Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.tributorhcp.com.ar/img/logo_rhcp.jpg

 

Er det mulig å få denne til å bli bra? Tenker på underarmen, rett nedenfor den "knekken" ved albuen. "Fyllet" på bildet er feil, men var det eneste bildet av denne jeg fant i ok størrelse. Egentlig skal den være rød inni, men jeg vil ha den i gråtoner, med skyggelegging inni eller et eller annet mønster. Har ikke tenkt så mye over det, men er det mulig å få bra?

Lenke til kommentar
http://www.tributorhcp.com.ar/img/logo_rhcp.jpg

 

Er det mulig å få denne til å bli bra? Tenker på underarmen, rett nedenfor den "knekken" ved albuen. "Fyllet" på bildet er feil, men var det eneste bildet av denne jeg fant i ok størrelse. Egentlig skal den være rød inni, men jeg vil ha den i gråtoner, med skyggelegging inni eller et eller annet mønster. Har ikke tenkt så mye over det, men er det mulig å få bra?

Hvis du skal ha det symbolet der i rødt, bør du vite at det er symbolet til våpent "laser" på spillet "fired up" som nylig ble sluppet på PSP.

 

Da vil alle gå rundt å tenke "åh... han der elsker å spille fired up på psp så mye at han har en tattis fra spillet" :hmm:

Lenke til kommentar
Eller Red Hot Chili Peppers-logoen.. som har hatt den i gudhvethvormange år.

Stemmer det ja. Tror nok det er det de fleste forbinder den med også. Et av de bandene jeg har likt så lenge jeg kan huske. Men, går det an å få den bra eller ? Tenker på symmetri og sånn, vil jo helst ikke at den ene "taggen" skal være mye lenger en de andre.

 

 

Edit: LAgde en kjapp skisse. Litt asymetrisk, skjev og fæl, men viser i hvert fall litt hvordan jeg tenker. :)

post-63-1128002524_thumb.jpg

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...