lasse_hansen87 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 takk skal du ha. Jeg får titte litt der og sånn =) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=pinup kan jo og se litt her da. Deviantart er knall når det kommer til alt Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 takk takk.. Jeg sjekker ut vettu =) Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 ja, jeg var kanskje litt uklar der ja.. hehe, ja er ute etter en schoolgirl tattoo, eller noe i nærheten. Ei jente med kort skjørt, eller bare string, gjerne blond =) Noen som vet hvor jeg kan finne slike ..? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nydelig :!: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 I'm getting that one done, alright. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 BBW? Big Beautiful Women.. gotta know your pr0n-lingo, girl! Litt mer seriøst forslag: Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Må si jeg heller likte de siste "toth" la opp, enn den andre. hehe.. Hvor fant du disse forresten? Ligner noe i den durer jeg er ute etter =) Endret 3. desember 2008 av lasse958 Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg var flink gutt og brukte google Bildesøk -> pin up schoolgirl Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 aha, brukte google jeg nå, men skrev ikke det i søkefeltet.. hehe... Trur jeg har søkt på alt mulig med school girl, men pin up schoolgirl hadde jeg glemt. takk skal du ha Lenke til kommentar
slins Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg skal ta tatovering når jeg er gammel nok En på håndleddet, en på foten og en på magen (rett oppforbi trusekanten ) Har lyst på stjerner på håndleddet, og denne her skal jeg ha på foten: Men, til dere som har tatovering: Er det vondt? Altså, jeg vet jo at det kommer til å gjøre vondt uansett, men hvor mye smerte er det? Mindre vondt enn å føde. Og fødsel gir deg feeling i minst 1 måned etterpå at noen har smacka deg mellom beina med balltre 10 ganger etter hverandre.. Tattovering er derfor kun for pinglete menn som ikke kan oppleve fødsel Tattovering er kun litt småvondt/ubehagelig i utføringsøyeblikket og klør litt under healingprosessen, som er hovedsaklig de første 14 dagene.. Jeg synes egentlig ikke det var så vondt når man blir nålet, det er mye værre når de driver og tørker bort blodet - spesielt når det blir småseigt etterhvert.. Men igjen - egentlig bare koselig 'vondt' i forhold Lenke til kommentar
millvill Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg blødde ikke da min tatovering ble tatt, er det vanlig å blø mye? Vel, var jo kanskje 1-2 dråper akkurat over ene stedet, men det var det. Lenke til kommentar
slins Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg blødde ikke da min tatovering ble tatt, er det vanlig å blø mye? Vel, var jo kanskje 1-2 dråper akkurat over ene stedet, men det var det. Varierer vel fra person til person pluss sikkert også hvor man tattoverer vil jeg tro? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg skal ta tatovering når jeg er gammel nok En på håndleddet, en på foten og en på magen (rett oppforbi trusekanten ) Har lyst på stjerner på håndleddet, og denne her skal jeg ha på foten: Men, til dere som har tatovering: Er det vondt? Altså, jeg vet jo at det kommer til å gjøre vondt uansett, men hvor mye smerte er det? Mindre vondt enn å føde. Og fødsel gir deg feeling i minst 1 måned etterpå at noen har smacka deg mellom beina med balltre 10 ganger etter hverandre.. Tattovering er derfor kun for pinglete menn som ikke kan oppleve fødsel Du må huske at siden vi menn ikke kan føde får vi en sinnsykt kraftig forkjølelse som ikke kan sammenlignes med noe annet! Det med smerte er veldig individuelt, jeg synes det kilte på overarmen, kjente knapt underarmen og håndleddet, men holdt på å daue av den på rompa. Men det er ikke værre enn å være forkjøla da.. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 "toth" la ut et bilde med mange forskjellige pin up jenter, og jeg er ute etter en tatovering, som skal være noe i likhet med ho dama i midten på bildet. Ho med caps, og iført truse.. Noen som kan hjelpe meg, har tittet på nettet i 2dager nå, og ennå ikke funnet drømme tattisen, hehe Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 "toth" la ut et bilde med mange forskjellige pin up jenter, og jeg er ute etter en tatovering, som skal være noe i likhet med ho dama i midten på bildet. Ho med caps, og iført truse.. Noen som kan hjelpe meg, har tittet på nettet i 2dager nå, og ennå ikke funnet drømme tattisen, hehe Ta med bildet til tatovøren, og fortell hvilke endringer du evt. ønsker for at det skal bli "drømme tattisen" din... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det er det beste og gjøre ja=) Gå til personen som skal tattovere deg og ta med deg noen bilder av typen dame du vil ha. Og så sier du ideene dine...så kommer dere frem til den du vil ha;) Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 da får jeg gjøre det =) håper det blir bra =) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er som oftest da det blir bra=) Lykke til ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå