edge Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 psilocybe vet du noe om en tatoo-sjappe i Newcastle, England som vistnok skal ha vunnet endel priser etc? Har en kompis som lurer på å tatovere seg når han er i england(og ja han er endel eldre en meg ) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Motivet skulle vel ikke være et problem.. antageligvis går du ikke i bar overkropp på jobb. Hvis man skal bli profesjonell bodybuilder så :!: Men helt seriøst, så er det faktisk endel yrker hvor man kommer borti situasjoner med lettere bekledning. Tatoveringer er vel sånn sett et mindre problem for advokater, meglere o.l (med mindre den er plassert midt i fleisen) siden man alltid er korrekt antrukket på jobb. Men i andre yrker som f.eks lærere er det jo ikke helt uvanlig med aktivitetsdager, leirskole, svømming i gymmen osv. Da er det kanskje kjipt om læreren har overkroppen full av nazipropaganda. Leste et eller annet sted at lærere og sykepleiere var den yrkesgruppen som var mest piercet og tattovert (unntagen tatoveringsartister, selvfølgelig). Tror ikke det er noe problem med tattoveringer i de fleste yrker. Tiden der tattoveringer var for krimminelle og sjømenn er over. Kjenner mange lærere som har en eller flere tatoveringer. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Her er bilde av tatoveringen jeg tok på fredag, en uke igjen til jeg skal gjøre den ferdig Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 slik ser orginal bildet ut forresten Tattovøren min mente det ville bli bra med litt hvitt inni den, men jeg veit ikke jeg Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Skal jeg være helt ærlig så syns jeg altfor mange tatoverer tribals og kinesiske tegn på de mest klisje-aktige plasser.Jeg skjønner heller ikke hvorfor så mange tar nettopp disse typene tatovering, når vi har en egen fortid og mytologi med masse tøffe og eksotiske mønstere, symboler, skrift og motiver å ta av. Jeg har pr. i dag ingen tattiser selv men vurderer det sterkt. Men da vil det trolig bli noe slikt som en utsmykket kampøks og runeskrift som forteller litt om meg og hvor jeg kommer ifra. (Min mening altså) helt enig.. har lett etter en side med viking/norrøne symboler etc. Men har ikke funnet noe.. noensom har en link så ville jeg vært svært takknemmlig Ja... Jeg ville også bli meget fornøyd om noen hadde en link til en god inspirasjonskilde. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Det går faktisk an å finne norrøne/viking motiver og symboler andre steder enn teh intarnet. Ikke vær så late. Endret 27. september 2005 av Glint Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Her er bilde av tatoveringen jeg tok på fredag, en uke igjen til jeg skal gjøre den ferdig Pent Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Fikk en del nye scans i dag, så her er litt snadder fra Tomas (som driver stedet). Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Likte best 2pac- tattoen, men det var fine detaljer på alle. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Oldschool-tatoveringene hans er virkelig snadder. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Sinnsykt bra laget alle sammen av de. Nesten så jeg vil dra helt opp til ( hvor enn dere holder til ) og ta tattoen der. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har alltid hatt lyst på en piercing i øyenbrynet, men lurer påom det blir for "lesbete" elr harry ? Skal uansett få flere piercinger i øret, og vil gjerne ha en i nesen Hvordan er det med piercinger i nesen, må man rense ofte og ha piercingen i lenge før man kan gå uten igjen? og blir det et hull der for alltid? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det var skikkelig bra tattoo's psilo. Digga skyggelegginga på skorpionen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Bra laget, men herreminjemeni så stygge motiv da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Som de sier så fint på engelsk; the smake is like the bake. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Sjukt bra skorpion. Beste jeg har sett. Elsker skorpioner Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Som de sier så fint på engelsk; the smake is like the bake. Jeg må si meg ganske enig med LarsP, der. Bra håndtverk, men ganske smakløst imho. Men jeg falt for den dragen i sort-hvitt på vikingetattisen. Og ja.. smaken er som baken! Den er rævva! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Meg på telefon: "Let's Buzz tattoo og piercing!" Jente: "Øøh, driver dere med tatovering og piercing?" 1 Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Meg på telefon: "Let's Buzz tattoo og piercing!"Jente: "Øøh, driver dere med tatovering og piercing?" :!: Genialt. Skulle sagt at dere drev med kalveslakt eller noe.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Meg på telefon: "Let's Buzz tattoo og piercing!"Jente: "Øøh, driver dere med tatovering og piercing?" Hva svarer man til sånt? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå