KimNK Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hehe. Rosa ist krieg! http://www.eviltwinstattoo.se/tattoos/tags/japanskt/400 Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Hehe. Rosa ist krieg!http://www.eviltwinstattoo.se/tattoos/tags/japanskt/400 Den var jo utrolig kul. Synes rosa passet veldig bra inn. Alle bildene jeg lastet opp på photobucket i går forsvant Her er bildet.. Betalte 3000. Den så veldig bra ut. Har du tenkt og bygge videre på den? Ja, har veldig lyst til det etterhvert, så håper det lar seg gjøre Om noen har ideer så tar jeg i mot Tusen takk for fine kommentarer, godt å høre at andre syns den er bra gjort også Jeg finnes ikke kreativ, men håper du deler bilde når du får bygd på den. Sikkert noen der ute med en god ide/ideer for og bygge videre på den. Endret 7. desember 2008 av Ördög Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Mens vi er inne på blomster. Lurer litt på om jeg skal ta en stemorsblomst på underarmen. Syyykt. Sånn, rett før jeg så det innlegget tenkte jeg på å lage en blomstersleeve med diverse blomster jeg har vokst opp med, med stemorsblomst i fokus. o_O Morsomt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ai, jeg glemte å si at jeg fikk hilse på han med Europas største ører før jeg dro til Egypt. Srsly, jeg kunne fått hele armen min igjennom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bear? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bear har verdens største. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bla, bla. Ikkje like lett å vere 110% oppdatert, heller. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nei, jeg aner faktisk ikke hvem hun snakker om, tbh. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg sitter og vurderer på og ta en tattoo på armen min. Men jeg lurer på om hvor mye det koster og sånt Vet det kommer ann på størrelsen men la oss si at jeg skal tattoere fra skulderen og nesten helt ned til albuen. Hvor mye sån _sirka_ kommer det til å koste? Å det skal ikke brukes noen farger i den. Eller blir det et umulig spørsmål? Og er det noen som har en bra plass i Møre og Romsdal å anbefale? Noen som tattoert seg i Molde? Eller i Trondheim? EDIT: Denne er det jeg vurderer: Endret 7. desember 2008 av Papirkurrv Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) "Bildet kom etter jeg svarte" Endret 7. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 En såpass simpel tatovering kommer vel på 6-7000kr, gjerne mer om den skal på innsiden av overarmen i tillegg. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Ville personlig prøvd å unngå kopi så langt det er mulig. Kjenner du han på bildet eller fant du den på nett? Endret 7. desember 2008 av DesertRose Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fant det på google. Jeg tenkte på å ha denne tattooen før jeg hadde sett noen med den. Så jeg søkte bare på google for å se om jeg fant noe, å det gjore jeg. Men det er jo et Band-logo så er vell mange andre som har den å. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dette kommer fra en som vurderer å ta band-relatert tattovering. Vær veeeldig forsiktig med å tattovere band logoer o.l. Om noen år kan du synes det høres ut som om Erna Solberg spiller hardingfele baklengs. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Lett å ryke på en smell. Misunner ikke en venninde av meg som har "Guns N' Roses" over hele ryggen, nå som det nye albumet har kommet ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ein gong fan, alltid ein fan? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Så lenge det ikke står "band navne" i tattooen så kommer jeg ikke til å bry meg om jeg ikke kommer til like bandet senere i min tid. For jeg synest at selve tattooen er veldig kul. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 En såpass simpel tatovering kommer vel på 6-7000kr, gjerne mer om den skal på innsiden av overarmen i tillegg. Ville kalt den enkel istedefor simpel. Hvor mye tror du forøvrig det ville kostet å tattovere BOIKOTT ISRAEL på innsiden av den ene armen og FRITT PALESTINA på innsiden av den andre? Og ville de fleste tattovører gjøre det eller ville de si nei da teksten kan annses som provoserende for noen? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Glimti: Hadde jeg vært tattovør så hadde jeg gjort det, men det er vel for jeg er enig i de 2 setningene da:P Men du finner en som gjør det, det tror jeg=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå