toth Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Ok. Hvilken kroppsdel er det egentlig vi ser på her..? Først var jeg redd det var hele hofta, men så syns jeg ikke det så sånn ut lenger likevel.. Endret 18. desember 2008 av toth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Pinpoint utfører det, men de har attenårsgrense. Leading Light i drammen tror jeg har sekstenårsgrense. Sweeet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ok. Hvilken kroppsdel er det egentlig vi ser på her..? Først var jeg redd det var hele hofta, men så syns jeg ikke det så sånn ut lenger likevel.. tror det er leggen eller noe.. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvilken kroppsdel er det egentlig vi ser på her..? Først var jeg redd det var hele hofta, men så syns jeg ikke det så sånn ut lenger likevel.. Utifra kommentarene er det utsiden av låret. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er det en litt flat rumpe da, som er under "m" i .com? Isåfall er det jo som jeg fryktet i utgangspunktet.. :S Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) /facepalm. Ser lett at det er låret/hofta. Personen har jo truse på seg, og låret er formet som et lår. Rumpa er øverst til venstre, og cellullittene er på baksida av låret. Nederst til venstre er overgangen mellom innside lår/kne på venstre ben (i bakgrunnen). Endret 18. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ser ut som låret ja! For meg ser det ut som personen løfter opp et kjørt/kjole. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er nok låret ja. Av alle motiv..... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvis jeg vil ha dråpeformet hull er det bare og fortsette med massive ringer da? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kanskje en vill påstand, men vil ikke hullet bare bli avlangt? Ser for meg eldre bestemødre som har hatt i tyngre pynt i alle år med et avlangt hull av en strek på ca en cm. (Regner med at det er massive ringer i ørene det er snakk om.) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja, du ser bildet av ringen jeg bruker nå på forrige side. Når den er i så blir hullet dråpeformet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg ville heller satset på dråpeformede plugger, egentlig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Da går jeg for det=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Speaking of.. er det same med trekanta eyelets, for eksempel? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Do want. Lenke til kommentar
lain Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Da har jeg sett igjennom 300 sider med tattoos fra bmeink, prøver å finne noe som er tilsvarende som jeg tror jeg ønsker å fullføre sleeven med. stress, finner ikke noe som passer med hodet. Får vel ta å prøve å skrive det ned, så jeg kan få forklart det til robert når jeg skal bort og ta touchup og siste småtinga etter nyttår. Kanskje jeg kan få lagd en skisse på videre arbeid. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Enig i at det kan være litt vanskelig å tillfredsstille den endelige ideen ang en tattoo! Gikk vel et halvt år mellom hver gang jeg så meg ut et motiv til jeg tok det. For tide lurer jeg mest på ansiktstattisen som jeg planlegger. Vet det skal bli noe ala tribal, men litt usikker på utsende. Glimti Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Uff, å lete etter tatoveringer på bmeink er jo som å lete etter biler hos et bilopphuggeri... Lenke til kommentar
slins Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Tror ikke du kommer deg noen vei med det.1: Witchy gjør en del fyfy ting, og jeg tror ikke de har piercer etter at Alex slutta. 2: Let's Buzz setter ikke microdermals. Nei, har han slutta? Jøss.. Men Henny kan nå også pierce da.. Hvis Alex slutta må de jo evt. ha mista den 'faste' tattovøren og da - som de hadde en stund - for det var jo dama til Alex.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå