MSg Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Og jeg som skal til tvillingene på mandag.. Ellers ville jeg vært med.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har du ikke postet bilde av den fete blekkdammen din, Mathias? Gratulerer med nytt navn forresten. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Og jeg som skal til tvillingene på mandag.. Ellers ville jeg vært med.. Bare glad jeg ikke skal brenne, av to enkle grunner: 1. Det lukta vondt. 2. Det var satans vondt. Har du ikke postet bilde av den fete blekkdammen din, Mathias? Gratulerer med nytt navn forresten. Den er søt :---D Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ja, jeg vil nesten si at den eier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kan du samanlikne lukta av branding med noko, Aidskake? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Er ikke sikker. Jeg hadde det egentlig for vondt for å registrere den noe særlig, bortsett fra da vi var ferdig. Spør Mathias. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du bor ikke tilfeldigvis på gård, Milanjo? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Vent, nei, bur ikkje på gard. Virkar det slik? Edit 2: Og når eg tenkjer meg om forstår eg jo spørsmålet, viss du tenkte på svimerking av dyr o.l. Men som sagt, nei, aldri hatt noko med "husdyr" (gris, hest, ku osv) å gjere, ever. Endret 12. desember 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
MSg Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Har du ikke postet bilde av den fete blekkdammen din, Mathias? Gratulerer med nytt navn forresten. Har ikke det. Kommer nok med tiden. Skal bare bli ferdig med den; tror jeg.. Takk for det ^^ Bare glad jeg ikke skal brenne, av to enkle grunner:1. Det lukta vondt. 2. Det var satans vondt. Huff, ja.. Den er søt :---D Ojee! Kan du samanlikne lukta av branding med noko, Aidskake? Jeg kan.. Ta tak i håret ditt; på hodet i skrittet eller under armen. Legg dette i en bolle og brenn det med en lighter. Slik lukter det.. Er ikke sikker. Jeg hadde det egentlig for vondt for å registrere den noe særlig, bortsett fra da vi var ferdig. Spør Mathias. Lukten var fæl.. Men var litt fasinerende å se på. Pluss at Christiane er heit ^^ Endret 12. desember 2008 av MSg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nei, bare dro noen paralleller til brennmerking av dyr her. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 En tier til førstemann som shaver av seg alt kroppshår og brenner det i en bolle. Hår på hodet og i ansikt kan beholdes. Fotobevis påkrevd. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kan du samanlikne lukta av branding med noko, Aidskake? Brent menneske lukter ganske likt som grilla sau/lam Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har du ikke postet bilde av den fete blekkdammen din, Mathias? Den er søt :---D Ja, jeg vil nesten si at den eier. Omhandler dette min tegning, eller er det noe jeg har gått glipp av Mr. Sky? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 En tier til førstemann som shaver av seg alt kroppshår og brenner det i en bolle. Hår på hodet og i ansikt kan beholdes. Fotobevis påkrevd. Deal. Bilde kommer i morgen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Omhandler dette min tegning, eller er det noe jeg har gått glipp av Mr. Sky? Herren har forstått korrekt. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Omhandler dette min tegning, eller er det noe jeg har gått glipp av Mr. Sky? Herren har forstått korrekt. Feeeeeett. Jeg kan sikkert ta tegnejobber, men det blir ikke billig.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nei, store kunstnere har det jo med å ta seg godt betalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 En tier til førstemann som shaver av seg alt kroppshår og brenner det i en bolle. Hår på hodet og i ansikt kan beholdes. Fotobevis påkrevd. Kva får eg for det? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 En tier til førstemann som shaver av seg alt kroppshår og brenner det i en bolle. Hår på hodet og i ansikt kan beholdes. Fotobevis påkrevd. Kan jeg vel alltids gjøre, kan jeg vokse meg istedenfor? Digg uten hår. så legge strimlene med hår i en bolle? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Milanjo: Kan du ikke lese? :!: En tier! Endret 12. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå