Acrid Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Man himler med øynene, teller lynraskt og stille til 10 og svarer "Ja, det gjør vi." Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Dette her er sånn mtv ting. Skulle svart som daniel tosh: "HEY! We dont sell piercing or tattoo's! We sell dead reacoon's and eye patches! Kall a bookstore if you want a tattoo." Med mtv mener jeg: "Music TV" og eneste man får er en bunch Jamba! reklame og kanskje hint til musikk hver 5. time Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Elsker den Tupac-tatoveringen. <3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Var no skolearbeid jeg tegna ferdi nå men trur noen denna kunne blitt en god tattovering? ( ikke det at jeg skal ha den though ) Endret 28. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Du skal tatovere en 404? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Oh. syns kanskje ikke for dere *fikse* Edit: fixed. Endret 28. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Oh. syns kanskje ikke for dere *fikse* Jeg så den.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Oh. syns kanskje ikke for dere *fikse* Jeg så den.. legg spesielt merke til det siste ordet i det du quotet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Oh. syns kanskje ikke for dere *fikse* Jeg så den.. legg spesielt merke til det siste ordet i det du quotet Jeg så den også FØR han endra. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Jeg så det før han endret innlegget kjære deg! Edit: Bundy var før meg!>.< Endret 28. september 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Som de sier så fint på engelsk; the smake is like the bake. Btw: "Orginalen" på norsk er: Smaken er som baken, den er delt. Endret 28. september 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 http://www.tributorhcp.com.ar/img/logo_rhcp.jpg Er det mulig å få denne til å bli bra? Tenker på underarmen, rett nedenfor den "knekken" ved albuen. "Fyllet" på bildet er feil, men var det eneste bildet av denne jeg fant i ok størrelse. Egentlig skal den være rød inni, men jeg vil ha den i gråtoner, med skyggelegging inni eller et eller annet mønster. Har ikke tenkt så mye over det, men er det mulig å få bra? Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 http://www.tributorhcp.com.ar/img/logo_rhcp.jpg Er det mulig å få denne til å bli bra? Tenker på underarmen, rett nedenfor den "knekken" ved albuen. "Fyllet" på bildet er feil, men var det eneste bildet av denne jeg fant i ok størrelse. Egentlig skal den være rød inni, men jeg vil ha den i gråtoner, med skyggelegging inni eller et eller annet mønster. Har ikke tenkt så mye over det, men er det mulig å få bra? Hvis du skal ha det symbolet der i rødt, bør du vite at det er symbolet til våpent "laser" på spillet "fired up" som nylig ble sluppet på PSP. Da vil alle gå rundt å tenke "åh... han der elsker å spille fired up på psp så mye at han har en tattis fra spillet" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Eller Red Hot Chili Peppers-logoen.. som har hatt den i gudhvethvormange år. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Eller Red Hot Chili Peppers-logoen.. som har hatt den i gudhvethvormange år. Du som er tattovør. Syns du motivet jeg tegna hadde passa som tattovering? ( bare lurer ) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Var no skolearbeid jeg tegna ferdi nå men trur noen denna kunne blitt en god tattovering? ( ikke det at jeg skal ha den though ) Veldig bra tegnet Men synes ikke helt den passet som en tattoo. Vet ikke hvorfor, men det er jo opp til deg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Eller Red Hot Chili Peppers-logoen.. som har hatt den i gudhvethvormange år. Du som er tattovør. Syns du motivet jeg tegna hadde passa som tattovering? ( bare lurer ) Er piercer, ikke tatovør. Hvis du liker animé-ting, så er sikkert den finfin. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Eller Red Hot Chili Peppers-logoen.. som har hatt den i gudhvethvormange år. Stemmer det ja. Tror nok det er det de fleste forbinder den med også. Et av de bandene jeg har likt så lenge jeg kan huske. Men, går det an å få den bra eller ? Tenker på symmetri og sånn, vil jo helst ikke at den ene "taggen" skal være mye lenger en de andre. Edit: LAgde en kjapp skisse. Litt asymetrisk, skjev og fæl, men viser i hvert fall litt hvordan jeg tenker. Endret 29. september 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) sånn ca kor mye koster denna? vil ha den på brystet.. Endret 29. september 2005 av Pinguvin Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Mye tipper dere denne vil koste? Ca. samme størrelse og på samme plass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå