Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bleh. der gikk den siste av totalt 4 microdermals på underarmen ut:( 2 slo seg aldri til ro og begynnte og gro ut, 1 hang fast i jakka og slo seg aldri til ro igjen og den siste her nå var det ingenting i veien med utenom at den nesten poppa ut.- får håpe dem på brystkasa slår seg til ro da. buuhuu. Får vel finne på noe annet morro da.

Lenke til kommentar
Bleh. der gikk den siste av totalt 4 microdermals på underarmen ut:( 2 slo seg aldri til ro og begynnte og gro ut, 1 hang fast i jakka og slo seg aldri til ro igjen og den siste her nå var det ingenting i veien med utenom at den nesten poppa ut.- får håpe dem på brystkasa slår seg til ro da. buuhuu. Får vel finne på noe annet morro da.

Amputer ett lem! Om det gror ut er du psyk!

Lenke til kommentar
Tok tattovering i går så jeg lurer på om jeg kan vere med på fotballtrening i kveld.

Plastfolien er fjernet og armen er rensket (innsiden av underarmen), så hvis jeg skal på fotballtrening fungerer det greit å ta plastfolie over armen?

Jeg hadde tatt det rolig. Blir alltid litt dueller, og da kan den skrapes opp etc

Lenke til kommentar

Hoved gaten i barcelona, der er det en tatoveringsjappe. IKKE TA DEN.

Gå heller litt lengre ned, vedsiden av en dobbel minibank med sidegater som går sånn

--------------^

<--------------

Strekene er der minibanken er. pilene er sidegatene

Gå langs den som går opp. Og inni der en plass skal det være en butikk med jamaican flagg som heter spliff som selger akkuratt det.

Deromkring, skulle det være en.

Den var veldig bra. Var der en liten stund da en eg kjenner fra internett jobber der og så på. Meget bra.

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar

ehm, glemte noe, har du komt til nike butikken har du gått en 400 meter for langt.

Tattoo butikken er ganske langt oppe i bakken, så minibankene er før den statuen og glass tingen der masse hjemløse sover før nike butikken.

Bare reis dit, du finner frem med engang

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler på det sterkeste å ta den i Norge.

Her er en av grunnene;

Tatoveringer trenger ofte 2 omganger før den er ferdig fordi en del av fargen gjerne bli ujevn og forsvinner med skorpen. Derfor er det vanlig med 2 gang påfyll gratis. Tar du den på ferie og dette blir nødvendig må du betale full pris her i Norge i tillegg til den på ferie. Eller gå med en tatovering som uferdig ut.

Og er man ute etter å spare penger (en måte jeg aldri ville tenkt på når noe skal pryde min kropp inn i evigheten) så er det best å ta den i Norge og få den skikkelig utført hos en dyktig en som tilbyr 2.gang gratis om det trengs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...