EnglishAudio Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) *snip* Hvilken lets buzz og hvem har tatt? Endret 22. november 2008 av cyclo fjernet bildequote Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Let's Buzz i Bergen, selvsagt, finnes det flere? Og Torbjørn Storås. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg ville sjekket andre verk til Storås på Lets Buzz og Leadning Light sin hjemmeside. Lets Buzz Leadning Light Ville sjekket alt før jeg hadde bestemt meg enn å bare se de to en som en har valgt ut. Og finnes flere som er dyktig og. Ikke bare nesten alle på Lets Buzz Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Let's Buzz i Bergen, selvsagt, finnes det flere? Og Torbjørn Storås. Blir for langt unna for min del, men det der var virkelig ikke dårlig. Faaaaaack.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hva sier dere andre (som du, Mimir) til venner som tar håpløse tatoveringer? En kamerat kom susende inn på skolen her om dagen med en ny tatovering, og selv med mine begredelige kunstferdigheter kunne jeg se at linjene ikke var helt rette. Jeg hadde likevel ikke hjerte til å si "NEI!" til den smilende, fornøyde gutten, da han spurte hva vi synes. Jeg sier det som det er, hvis jeg kjenner dem godt. Venner på litt lenger avstand får høre "så kult". Ikke noe mer. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Har noen kompiser som har tatt håpløse tattoveringer; både kvalitetsmessig (fra tattovørens side) og hvor motivet var helt balle.. Man er bare nødt til å fortelle dem at det ser kølle ut. Sier ikke at min er noe bedre, eller JO, det gjør jeg. For min er best :!: Endret 22. november 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Jeg vil høre det som det er, er en grunn til at jeg legger ut bilder av det jeg har gjort. For og høre meninger, positive som kritiske=) "Den der ser jo helt kølle ut" Kongeuttrykk :!: Endret 22. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg blir oppgitt og spør om de faktisk har sett på den, og påpeker diverse feil på den. Etterfulgt av stygge blikk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Sier såklart ikke en skit med mindre de faktisk spør meg om hva jeg syns. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg kan fint kommentere dem på papiret, men jeg føler meg automatisk slem om jeg sier noe stygt om noe så permanent. Enten de spør meg eller ikke. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Har noen tatt en tattis som ser kølle ut har du plikt til å nevne dette for vedkommende. Ser den bra ut, er det fett. Ser den kølle ut, er det egentlig fetere, for da kan man mobbe.. :!: Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Har de vært uheldig og fått en drittjobb, som venninnen min, så synes jeg det er ok å bekrefte at det er dårlig(hvis de spør) og heller finne ut hvordan å få den ordnet. Kommer og an på personen og forholdet man har til vedkommende. Når man først "må" åpne munnen så er det forskjell på konstruktiv kritikk og drittslenging. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det er det klart, men er den ræv er det ikke vits i å si at den er fin. Lenke til kommentar
Smatte Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ser endel av dere har erfaring med hva som kan bli bra og ikke. Har tegnet en tegning av hunden min som jeg kunne tenkt meg å tatovere. Så lurte på om dette kan bli bra, med evt litt forandringer? Kom gjerne med meninger for og imot. Setter pris på alle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Fin tegning Smatte! Men jeg skal være helt ærlig angående å tattovere det. Har du noen gang lagt merke til tegningene som er på de trailerne som ofte står rundtomkring på messer, tivolier osv? Ofte er det bilde av kjendiser eller dyr, som kan se ut som er tegna av samme tegner UANSETT hvilket tivoli man er på. Jeg syntes det nesten alltid blir sånn "jalla"-preg på tatoveringer av dyr/personer som skal se realistiske ut. Ikke et vondt ord om tegninga di, men jeg syntes den passer bedre på en vegg enn en menneskekropp. Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Finnes jo hederlige unntak, denne er vanvittig godt utført. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Korte meningsløse innlegg fjernet. Dette er ikke den frie kafeen. (Og som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) *snip* Dæven den der var helt rå.. Endret 23. november 2008 av cyclo Bildequote Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Da 758 sider utgjør litt for mange poster og lese gjennom ønsker jeg og stille dette spørsmålet som jeg må beklage om er stillt tidligere. Har også prøvd og google meg frem til gode svar uten hell. Selv er jeg på utkikk etter et sted som kan plassere litt mer blekk på min kropp. De som jeg allerede har er gjort av samme person, men etter den siste er jeg litt skeptisk til og bruke personen igjen da jeg ikke er helt fornøyd. Det er noen linjer som ikke gjør den symmetrisk. Jeg er fullt klar over at det er menneskelig og gjøre feil, men ikke alle feil kan godtas da det tross er noe som skal sitte permanent på min hud. Prøve og feile er ikke akkurat en god løsning. Jeg er veldig skeptisk til valg av tattoo sjappe da det er mye useriøse aktører. De to sjappene jeg tenkte på og lurte på og bruke er enten House Of Pain eller Lucky Seven (dra til feks Paul Booth blir for dyrt desverre). Grunnen til at jeg tenkte på de to er at de virker til og være seriøse og flinke, men er begge to like bra/dårlige eller er det en av de som jeg burde velge fremfor den andre? Eller finnes det et bedre valg? Helst i Oslo om mulig. EDIT: @ geil: Måtte bare legge til at den tattoveringen din var utrolig bra laget. Ser jo nesten ekte ut. Endret 23. november 2008 av Ördög Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Lucky Seven, Sunset Studios, House of Pain og Max Tattoo er alle i Oslo, og er alle blitt anbefalt. Endret 23. november 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå