Cortinarius rubellus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Damnit, hodet mitt blir aldri så glattbarbert! hadde jeg fått skrelt nepa di så hadde den blitt glatt som ei barnerumpe. Mimir: OVERSE DET; IKKE SE PÅ BILDET. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er for sent...så altfor sent. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 MSg er OND...hevnen er søt....hevnen er søt ja:evil: Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Du som syntes damer med tattis var hett Mimir: Øøh.. Jeg får ikke benner'n selv heller (hvis det var poenget), men nå er dama faktisk 71 år. Generelt får jeg ikke noe særlig turn-on av damer som er langt over dobbelt av min egen alder, hverken med eller uten tatoveringer. Spørsmålet er vel heller om man som gammel er mest attraktiv med eller uten tatoveringer som skjuler åreknuter, solskadet hud osv. Personlig syns jeg det er rimelig fett at noen godt voksne mennesker er såpass ivrige med blekkinga, selv om en del av motivene til akkurat Isobel Varley ikke er mine favoritter. Spesielt alle penisene blir litt drøy kost syns jeg I tillegg foretrekker jeg egentlig større og tydeligere motiver fremfor så mange små, fordi de flyter veldig sammen og alt blir bare et slags grønn/blått sammensurium hvis man ikke studerer med lupe. http://www.isobelvarley.com Endret 15. desember 2008 av Langbein Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Ha ha, jeg vet hvor det svir mest. Skriv deg opp på listen nå da. Forumtreff. Endret 15. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Litt vel drøyt med peniser. Men ikke alt var like ille, men siden hun har hele kroppen dekket så hadde det gjerne vært finere med større verk. Ser ikke helt hva som er tatovert på alltid med mindre det er nærbilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Sjekk mamma sin reaksjon når ho fann ut at eg tok piercing i dag. Lenker til eit 5mb stort filmklipp som må lastas ned. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Sjekk mamma sin reaksjon når ho fann ut at eg tok piercing i dag. Lenker til eit 5mb stort filmklipp som må lastas ned. "I tissen ?" Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Sykt bra! Likte reaksjonen hennes når du fortalte prisen..: I helvete då!! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Yeah, ho pleiar aldri å banne særleg ellers. xD Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Virket ikke som ei som pleide å banne mye nei xD Bra når hun oppdaget kameraet også :!: Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hørte ikke noe lyd jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tenke først å leggje den ut på Tuben, men tenkte det blei litt for offentleg når eg ikkje har snakka med ho om det på førehand. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Sjekk mamma sin reaksjon når ho fann ut at eg tok piercing i dag. Lenker til eit 5mb stort filmklipp som må lastas ned. Haha mora di tok det veldig bra da! Konge video. :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Sykt bra! Likte reaksjonen hennes når du fortalte prisen..: I helvete då!! :!: Hahaha! Hvor bra! Fikk pynta på armen min idag. Den ble fin! Og bestevenn var med, uansett hvor uvel han blir av å se på sånt. Det var enda finere. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Sjekk mamma sin reaksjon når ho fann ut at eg tok piercing i dag. Lenker til eit 5mb stort filmklipp som må lastas ned. "I tissen ?" Haha, priceless! Genialt når hun sa det! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Send bilde på mms! Å nei.. iCoolen støtter ikke MMS nei.. Lett å glemme det der. Skulle hilse fra tvillingene btw.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Let's Buzz i Bergen, selvsagt, finnes det flere? Og Torbjørn Storås. Blir for langt unna for min del, men det der var virkelig ikke dårlig. Faaaaaack.. Hahah hva faen.. det der er søstera mi jo! :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Send bilde på mms! Å nei.. iCoolen støtter ikke MMS nei.. Lett å glemme det der. Skulle hilse fra tvillingene btw.. Din bitch, Mathias. Bitch. Hils tilbake! Det gjorde hakket mindre vondt enn å kutte i nakken. Jeg er fin og fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå