millvill Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tok tatovering i dag på Lets buzz, torbjørn som tok den. Er drit fornøyd! Gleder meg til jeg kan ta av plasten og se enda nøyere på den Var 3,5 time med aua, men gikk bra... Blødde ikke en dråpe denne gangen heller. Var på innsiden av underarmen. Lenke til kommentar
millvill Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 PS er ødelagt, så får ikke endret størrelse på bildet, eller kuttet vekk det i bakgrunnen Anyways, her er den: Sorry om bildet er stort, har bare lastet det direkte på photobucket. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Den var jo fin selvom jeg ikke likte motivet. Glimti Endret 4. desember 2008 av Glimti Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 La merke til en liten ting da jeg så filmen Death Sentence her for en uke siden. Inni filmen på siden av en telefonkiosk så var det stort klistremerke ned på siden av denne hvor det sto "bmeshop.com". Ganske raskt og utydelig da, men uansett, det var der Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Blir sånne blomstermønstre mer og mer vanlige? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kva er mest hardcore: Henge frå krokar eller bli skåre på magen med ein sløv stein av aboriginarar i Australia? (delvis seriøst spm) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kva er mest hardcore: Henge frå krokar eller bli skåre på magen med ein sløv stein av aboriginarar i Australia? (delvis seriøst spm) Hahaha! Du ass. Jeg mener steiner. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Noen som vet om norsk nettbutikk jeg kan bestille smykker fra? Tenkte jeg skulle kjøpe nye ringer til underleppa Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 PS er ødelagt, så får ikke endret størrelse på bildet, eller kuttet vekk det i bakgrunnen Anyways, her er den: Sorry om bildet er stort, har bare lastet det direkte på photobucket. Noen mulighet for at du kan legge ut bilde på nytt? Ingen bilde som vises på linken du har postet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Bildet viser som berre det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg får beskjed om at bildet er slettet eller fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Bilete er der, det? Kva er mest hardcore: Henge frå krokar eller bli skåre på magen med ein sløv stein av aboriginarar i Australia? (delvis seriøst spm) Bæmp. Endret 5. desember 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Bilete er der, det? Nope, ikke det dem snakker om Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ikkje alltid like lett. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ikkje alltid like lett. Hvorfor gjøre det lett når man kan gjøre det vanskelig? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 *Bilde*Ikke min. Vokalisten i Taake har make, bare på siden av magen. Dårlig bilde da, men... Lenke til kommentar
Right Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vokalisten i Taake har make, bare på siden av magen. Dårlig bilde da, men... Det overrasker meg ikke, mtp. personen som har tatt den. Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Bilete er der, det? Nope, ikke det dem snakker om Jeg ser bildet i stedet for feilmelding der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå