ZoDz Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Haworth er for øvrig innmari trivelig. Jeg har 6-7mm nå i venstre øreflipp, vurderer om jeg skal opp til 10mm. Hmms. Jeg har 40 og vurderer 50. Sukk. Strakk opp septumen min idag. Det var jævlig. Og i går tok jeg ut piercingene i brystvortene mine, etter å ha hatt de i 3 år. Uvandt! Føler meg nude. Pictz or it didnt happen. 50mm ja, KJØR PÅ Endret 10. desember 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Da kan vi slå fast at Steve Haworth har en jævlig stor snurrebass og jævlig grei...han er altså en dobbeldekker for dere jenter Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Haworth er for øvrig innmari trivelig. Jeg har 6-7mm nå i venstre øreflipp, vurderer om jeg skal opp til 10mm. Hmms. Jeg har 40 og vurderer 50. Sukk. Strakk opp septumen min idag. Det var jævlig. Og i går tok jeg ut piercingene i brystvortene mine, etter å ha hatt de i 3 år. Uvandt! Føler meg nude. Hvor stor har du den på nå? Septumen altså Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) 50mm ja, KJØR PÅ Skal kose meg litt med ørene mine først. Men de blir nok litt større etterhvert. Har litt blowout tendenser på det ene øret, så skader ikke å vente litt. Jeg var forresten innom house of pain (ikke si til Christiane at jeg var utro, de hadde ikke tid), for å strekke opp septumen min. Åpningen var rundt 0,5 mm, og jeg strakk den til 1,6. PAINZ! Da jeg var i Egypt ble jeg forkjøla. Jeg skulle snyte meg, og ut gikk retaineren uten at jeg merka det. Så har ikke hatt i noe på to uker. Imponerende at Tobben husket meg fra den ene gangen jeg var innom for hvertfall et halvt år siden. Da kan vi slå fast at Steve Haworth har en jævlig stor snurrebass og jævlig grei...han er altså en dobbeldekker for dere jenter Det er jo kjekt å vite! Endret 10. desember 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Min er også svær. Ikkje like brei som handleddet ditt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 IDA! Du lovet meg. Ikke større enn 48. Du lovet. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ikkje like brei som handleddet ditt. Wanna bet? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 IDA! Du lovet meg. Ikke større enn 48. Du lovet. Nei du det kan jeg ikke huske. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg var forresten innom house of pain (ikke si til Christiane at jeg var utro, de hadde ikke tid), for å strekke opp septumen min. Skal blackmaile deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Wanna bet? Kor mykje? Gruar meg litt til å ta septum. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Wanna bet? Kor mykje? Gruar meg litt til å ta septum. Jeg har lyst på Septum selv nå jeg.. Bare litt redd for at moren min aldri kommer til å prate med meg mer hehe, kom hjem i dag med 8mm i øra og hu frika ut og sa ikke noe til meg, bare at jeg starter å se ut som en blitzer ( hva i alle dager? ) Faren min syntes det bare var kult og ba meg hente kamera :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Snålt. x) Foreldra mine veit ikkje nokon ting om det. Berre bror min som veit. Har avtala å filme det. (: Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Hvordan er septum når man er forkjøla, rennende nese osv.? Er den ikke litt i veien da? kan man fremdeles snyte seg normalt? Endret 11. desember 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Merker ikke store forskjellen. Foretrekker å ha i ringen enn å ha i retainer, litt letterer å snyte seg uten at hele smykket kommer ut i papiret. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Noen som har noen gode bilder av ansiktstatoveringer? Glimti Endret 11. desember 2008 av Glimti Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Her er noen gode og noen ikke så veldig gode, men deler de likevel Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Folk må gjerne fylle hele kroppen sin med blekk, men å farge hele ansiktet, der stopper det litt for meg altså Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er jo ikke pent; det skal dem ha. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Dette er det eneste prosjektet som er så gjennomført at ansiktstatoveringer faktisk blir stilig. Husker jeg så ham for første gang i et blad mens jeg satt i sofaen på Pinpoint. Endret 11. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå