EnglishAudio Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Milanjo: Kan du ikke lese? :!: En tier! Tydeligvis ikke. Han kan jo så vidt skrive.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 kan ikke Sean Herman komme til Sverige igjen:( Han var på guestspot der borte rett før sommern. Han har en veldig lik stil som han som laget de Glint la ut. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tydeligvis ikke. Han kan jo så vidt skrive.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Milanjo: Kan du ikke lese? :!: En tier! Åja! xD Ikkje alltid like lett. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 To setninger, Milanjo....to setninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bleh. Hadde nok ikkje gjort det for ein tiar uansett. Med mindre eg hadde fått masse, masse Internet-fame. Fant akkurat ut at eg har just nok til septum på mandag. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Sikker på at du ikke mangler en tier? Hvis mengde har noe å si så hadde jeg vunnet btw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nai, viss det kostar 500 har eg det akkurat i kontantar. Håret på hovudet skulle jo ikkje vere med? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har en mannekropp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 No pic no proof! Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hoho, sjekk det romp.. Tattoo'n Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kroppen var heit ihvertfall. :!: Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Den blomstertattoveringen på armen som ble posted for noen sider siden er noe av det peneste jeg har sett av tattisser her. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Den blomstertattoveringen på armen som ble posted for noen sider siden er noe av det peneste jeg har sett av tattisser her. Har ikke sett så mange du altså.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Den blomstertattoveringen på armen som ble posted for noen sider siden er noe av det peneste jeg har sett av tattisser her. Har ikke sett så mange du altså.. Tja, det blir kanskje et definisjonsspørsmål. Tydelig at du og jeg ikke har samme smak. Det er greit nok, men hvis du bare vil slenge dritt syns jeg du kan ta det et annet sted. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Den blomstertattoveringen på armen som ble posted for noen sider siden er noe av det peneste jeg har sett av tattisser her. Har ikke sett så mange du altså.. Tja, det blir kanskje et definisjonsspørsmål. Tydelig at du og jeg ikke har samme smak. Det er greit nok, men hvis du bare vil slenge dritt syns jeg du kan ta det et annet sted. Har da ikke sagt det var crap jeg vel, så hold kjeft du a. Sier bare at det var et kjedelig mønster. Mer fan av sånt hvor man har mer detaljer og diverse if you see.. Endret 12. desember 2008 av PerO0o. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Smak er subjektivt, ikkje gidd å krangle plees. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 3 innlegg, hvorav to kommenterte personangrep/brudd på høflighetsparagrafen er fjernet. #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Les retningslinjene og nettikette. Reaksjoner på moderering taes på PM Lenke til kommentar
MSg Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Omhandler dette min tegning, eller er det noe jeg har gått glipp av Mr. Sky? Omhandler vel begge to sine ja Mr. PerO0o. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Er det sånn at det oppfordres til å laste opp egne tatoveringer i denne tråden, selv om de kanskje er kjedelige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå