Catkin Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kommer nå an på hvor man tar den da. Jeg skulle betale 1500 for begge uglene mine. Men tatvovøren sa at jeg fikk den billigere fordi de ikke var så "firkantet". ^^, Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Derfor jeg sa det med et smil, er umulig og få med seg alt=) ikke så vansklig , denne tråden er lett og følge med på , prøv forum kafen , da sliter man Lenke til kommentar
No14 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Gjør det leselig, for guds skyld. Såklart skal det være leselig. Ta en titt på posten over, jeg oppdaterte og la til et bilde som illustrerer ca. hvordan jeg vil ha det. edit: http://44anarchy44.deviantart.com/art/chest-tattoo-74386715 Dette er et eksempel på hvordan jeg ikke vil ha det. Kan bli veldig bra det med riktig skrift, eller veldig feil med feil skrift.. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Synes ikke det høres så ille ut med 1500 spenn da Men er det noe/mye å spare dersom jeg evt. gjør det i Spania? Kunne vært greit å visst lizzzm=) Jeg har tatt en tattovering i spania, sparte nok noen hundrelapper. Bør legge på i prisen det du evt. må ut med for å dra tilbake for å fikse på den. Da er det ikke så mye å spare! Tok min i Spania fordi jeg var der ofte pga foreldre som bor der. Heldigvis slapp jeg å fikse på den etterpå da:) Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kommer nå an på hvor man tar den da. Jeg skulle betale 1500 for begge uglene mine. Men tatvovøren sa at jeg fikk den billigere fordi de ikke var så "firkantet". ^^, Bilde av uglene dine? Noen som vet hvilket studio dette er? Nevnes jo navnet Fredrik der om jeg ikke husker heeeelt feil.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 1500 for den der på 10-12 cm med mye detaljer? Joda. Hvis man stikker til Oslo Bodyart eller noe sånt, så. Så smått med mye detaljer blir svært sjeldent noe særlig bra. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 1500 for den der på 10-12 cm med mye detaljer? Joda. Hvis man stikker til Oslo Bodyart eller noe sånt, så. Så smått med mye detaljer blir svært sjeldent noe særlig bra. Nå er det vel bedre om tatovøren fikser på den uansett? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Bilde av uglene dine? Vil også se. PerO0o. skal nemlig tegne en ugle til utvidelsen av tattissen min, så han trenger litt inspirasjon. Uglene han har tegnet så langt ser ut som en kryssning mellom Superman, Bippe Stankelben og Garland Green.. :!: Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ikke ta den i utlandet. Få jobben gjort her i Norge, så du kan dra tilbake og få fikset på den om det skulle være nødvendig (noe som ofte trengs). Tja, 1500, kanskje? Doble det så har du kaaaanskje første sittinga ? Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Når det gjelder bilder av tatoveringer så er en del av de i Bilder av din kroppskunst tråden. Uglene er der. Tråden er på side 4. Endret 29. november 2008 av DesertRose Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Evt på side tre.. Se her. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tror nok du må ut med 3k for den der ja=) For din egen del ikke ta i Spania, du kan få det bra...eller det kan bli dårlig. Bare at man må tenke sånn er grunn nok til og drite i det. Kanskje du hadde spart litt i Spania, men risikoen for at noen går galt er stor. Og vi har heldigvis noen gode i Norge. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Bilde av uglene dine? Vil også se. PerO0o. skal nemlig tegne en ugle til utvidelsen av tattissen min, så han trenger litt inspirasjon. Uglene han har tegnet så langt ser ut som en kryssning mellom Superman, Bippe Stankelben og Garland Green.. :!: Ja, du er glad i ugler.. høhø.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvem er vel ikke det Hvorfor har ikke dere postet de beryktede tatoveringene dere stadig snakker om, PerO0o.? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Uglene han har tegnet så langt ser ut som en kryssning mellom Superman, Bippe Stankelben og Garland Green.. :!: Sleng ut bilde a Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ja, du er glad i ugler.. høhø.. Høhø.. Hvem er vel ikke det Hvorfor har ikke dere postet de beryktede tatoveringene dere stadig snakker om, PerO0o.? Jeg kan alltids legge ut av min, med tiden. Men usikker på om PerO0o. vil jeg skal legge ut av hans. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen som vet hvilket studio dette er? Nevnes jo navnet Fredrik der om jeg ikke husker heeeelt feil.. Hvis du ser litt nøyere på klippet så viser de skiltet til sjappa. Nyby`n Tattoo. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg kan alltids legge ut av min, med tiden. Men usikker på om PerO0o. vil jeg skal legge ut av hans. Jeg knekker nakken din, skjer ikke noe mer enn det. Hvem er vel ikke det Hvorfor har ikke dere postet de beryktede tatoveringene dere stadig snakker om, PerO0o.? Tenker du på tjukke ugler eller de som kan fly?.. xD Hoh, humoren er på topp Lenke til kommentar
MSg Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Jeg knekker nakken din, skjer ikke noe mer enn det. Høhø.. Kjenner jeg ble kjemperedd. Hoh, humoren er på topp Som alltid. Endret 30. november 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 man må jo bli redd når man ser bildet til Per00o, "Eg tek nakkjen din"...."AAAAAAAAAAA" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå