MSg Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Noen som har noe å si om Fredrik Dahle i Drammen? Startet for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Helt kurant på old school-arbeid, men det var ikke mye annet å se på den siden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, både Alex og dama har slutta. Alex går filmproduksjon på kunsthøyskolen, tror jeg. Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Uff, å lete etter tatoveringer på bmeink er jo som å lete etter biler hos et bilopphuggeri... Sant, men jeg ser mest på fargekomboer og type blomster osv, er ikke snakk om å kopiere en annen tattoo uansett. Problemet er å se hva som fungerer i hodet, som også vil fungere på hud. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 For tide lurer jeg mest på ansiktstattisen som jeg planlegger. Seriøst? Tatovering i ansiktet eller av et ansikt? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 For tide lurer jeg mest på ansiktstattisen som jeg planlegger. Seriøst? Tatovering i ansiktet eller av et ansikt? Tenkte det samme, men turde ikke å spørre. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kreds til alle som har guts nok til å tatovere seg i ansiktet. Synes som regel ikke at det blir særlig fint, men jeg misunner dem for modigheten. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Glimti? Jeg vedder hatten min på at han snakker om å ta tatovering i ansiktet. ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) BINGO..og du har vunnet 1.prisen som er 5 runder rundt utedoen. Yupp, er riktig det :!: Endret 19. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 OK Blir spennende å se resultatet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Snakker om tatovering i ansiktet. Det skal bli tribal. Glimti Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hjelper det å ta smertestillende før vi tar tatovering? Kjenner vi smerten da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Faktisk så gjør man det, jeg går på kraftige smertestillende hver dag og det hjelper ikke. Rettere sagt, er ikke noe forskjell på smerten når jeg blekka meg før jeg begynte på medisinen jeg går på nå og etter jeg begynte på den. Men det finnes krem som bedøver huden, er veldig populært og bruke det i statene vet jeg. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Faktisk så gjør man det, jeg går på kraftige smertestillende hver dag og det hjelper ikke.Rettere sagt, er ikke noe forskjell på smerten når jeg blekka meg før jeg begynte på medisinen jeg går på nå og etter jeg begynte på den. Men det finnes krem som bedøver huden, er veldig populært og bruke det i statene vet jeg. Åå? Vet du hva den kremen heter? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Desverre:( Jeg snakket med tattovøren min om hvor lenge mange satt i statene og da sa han at det er populært og bruke bedøvelse-krem. Men det skulle vel ikke være så vansklig og finne ut det Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg brukte slik krem når jeg tok sprøyter som liten. Husker ikke navnet, men kjøpt det på apoteket. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Xylokain mener du? Det er det man får kjøpt på apoteket som bedøver huden, hvis du foreks. brenner deg. Men vet ikke om den kan brukes Lenke til kommentar
Bango Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 En tier til førstemann som shaver av seg alt kroppshår og brenner det i en bolle. Hår på hodet og i ansikt kan beholdes. Fotobevis påkrevd. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) haha, så jævlig bra Tojo :!: Men vi vet ikke om det er deg da Endret 20. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ta bilde av kroppen din for evaluering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå