Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jesus. oO Forøvrig: Emla dere snakker om? Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 En tier til førstemann som shaver av seg alt kroppshår og brenner det i en bolle. Hår på hodet og i ansikt kan beholdes. Fotobevis påkrevd. Bigfoot er igjen hårfri til alles begeistring :!: Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg brukte slik krem når jeg tok sprøyter som liten. Husker ikke navnet, men kjøpt det på apoteket. Mulig det Emlakrem dere mener, men det er vanskelig ha over større områder da det må være lufttett under virkningstid. Skal til Milano i Februar, noen som vet om noen brukbare tattoostudioer. Og ja jeg vet alt om det der påfyll ikke går om man tar blekk i utland osv........ Skal på jobbtur og alle de andre skal på fotball????? må finne på noe under den tiden. Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Her er min. Hva syns dere? Pga dårlig kamera (mobil) ser det litt fucket ut og jeg synes alt ser litt skeivt ut, menmen u get the picture. Endret 20. desember 2008 av Shinganzer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ulver, mjes? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvor sitter'n? De som ikke fikk med seg Fakirskolens Eksamen2 i Oslo burde angre lenge og dypt. Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Underarmen eller hva det heter. Og ja, det er Ulver Endret 20. desember 2008 av Shinganzer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Omg, ikke si sånt da Aids. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Jeg mener det. Da laget en pyramide med spikermatter. Først to nederst på en stor matte. Deretter la de en spikermatte over de, hvor frøken Arr la seg. Og på magen hennes la de en matte med TI spiker som Håvve la seg på. Legendary. Endret 21. desember 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hvordan er det med toll når jeg bestiller fra barbarelle.se? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg mener det. Da laget en pyramide med spikermatter. Først to nederst på en stor matte. Deretter la de en spikermatte over de, hvor frøken Arr la seg. Og på magen hennes la de en matte med TI spiker som Håvve la seg på. Legendary. No pic no proof! Stakan: Er det ikkje sånn at viss du bestiller for over 200kr så må du betala 25% eller noko sånn, med mindre butikken er hyggeleg og skriv på utsida av pakka at innhaldet ikkje er verdt meir enn grensa? Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 toll.no har et verktøy som regner ut totalprisen for deg. Anntar piercinger går under smykke kategorien. Så bare og velge den, skrive inn verdien av hva du bestiller også ordner kalkulatoren resten. Linken Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Takker for svar. Bestiller jeg for 500kr, må jeg betale 125kr utenom. Hull i hodet, men ok. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Takker for svar. Bestiller jeg for 500kr, må jeg betale 125kr utenom. Hull i hodet, men ok. Ikke glem fortollingsgebyret, pga de skal ha betalt for og faktisk fortolle din bestilling. Altså blir regnestykket noe sånt som dette: "PRIS FOR DET DU BESTILLER" x 1,25 + 99 = 724. Endret 21. desember 2008 av Ördög Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Ulver? Jeg ser ikke ulv. Endret 21. desember 2008 av DesertRose Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Ulver?Jeg ser ikke ulv. Ok. Nå lo jeg faktisk høyt. Hint: De snakker om bandet. Endret 21. desember 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ok. Kjenner ikke bandet. Ikke sett den før. Og slik det kom i sammenheng trodde jeg det var sånn bilde i bilde opplegg. Fikk det ikke til å henge sammen. Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) jeg tenkte å forhøre meg litt om priser her. bare et sånn ca beløp elns. har tenkt å slippe katta ut av sekken for foreldrene mine når det gjelder at en drage jeg tegnet på leggen for en tid tilbake, kommer til å bli litt mer permanent enn de kanskje håpet på da men vil helst ha en ca pris i bakhue siden jeg tror det er blandt de første spørsmålene som kommer hva vil prisen på en ca 15 cm høy drage (bilde i spoiler) på leggen være sånn ca? er ikke lett å få tynne streker med tykk sprittusj sånn bør den se ut når noen med erfaring gjør det kommer til å være ca 15 cm i høyden. Endret 22. desember 2008 av simmi-91 Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 er ikke det sånn datasmurf har?? Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 er ikke det sånn datasmurf har?? det vet jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå