Right Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg så bildet i går, men det funker ikke nå for meg. Noen som ser det kan vel bare legge det ut på nytt? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) men mange av oss ser det ikkje..Muligheter for at du kan legge det ut igjen, millvill? EDIT: doh, too late :/ Endret 5. desember 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tok tatovering i dag på Lets buzz, torbjørn som tok den. Er drit fornøyd! Gleder meg til jeg kan ta av plasten og se enda nøyere på den Var 3,5 time med aua, men gikk bra... Blødde ikke en dråpe denne gangen heller. Var på innsiden av underarmen. Hva betalte du for den? Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vokalisten i Taake har make, bare på siden av magen. Dårlig bilde da, men... Det overrasker meg ikke, mtp. personen som har tatt den. Står det for noe? Lenke til kommentar
Right Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Står det for noe? Han er Taake-fan, så bortsett fra det vet jeg ikke om det skal "bety" noe. (Djises så lang tid jeg brukte på å forstå hva du mente. ><) Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Står det for noe? Han er Taake-fan, så bortsett fra det vet jeg ikke om det skal "bety" noe. (Djises så lang tid jeg brukte på å forstå hva du mente. ><) Sorry for dårlig forklart Men fant nå ut av det^^ Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen her som veit om Siste Stikk er åpen i romjula i Kristiansund?? Turtlis? Lenke til kommentar
millvill Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Alle bildene jeg lastet opp på photobucket i går forsvant Her er bildet.. Betalte 3000. Endret 6. desember 2008 av millvill Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) det bildet derimot får jeg besjed om at er deleted eller moved. edit: Hvorfor legger du det ikke til som vedlegg på posten din og dermed laster det opp på diskusjon.no servern? Endret 6. desember 2008 av lain Lenke til kommentar
millvill Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Ikke ferdig lastet opp enda.. internetten er treeeig.. Så kommer om to sek. Edit, aner ikke. Har ikke tenkt på at jeg kan gjøre det. Er ganske ny her inne, og de andre forumene jeg er innom kan man ikke laste opp bilder. Endret 6. desember 2008 av millvill Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Den var sexy. Blomster tar seg stort sett veldig godt ut. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Alle bildene jeg lastet opp på photobucket i går forsvant Her er bildet.. Betalte 3000. Den så veldig bra ut. Har du tenkt og bygge videre på den? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Tror dere der hadde vært fint med en stor lotus-blomst over albuen? Har ikke små armer:P Millvill: Likte den der, lotus-blomster er fine Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Tror dere der hadde vært fint med en stor lotus-blomst over albuen?Har ikke små armer:P hvis du mener på overarmen så kan det se bra ut det. Men om du mener over selve albuen så tror jeg det vil se rart ut. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det er en vanlig lilje Lotus er vannlilje og ser annerledes ut. Har selv lilje. Funnet bilder osv selv og satt sammen farger som er annerledes enn andre bruker. Liker den kjempegodt. Er mer liv i den og den skiller seg ut. Fått bare positive tilbakemld på den. Til og med fra min mor Er en del av et større verk jeg planlegger Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Tror dere der hadde vært fint med en stor lotus-blomst over albuen Lurer på ein lotus på innsida av overarmen. I blålilla. Eller kanskje rosa. :-O Lenke til kommentar
millvill Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Alle bildene jeg lastet opp på photobucket i går forsvant Her er bildet.. Betalte 3000. Den så veldig bra ut. Har du tenkt og bygge videre på den? Ja, har veldig lyst til det etterhvert, så håper det lar seg gjøre Om noen har ideer så tar jeg i mot Tusen takk for fine kommentarer, godt å høre at andre syns den er bra gjort også Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Mens vi er inne på blomster. Lurer litt på om jeg skal ta en stemorsblomst på underarmen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Mens vi er inne på blomster. Lurer litt på om jeg skal ta en stemorsblomst på underarmen. Syyykt. Sånn, rett før jeg så det innlegget tenkte jeg på å lage en blomstersleeve med diverse blomster jeg har vokst opp med, med stemorsblomst i fokus. o_O Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Tror dere der hadde vært fint med en stor lotus-blomst over albuen Lurer på ein lotus på innsida av overarmen. I blålilla. Eller kanskje rosa. :-O :!: Dødsbra,men garantert mørk farge her . Den hadde passet til resten av armen ihvertfall=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå