 2 mil utenfor oslo. Jeg har drukket ja, men ikke i kveld. Jeg bor to mil fra Bergen sentrum, men jeg vil fortsatt si at jeg bor i Bergen. To mil er absolutt ikke langt å reise for å ta en tattovering heller. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Nei, det er det kanskje ikke. Men Lillestrøm vil ikke jeg si at er i oslo. De ligger på en måte mer separat. Jeg bor i Rælingen, som ikke er alt for langt unna lillestrøm. betyr det at jeg bor i lillestrøm, og igjen bor i oslo? Edit: noe sted i oslo eller nærheten som anbefalles? Endret 1. oktober 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Vel nå er du jævla vrang... det tar 15 min med tog fra lillestrøm til oslo. En tatovering man skal ha for resen av livet kan man faktisk ta et sted litt lenge enn gang avstand Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Joda. sier ikke at det må være i nærheten. men om det er noe sted i nærheten som faktisk anbefalles, så trenger jeg ikke dra langt huttiheita. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå