Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva sier dere andre (som du, Mimir) til venner som tar håpløse tatoveringer? En kamerat kom susende inn på skolen her om dagen med en ny tatovering, og selv med mine begredelige kunstferdigheter kunne jeg se at linjene ikke var helt rette. Jeg hadde likevel ikke hjerte til å si "NEI!" til den smilende, fornøyde gutten, da han spurte hva vi synes.

 

Jeg sier det som det er, hvis jeg kjenner dem godt. Venner på litt lenger avstand får høre "så kult". Ikke noe mer.

Lenke til kommentar

Har noen kompiser som har tatt håpløse tattoveringer; både kvalitetsmessig (fra tattovørens side) og hvor motivet var helt balle.. Man er bare nødt til å fortelle dem at det ser kølle ut. Sier ikke at min er noe bedre, eller JO, det gjør jeg. For min er best :!:

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar

Har de vært uheldig og fått en drittjobb, som venninnen min, så synes jeg det er ok å bekrefte at det er dårlig(hvis de spør) og heller finne ut hvordan å få den ordnet.

Kommer og an på personen og forholdet man har til vedkommende.

Når man først "må" åpne munnen så er det forskjell på konstruktiv kritikk og drittslenging.

Lenke til kommentar

Fin tegning Smatte!

 

Men jeg skal være helt ærlig angående å tattovere det. Har du noen gang lagt merke til tegningene som er på de trailerne som ofte står rundtomkring på messer, tivolier osv? Ofte er det bilde av kjendiser eller dyr, som kan se ut som er tegna av samme tegner UANSETT hvilket tivoli man er på. Jeg syntes det nesten alltid blir sånn "jalla"-preg på tatoveringer av dyr/personer som skal se realistiske ut. Ikke et vondt ord om tegninga di, men jeg syntes den passer bedre på en vegg enn en menneskekropp.

Lenke til kommentar

Da 758 sider utgjør litt for mange poster og lese gjennom ønsker jeg og stille dette spørsmålet som jeg må beklage om er stillt tidligere. Har også prøvd og google meg frem til gode svar uten hell.

 

Selv er jeg på utkikk etter et sted som kan plassere litt mer blekk på min kropp. De som jeg allerede har er gjort av samme person, men etter den siste er jeg litt skeptisk til og bruke personen igjen da jeg ikke er helt fornøyd. Det er noen linjer som ikke gjør den symmetrisk. Jeg er fullt klar over at det er menneskelig og gjøre feil, men ikke alle feil kan godtas da det tross er noe som skal sitte permanent på min hud. Prøve og feile er ikke akkurat en god løsning.

 

Jeg er veldig skeptisk til valg av tattoo sjappe da det er mye useriøse aktører. De to sjappene jeg tenkte på og lurte på og bruke er enten House Of Pain eller Lucky Seven (dra til feks Paul Booth blir for dyrt desverre). Grunnen til at jeg tenkte på de to er at de virker til og være seriøse og flinke, men er begge to like bra/dårlige eller er det en av de som jeg burde velge fremfor den andre? Eller finnes det et bedre valg? Helst i Oslo om mulig.

 

 

EDIT:

@ geil: Måtte bare legge til at den tattoveringen din var utrolig bra laget. Ser jo nesten ekte ut.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...