No14 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Forskjellig på forskjellige steder på kroppen, og forskjellig fra person til person. Jeg syns ikke at det var vondt, bare veldig ubehagelig, mens en annen jeg kjenner måtte hoppe av etter 5 minutter i stolen. Han tok den ikke i spania vel? Når jeg tok tattoo i spania hadde det vært en normann der litt tidligere på dagen som hadde fått tattovert en strek før han hadde begynt å skrike og løp ut. Han hadde ikke kommet tilbake, så mulig han fortsatt går rund med en tattovert strek på armen Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 For å si det slik: Ja det gjør vondt men du venner deg fort til det. Jeg ble ganske fort øm og kjente omtrent ingenting første gangen. Bare husk å spis godt og ha godt blodsukker nivå førs om du skal gjøre noe stort Ok, takk for råd Slenger opp mine 2 her Første er en beskrivelse av meg som person Stjernetegnet fiskene, eget design Kan også si at de er tatt med nesten 1års mellomrom på tatooworld tromsø, samme fyren som tok begge, og har er MEGET imponert over hvor mørk fargen min er, han hadde vist aldri sett eller hørt om noen som hadde så svart farge, så det er jeg stolt over De var tøffe Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg skal ta tatovering når jeg er gammel nok En på håndleddet, en på foten og en på magen (rett oppforbi trusekanten ) Har lyst på stjerner på håndleddet, og denne her skal jeg ha på foten: Men, til dere som har tatovering: Er det vondt? Altså, jeg vet jo at det kommer til å gjøre vondt uansett, men hvor mye smerte er det? Håndleddet og magen tror jeg er greie steder. Foten kan kanskje være litt vondere. Tatovering rett på bein/skjelett er AU. Men som sagt mange ganger før i denne tråden, smerte er veldig individuelt... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 På hoftebeina er auau for en pyse som meg, vertfall. Neste tatovering blir over nyttår, tenker jeg. =3 Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Flere som skal ha tatovering av Slash ja... Er det så lurt å tatovere seg med bilder av nålevende personer da? Tenk om han fortsetter karrieren sin med å bare lage drittmusikk? (Dette er ikke ment som kritikk.) Det forander ikke på det han har laget hittil. Nei, men det vil jo forandre imaget hans. Må jo være litt flaut å ha tatovert inn ansiktet til en man synes lager drittmusikk vel? Eller er det bare jeg som tenker slik? Tja, det er vel en risiko man må ta uansett om man har lyst til å ta noe som er personlig/betyr noe for en.. Er ikke mange ting jeg kommer på som er 100% sikkert at jeg har nøyaktig det samme forholdet til om 10 år, som i dag.. Men hadde alle hatt samme holdning som deg hadde vi vel flydd rundt med tribals hele gjengen, så det er en risk jeg villig til å ta Endret 2. desember 2008 av Tommy Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 6 timer i stolen tar på. Fylte opp den på ryggen og starta utbroderinga av chest'en. Grisevondt. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Men hadde alle hatt samme holdning som deg hadde vi vel flydd rundt med tribals hele gjengen, så det er en risk jeg villig til å ta Hadde alle vært som meg, så hadde ingen hatt tatoveringer. Det hadde vært kjedelig... Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 6 timer i stolen tar på. Fylte opp den på ryggen og starta utbroderinga av chest'en. Grisevondt. GLEDER MEG TIL Å SE! hehe.. digger den. Btw. håper du hadde det fint i Egypt!! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Han tok den ikke i spania vel? Når jeg tok tattoo i spania hadde det vært en normann der litt tidligere på dagen som hadde fått tattovert en strek før han hadde begynt å skrike og løp ut. Han hadde ikke kommet tilbake, så mulig han fortsatt går rund med en tattovert strek på armen Aner ikke hvor han tok den, men han går rundt med en tatovert strek, ja. :!: Men det her er jo sikkert 40 år siden. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Her hvor jeg bor er det 16-års aldersgrense. Ville dere tatt der? Det er jo litt rart at de har 16 års grense, når man egentlig skal ha 18 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 De fleste i denne tråden vil nok si at det ikke er å anbefale. Grunnen til det er at mindre gode studioer ofte har lav aldersgrense for å lokke til seg (unge) kunder. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Her hvor jeg bor er det 16-års aldersgrense. Ville dere tatt der? Det er jo litt rart at de har 16 års grense, når man egentlig skal ha 18 Nei. Jeg ville ikke overhodet tatt tattoering på ett sted med så lav aldersgrense. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Et lite spørsmål, har 2 tatoveringer ifra før. og har lyst på en på armen. men finner ikke den jeg leter etter.. Ser etter en sånn schoolgirl tatoo, noen som vet hvor jeg kan lete?? eks på sider eller noe? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hva mener du med "schoolgirl tattoo"? En tatovering av en "schoolgirl"? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 ja, jeg var kanskje litt uklar der ja.. hehe, ja er ute etter en schoolgirl tattoo, eller noe i nærheten. Ei jente med kort skjørt, eller bare string, gjerne blond =) Noen som vet hvor jeg kan finne slike Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det er vel bare å søke på "schoolgirl" på Google? Trenger jo ikke å være et bilde av en tatovering for at tatovøren skal klare å få noe ut av det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ikke noe mer i pinup kategori da? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) nei det er jo sant.. Jeg får titte litt der da.. takk for svar =)) Pinup kategori er også mulig Endret 3. desember 2008 av lasse958 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 http://images.google.no/images?um=1&hl...=18&ndsp=18 Velg og vrak Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Ikke hør på han! :!: "Schoolgirl" er heitere. Og mindre harry. Endret 3. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå