Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tok ut tungepiercingen min for 1,5 år siden, og titta litt på det jeg trodde skulle være et arr i dag. Skal ikke si hva arret under så ut som, men til min store overraskelse fant jeg ut at det fortsatt var hull tvers igjennom tunga.

 

Er ikke dette slikt som skal gro, har nå hørt at tunga gror på noen timer/et døgn osv..

 

Hadde hatt den i nærmere ti år da, hvis det kan være en forklaring??

Lenke til kommentar
Jeg tok ut tungepiercingen min for 1,5 år siden, og titta litt på det jeg trodde skulle være et arr i dag. Skal ikke si hva arret under så ut som, men til min store overraskelse fant jeg ut at det fortsatt var hull tvers igjennom tunga.

 

Er ikke dette slikt som skal gro, har nå hørt at tunga gror på noen timer/et døgn osv..

 

Hadde hatt den i nærmere ti år da, hvis det kan være en forklaring??

Min gror ihvertfall ikke på noen døgn, men dem første ukene er det slik at det kan gro på noen timer. Etter den har grodd tar det nok lenger tid. Er det ikke samme faen om man har høl der eller ikke da? Merker vel ingenting uansett?

Lenke til kommentar
Jeg tok ut tungepiercingen min for 1,5 år siden, og titta litt på det jeg trodde skulle være et arr i dag. Skal ikke si hva arret under så ut som, men til min store overraskelse fant jeg ut at det fortsatt var hull tvers igjennom tunga.

 

Er ikke dette slikt som skal gro, har nå hørt at tunga gror på noen timer/et døgn osv..

 

Hadde hatt den i nærmere ti år da, hvis det kan være en forklaring??

Min gror ihvertfall ikke på noen døgn, men dem første ukene er det slik at det kan gro på noen timer. Etter den har grodd tar det nok lenger tid. Er det ikke samme faen om man har høl der eller ikke da? Merker vel ingenting uansett?

 

Var ikke det at det gjorde noe, var mer det at jeg lurte på om det var vanlig. Som sagt, jeg har hørt det skulle ha grodd på relativt kort tid.

Lenke til kommentar

Jeg har lenge planlagt å ta tatovering på brystet. Dette skal bestå av "løkkeskrift-ish" skrift. Jeg tenker på å la det stå "Hope Springs Eternal" med fancy skrift, skal være veldig pen å se på.

 

Kanskje noen andre vil si deres tanker om det?

 

 

Noe ála dette:

post-26502-1227882220_thumb.jpg

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har en plan om å skaffe meg en tattis i nærmeste fremtid. Har søkt etter et motiv jeg synes er fint og som har en viss symbolsk verdi. Fant så den her, som jeg falt veldig for. Synes den er lækker:)

 

Spørsmålet mitt er om noen har en formening om hva den kan komme til å koste sånn ca.!? Har tenkt å ha den i str. 10 - 12 cm. Skulle jo helst ha hatt den like detaljert som avbildet.

 

Spørsmål nr to er om noen vet om det billigere å tatovere seg i Spania? Skal til Barcelona før jul nemlig. Da tenker jeg såfall å gå til en seriøs tattoo-sjappe..

 

Håper noen kan hjelpe=)

 

post-178117-1227884579_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...