Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du ta over for henne eller meg:P

Og jeg tviler på at det begynner og skrante...er på det 6året nå.

Skal aldri si aldri, men jeg tviler på at jeg hadde funnet andre som hadde holdt ut med meg.

Men hva hun føler for meg om 2år vet jeg ikke, man må bare gjøre det beste ut av det=)

Men jeg skal si ifra :thumbup:

Der har du henne Mimir, ikke det beste bilde...men du ser ihvertfall åssen hun ser ut:P

 

296311.jpeg

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Hei!

 

Har prøvd å søke igjennom forumet her, samt bla igjennom et par hundre sider, uten hell.

Hvilke av tattoostudioene i Oslo er bra? Eller, jeg regner egentlig med at samtlige er bra.. men er det noen som utmerker seg?

 

Jeg skulle gjerne tatt noe lignende dette, bare at den slutter halvveis på underarmen.

Regner med at det ikke finnes noen fasitsvar her, men er det noen som har en formening angående timer/pris?

Penger spiller egentlig ingen rolle, men er greit å ha noe å sikte etter :).

 

Har denne stilen noe navn?

 

post-178256-1228044419_thumb.png

Lenke til kommentar
Hei!

 

Har prøvd å søke igjennom forumet her, samt bla igjennom et par hundre sider, uten hell.

Hvilke av tattoostudioene i Oslo er bra? Eller, jeg regner egentlig med at samtlige er bra.. men er det noen som utmerker seg?

 

Jeg skulle gjerne tatt noe lignende dette, bare at den slutter halvveis på underarmen.

Regner med at det ikke finnes noen fasitsvar her, men er det noen som har en formening angående timer/pris?

Penger spiller egentlig ingen rolle, men er greit å ha noe å sikte etter :).

 

Har denne stilen noe navn?

 

Asiatisk, noe mer nøyaktig stil kan jeg ikke påstå jeg har navn på.

 

Høres ca ut som samme som jeg driver å tar. Har vært på en 4 timers sitting, til 4k, og skal på en ny 4 timers for 3k den 17., dette er kun overarm. Så prisen til RD stemmer vel fort.

Regner med at jeg må ut med ca 14k til sammen før armen er helt ferdig.

Endret av lain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...