Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, b0g-logoen? :!:

 

JATAKKPLZDOIT

 

Edit: På rompa!

Man sier jo at tatoveringen skal reflektere personligheten din, og hva passer bedre enn b0g.org? :D

 

Eneste som suger er at Motorpsycho har den originale logoen på en av skivene deres. Vel, da har jeg iallefall et alibi å fortelle ungene.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Ok. Jeg budsjetterte med ca. 5-6000 jeg da. Da hos en med litt kvalitet. Hehe... Vurderer å ta den til våren. Men veldig nerdete å ha Quake Logoen da :p Men den er så rååå :p

 

EDIT: Noen som har peil på en god tattovør her i Ålesund? Har han her. Ser dette ut som grei kvalitet?

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
EDIT: Noen som har peil på en god tattovør her i Ålesund? Har han her. Ser dette ut som grei kvalitet?

Ser helt ok ut ut ifra bildene.

Ok. Er 2 sjapper her i byen og dette er den som virker mest lovende. Tenkte å printe ut motivet å ta turen å spørre prisen der. For er veldig stor sannsynlighet for at jeg tar den. Hvordan tror du den vil se ut etterhvert? tror du den vil se jævelig ut når jeg blir eldre?

Lenke til kommentar

Nei, det er det kanskje ikke. Men Lillestrøm vil ikke jeg si at er i oslo. De ligger på en måte mer separat.

Jeg bor i Rælingen, som ikke er alt for langt unna lillestrøm. betyr det at jeg bor i lillestrøm, og igjen bor i oslo?

 

Edit: noe sted i oslo eller nærheten som anbefalles?

Endret av Gohan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...