Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Kan jo vere at grisane blir heldt under oppsyn i eit forholdsvis sterilt miljø inntil tatoveringane er grodd?

Sidan dei jo også skal vere del av ei kunstutstilling tvilar eg på at dei lar grisane springe rundt med ferske tatoveringar og rulle seg i gjørme osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lets Buzz er ganske bra. De har veldig dyktige tatovører.

Utenom en. Han jobbet før på Leedning Light i Bergen før.

Venninnen min tok tatovering hos han der for noen år tilbake. Hennes tatovering forsvant nesten helt før en mnd var gått. Han skyldte på huden hennes og unormalt mye blod osv..Bla bla. Ikke første tatoveringen hennes og det var den eneste som "forsvant". Ikke blødde hun noe unormalt mye eller har "unormal" hud. Og etterbehandling fulgte hun som alltid til punkt og prikke.

Han skulle i tillegg absolutt ha penger for fiksen. Vet at Leedning Light har praksis med gratis gang nr 2.

Hun gikk på Lets Buzz og snakket med de der og de sa det han hadde sagt var bare pisspreik og at det var veldig dårlig arbeid....Så fikset den vel der. Når hun likevel måtte betale.

Og nå jobber han på Lets Buzz..... :omg:

 

Hva heter vedkomende? Hadde vert litt beroligende om jeg viste hvem det var. Jeg vet ikke hvem som skal tattovere meg, har fått en en mail jeg skulle sende motiv osv til men har ikke fått svar enda.

Lenke til kommentar

Demantios; Det er ikke noe sterk overdrivelse. Fargen på tatoveringen ble enormt redusert og den ble veldig svak. Så ut som den nesten forsvant. Jeg skriver det som det er. Hele arbeidet hans var dårlig. Det er normalt å ta gang 2 på tatoveringer. Men denne så ut som en "midlertidig tatovering" på 13 året. Virket som det var tatovert for grunt.

Det var Storås.

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar

Lett å si når det ikke er en selv med en stor tatovering mellom skuldrene som man har spart lenge til fordi man ikke har mye penger og ender opp med en dårlig utført jobb og at tatovør ikke tok ansvar for det og det endte med at det ble enda dyrere. *Pust*

Men ja, alle gjør feil. For all del. Men hennes var ikke bra. Ikke den jeg tok heller, men min var mulig å ta cover-up av. Og den ble så fiiiiiiin :love:

Men dere må gå til den dere ønsker selv. Dere kan se arbeidet hans på Lets Buzz og Leadning Light sine hjemmesider. På Leadning Light er det visst bare han Beto som er igjen av tatovørene på siden, så lite oppdatert :p

Dere får avgjøre hva dere vil gjøre selv. Jeg bare skrev min og min venninnes erfaring for de få årene tilbake, så ferdig med dette for min del.

Lenke til kommentar
En ting man lærer av denne tråden er at om noen på lets buzz gjør en feil så er det slikt som skjer. Mens hvis det gjøres en feil hos et annet studio så blir det oppfordring til full boikott og studioet er 100% useriøst

 

Stussa på det der selv. Gratis touchup er en selvfølge i slike situasjoner. Men jeg setter lit til at han ikke gjør sånt lengre da.

 

Har vært borti noe lignende. Da vi begynte på backpiecen ville bare ikke blekket sette seg og jeg blødde som ei sil. Noe sånt hadde aldri hendt meg før. Viste seg at det var nåla som av en eller annen grunn var fucked og ikke greide å plassere blekket i huden. Bytta til ny nål og da gikk det som smurt videre, men det ene området er noe falmet og flekkete. Trenger en hel dag med touchup når vi er ferdig med svart og greywash læll, så det fikses på.

Lenke til kommentar
En ting man lærer av denne tråden er at om noen på lets buzz gjør en feil så er det slikt som skjer. Mens hvis det gjøres en feil hos et annet studio så blir det oppfordring til full boikott og studioet er 100% useriøst

Det er ihvertfall ikke det jeg mener. Skrev vår erfaring. Jeg holder meg unna tatovører jeg har dårlig erfaring med. Dere må ta deres valg. Ikke problemer med verken Leadning Light eller Lets Buzz fordi han jobbet/jobber der. Jeg bare sier hvem jeg vil ha time hos. Så enkelt.

Noen studioer har dårlig ord på seg og har bare dårlig arbeid å vise til eller hygienen. Da anbefales det selvfølgelig til å gå et annet sted. Man anbefaler jo tatovører rundt om uavhengig av de andre som jobber der, og man anbefaler steder hvor man kan få gode resultater.

Og useriøst er ofte brukt på de som tatoverer mindreårige.

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar

Hva sier dere andre (som du, Mimir) til venner som tar håpløse tatoveringer? En kamerat kom susende inn på skolen her om dagen med en ny tatovering, og selv med mine begredelige kunstferdigheter kunne jeg se at linjene ikke var helt rette. Jeg hadde likevel ikke hjerte til å si "NEI!" til den smilende, fornøyde gutten, da han spurte hva vi synes.

 

Eplefe: De tatoveringene var akkurat min smak! :o Fikk faktisk lyst på en tatovering nå, om mennesker kan gjøre det så bra.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...