Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Motivet skulle vel ikke være et problem.. antageligvis går du ikke i bar overkropp på jobb.

Hvis man skal bli profesjonell bodybuilder så :!:

 

Men helt seriøst, så er det faktisk endel yrker hvor man kommer borti situasjoner med lettere bekledning. Tatoveringer er vel sånn sett et mindre problem for advokater, meglere o.l (med mindre den er plassert midt i fleisen) siden man alltid er korrekt antrukket på jobb. Men i andre yrker som f.eks lærere er det jo ikke helt uvanlig med aktivitetsdager, leirskole, svømming i gymmen osv. Da er det kanskje kjipt om læreren har overkroppen full av nazipropaganda.

Leste et eller annet sted at lærere og sykepleiere var den yrkesgruppen som var mest piercet og tattovert (unntagen tatoveringsartister, selvfølgelig). Tror ikke det er noe problem med tattoveringer i de fleste yrker. Tiden der tattoveringer var for krimminelle og sjømenn er over. Kjenner mange lærere som har en eller flere tatoveringer.

Lenke til kommentar
Skal jeg være helt ærlig så syns jeg altfor mange tatoverer tribals og kinesiske tegn på de mest klisje-aktige plasser.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor så mange tar nettopp disse typene tatovering, når vi har en egen fortid og mytologi med masse tøffe og eksotiske mønstere, symboler, skrift og motiver å ta av.

 

Jeg har pr. i dag ingen tattiser selv men vurderer det sterkt.

Men da vil det trolig bli noe slikt som en utsmykket kampøks og runeskrift som forteller litt om meg og hvor jeg kommer ifra.

 

(Min mening altså)  :thumbup:

helt enig.. har lett etter en side med viking/norrøne symboler etc. Men har ikke funnet noe.. noensom har en link så ville jeg vært svært takknemmlig

Ja... Jeg ville også bli meget fornøyd om noen hadde en link til en god inspirasjonskilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...