Kuroi-Neko Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 er ikke det sånn datasmurf har?? Datasmurf har nesten lik. Han har lik som avataren sin ihvertfall. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Datasmurf sin Jeg ville tippet 3-6000, men som du sikkert har fått med deg, varierer priser veldig... stikk innom, eller send den på mail til tatovøren du har tenkt å bruke... Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Datasmurf sinJeg ville tippet 3-6000, men som du sikkert har fått med deg, varierer priser veldig... stikk innom, eller send den på mail til tatovøren du har tenkt å bruke... grei pekepin det. takker ^^ Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Så mye? Den er da ikke spess avansert. Tips fra en som fikk tribal drage på ryggen da hun var atten: Ikke gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Venninna di tok vel ikkje taotveringa i utlandet, kaosfjes? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Så mye? Den er da ikke spess avansert. Tips fra en som fikk tribal drage på ryggen da hun var atten: Ikke gjør det. Tja... klart man kan finne en tatovør som gjør det billigere, evt ta den i syden, men om jeg anbefaler det er jo en annen sak.. Jeg har et inntrykk av at seriøse tatovører tar ca 1500,- pr. time, og ville tippet 2 timer på denne.. Men 15 cm er kanskje mindre enn det jeg så for meg, så mulig det tar mindre tid... Er uansett bedre å finne ut at den kostet mindre enn man hadde regnet med, enn at man har tatt med seg for lite penger Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg betalte 2000 for den jeg la ut bilde av i sted og det tok litt over 1 time. Tror jeg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Går du utifra flash så tjener de ofte betraktlig mer enn 2000 på en time, men jobber man med større prosjekter så går man utifra timepriser. Det var ikke svar til deg Shin=) Endret 23. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Milanjomajones: Nei. Den er ca. 15 cm og tatt på House of Pain i Oslo for 1000... Jeg sier ikke at House of Pain er sjakktrekk men 6000 for noe så lite var da i overkant.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg og en kamerat tanker på å ta tattis sammen over på nyåret. Han tenker en isbjørn eller drage på hele overarmen frem til albuen som går ca 180grader rundt armen og dekker mesteparten av det i mellom. Hva tror dere veldig ca-pris på noe sånt er? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg og en kamerat tanker på å ta tattis sammen over på nyåret. Han tenker en isbjørn eller drage på hele overarmen frem til albuen som går ca 180grader rundt armen og dekker mesteparten av det i mellom. Hva tror dere veldig ca-pris på noe sånt er? 10k pluss Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Den skal kun være i Black and Grey forresten Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Tenkte å få denne er på brystet et sted om litt Er altså det oppe i høyre hjørne jeg skal ha. Satser på at de på let's buzz finner ut av noe for å fullføre sirkelen. Skal forresten snart til let's buzz og ta bilder av den jeg har nå. Sandy ble visst veldig stolt ^^ Endret 24. desember 2008 av Shinganzer Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Tror nok det kommer til å bli en del hvining av det motivet, og ikke av fryd.. Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Noen her inne som kunne ha svart meg på et lite spørsmål? Jeg har et design som jeg skulle hatt renset og deretter fått på kroppen. Men synes det er litt viktig at den vil se fin ut når den er på kropp. Er det noen her da som kan anbefale en god tatovør/sjappe i Akershus/Oslo/Buskerud? Prisen er ikke så kjempenøye, men har ikke penger til å punge ut til hva som helst. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har du ikke penger til å punge ut til hva som helst (muligens det som skal til for at den skal se bra ut), så vent? Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 hvor stor skal den være? og hvor skal du ha den? Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kiruk; Vil jo at den skal se bra ut. Har nok penger, men ønsker ikke å bruke sånn kjempemye. Type Miami Ink dyrt etc. Men er villig til å svi av 2000-5000kr. Shinganzer; Skal ha den på høyre side av ryggen. Er ikke sikker på størrelsen, men lurer på mellom 15-20 cm lang, så den blir vel litt stor. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Et sånt motiv må være stort, så fem lapper er noe du må være forberedt på å bruke. Veldig mye småplukk som kommer til å flyte i hverandre om du skviser det ned til 15cm. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Ang anbefalinger av tatovører, så har det blitt svart på tusen gang. Lær dere å søke litt. Bear: For the past five years since I last wrote about myself I have been in and out of the hospital for difficulty with my heart. A couple of heart attacks and several times being brought back from my heart stopping. In all of those times I had to take out my earlobe spools. In that my ears have shrunk from 5 ½ inches to 3 ½ inches. A good two inches of shrinkage. I am doing much better and am going to start stretching my ears back to the 5 ½ inch size. I have enclosed pictures of the way my ears used to be and pictures of what they look like now. I do not know how long it is going to take to get back to that size, but I a going to chronicle my stretching adventure. Let me tell you a little about me, I am 52 yrs young, I have two boys Daryl Anthony Jr. 4yrs old and Isaiah Matthew 2 yrs old. they keep me very occupied and tired. those two have more energy than any kids i have known. I am also a Christian, I volunteer twice a month at the Travis County Correctional Facility and preach on those sunday's that i am asked. I am always glad to give my testimony to anyone who would like to hear it. I consider myself very blessed. If you want to know more please feel free to ask about anything. Bear Endret 26. desember 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå